Bedankt leuk stel!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
carrera996
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bedankt leuk stel!

Bericht door carrera996 »

Op de gok ben ik vanavond nog even in de EC geweest. Aanvankelijk alleen maar mannen maar rond een uur of 2100 kwam er een stel.
Een prachtig slanke vrouw liet zich door haar man op het kruis binden en de aanwezigen mochten haar betasten. Toen ze goed opgegeild en nat was werden haar handen los gemaakt en kon ze lekker met de aanwezige pikken spelen.
Daarna werd ze door haar man meegenomen naar het grote matras waar ze door hem werd geneukt terwijl de overige aanwezigen zich lieten trekken en pijpen door haar. Diverse mannen kwamen klaar over haar heerlijk slanke lichaam en prachtige borsten.
Zelf heb ik haar ook nog even geneukt toen ze voorovergebogen stond tegen het matras aan. Wauw, wat een heerlijk kutje en kont heeft zij zeg, ik zou daar uren naar kunnen kijken :D
Toen zij later weer op haar rug op het matras lag heeft ze me heerlijk klaargetrokken terwijl ik haar vingerde in haar soppende kutje. Ik kwam heerlijk spuitend klaar (sorry gekleurde medebezoeker, ging niet expres :shock: )

Onbekend stel, jullie waren heerlijk! Hartelijk dank, ik vond het erg fijn!

Wellicht tot een volgende keer :?: :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten