jongeren dag

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Gesloten
Gebruikersavatar
altijdlief
Berichten: 486
Lid geworden op: 25 sep 2012 21:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Locatie: amersfoort
Contacteer:

jongeren dag

Bericht door altijdlief »

Jongeren dag moet jongeren dag zijn. De EC moeten gewoon mannen/vrouwen ouder dan 30 jaar niet naar binnen laten. Ja, ik weet het, dan zeg de EC dan missen wij een boel inkomsten. Maar dan moet je niet kiezen voor een jongeren dag. Ik ga nooit naar een jongeren dag. Als alle EC een lijn vormen. En zich houden aan de thema's. Dan zijn we al een stuk verder. De EC hebben nu een goede naam, hou dat zo. Anders kan je al die thema's wel laten varen. Ook dat opdringen van sommige mannen loopt soms uit de hand. Dat gaat niet goed, het is niet goed dat daardoor mensen weg blijven. Maar wat kan de EC daar aan doen. Is moeilijk, of moet er een politieagent rondlopen in de zalen.
Maar wat ik soms ook verschrikkelijk vinden, is dat er mannen rond lopen met hun jas aan.(en soms met pet op). Laten we er een leuk jaar van maken en hopelijk houd iedereen zich aan de regels. Prettig 2014 gewenst.
Gebruikersavatar
Eroticcinema Zutphen
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 okt 2012 13:04
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: jongeren dag

Bericht door Eroticcinema Zutphen »

Hallo Altijdlief,

De Jongere dag is om Jongeren tot 27 jr te STIMULEREN en daarom GRATIS kennis te laten maken met onze spannende Cinema, zodat ze EC ook regelmatig op de andere dagen gaan bezoeken.

Dit stimuleren wij op iedere 1e vrijdag van de maand
bezoekers tot 27 jaar gratis toegang te verlenen in al onze Cinema’s.
(uiteraard ouder dan 18 jaar).

Als er ongepaste dingen in de cinema gebeuren, is het handig om dit direct aan de medewerker aan de balie te melden, zodat deze er op het moment zelf iets mee kan doen.
Een reactie achteraf via het forum zet geen zode aan de dijk omdat dan de persoon waar het om gaat er niet meer is.

Aangezien dit onderwerp onder de verkeerde topic staat ( dit is namelijk de topic "Stel je zelf voor") sluiten wij dit onderwerp.

:idea: Wij van erotica zullen ons best doen om alles soepel te laten verlopen voor een ieder die onze cinema bezoek.
Als alle cinema bezoekers dit ook doen, gaan we een goed, gezellig en spannend jaar tegemoet ;)
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten