Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor......

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor......

Bericht door LeerMeester »

Op 6 februari hebben W/wij het voornemen om tussen 14.30 en 17.30 een leuke doe middag te organiseren.
Wie zijn W/wij, Drie Dominanten en twee onderdanige vrouwen.
Het is de bedoeling dat W/wij een sm sessie met de dames doen en een bukkake voor de belangstellenden in EC.

De sessie zal in de donkere kamer plaats vinden, wij vragen om wat afstand te bewaren en de dames niet aan te raken of spreken, kijken mag altijd, mocht je evt vragen hebben dan mag je die natuurlijk altijd na de sessie stellen, of wanneer 1 van de Dominanten even afstand neemt van de sessie.

Daarna ( tijd nog onbekend ) gaan de dames op het matras in de algemene ruimte, het is de bedoeling dat ze zichzelf laten zien en opwarmen, daarna gaan ze de aanwezige heren actief verwennen.
Hier gelden enkele regels die worden gehanteerd door de Drie Dominanten;
De dames houden hun string aan, deze gaat niet uit en het is niet veroorloofd de dames vaginaal aan te raken.
Wij behouden ons het voorrecht mannen zonder uitleg te weigeren, op grond van gedrag, hygiëne en voorkeur van de Dominanten.

We willen benadrukken dat leeftijd hierbij geen enkele rol zal spelen.

De subjes zullen actief rukken en pijpen (pijpen alleen met condoom), wie de dames zonder condoom (zelf regelen) zijn penis aanbiedt zal verzocht worden weg te gaan en wordt uitgesloten van verdere deelname.

Als het mogelijk is mogen voet fetishisten ook de voeten van de dames aanbidden, niet kietelen, aanraken mag wel.
(pas op voor schopbewegingen, dit zijn natuurlijke reacties, een voet losjes vast houden mag, maar beet (te vast) houden niet.)

Uiteindelijk mogen de genodigden hun zaad over de dames uitstorten, daarna plaats maken voor de volgende!
Het is niet de bedoeling dat je een plek bevecht of lang vast houdt!
Rustig ordelijk en netjes je beurt afwachten.
Als iedereen zich aan deze regels houd dan zal ook iedereen aan de beurt komen, zo niet dan is er kans dat het feest vroeg tijdig wordt afgebroken.

Men mag zich zelf klaarmaken en spuiten over de borsten en de buik en voeten van beide dames, dus niet in de mond en de schaamstreek!!
Enkele spatten op het gezicht kan maar is niet het doel, dit verstoord de voortgang en dus ook het genot van de andere heren.
Probeer er op te letten dat de dames het vocht opvangen en niet uw buurman, dat is wel zo vriendelijk.

Wij hopen op een grote opkomst van heren, die actief mee willen doen! We geven geen garanties maar hebben de intentie om iedereen die dit wil te laten ejaculeren op de dames.

Het zou leuk zijn als je aangeeft dat je mee gaat doen, mochten we de indruk hebben dat er geen of weinig animo is dan kunnen we het scenario nog aanpassen.

Met spannende groet,



Wij beseffen ons dat het die dag ook een thema dag is, titel naakt dag, men mag ook in mooie lingerie.
Wij wijzen iedereen er dus op dat de dresscode ook nageleefd moet worden.

http://www.eroticcinema.nl/Erotic-cinem ... foort.html

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Gebruikersavatar
Sander-1
Berichten: 117
Lid geworden op: 02 okt 2013 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door Sander-1 »

Kijk, dit zijn regels en ergens controle over houden, goed zo. Ik heb graag dat er een oppasser bij is die alles onder controle houdt. Sorry, maar deze show is mij niet spannend genoeg. Desnoods hou je zelf een opvrij en neuk demo. Ik heb graag vrouwen die wild zijn van mannen en geneukt willen worden waarbij de leeftijd van de man niet uitmaakt.
A dirty mind is a joy forever.
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door Vinroo »

Ehm Sander....prima toch dat dit niet je ding is? Maar dat hoef je dan toch niet te melden?? Zou me wat worden als iedereen onder elke oproep die niet zijn of haar cup of tea is, negatief gaat reageren....maar das mijn bescheiden mening.....
Bovendien staat er óók nog eens duidelijk in de oproep dat leeftijd geen enkele rol speelt.....? En mss willen de dames wel geneukt worden, maar willen de Dominanten dat juist niet....en weet je wat nou zo leuk is aan dat spelletje? Dat de Dominant dat mág bepalen. Dat nou eenmaal dat spel....of jij dat nou leuk vindt of niet.
Het leuke van de EC is dat er voor elk wat wils is. Het ene is meer je ding dan het andere.....als iedereen gaat melden dat iets niet zijn of haar ding is, wordt t wel wat druk op het forum ,denk ik.... :D

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Gebruikersavatar
Sander-1
Berichten: 117
Lid geworden op: 02 okt 2013 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door Sander-1 »

Het gaat mij om communicatie en niet om korte zinnetjes zoals "ik ben erbij" of de mijne is 22cm.
Een forum is voor communicatie en niet enkel gericht aan de topic starter. Het valt mij nog steeds tegen dat mannen wel kort reageren op wat er te doen is, maar als er door iemand gevraagd wordt die er niet bij kon zijn een verslag te schrijven zijn ze daar te beroerd voor. Hooguit een bedankje aan het stel, of ik was degene die....
A dirty mind is a joy forever.
nachtbraker
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 jan 2009 13:08
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door nachtbraker »

Ik kom , de mijne is 23 cm :roll: ;)
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door LeerMeester »

Achter alles zit een reden ;)
Dat het dit keer niets is voor je Sander-1 dat was al bekend via een ander onderwerp.
Maar toch bedankt voor je reactie.

Vinroo of roos ik begrijp je verhaal, het is inderdaad zo dat hier de Dominant bepaald, en ja dat is zeker leuk!

Een scenario heeft ook een reden, richt lijnen zijn er om teleurstelling te voorkomen, duidelijkheid om alles gezellig te houden.
Er zal die dag ook vast wel meer te doen zijn, mede door bekend making van onze plannen kunnen deze mensen dan ook weten dat er nog meer gebeurd die avond.
Om even te kijken, mee te doen, er voor of er na misschien wel op een andere plek tijdens hun eigen leuke geile beleving te ervaren.

Een druk forum is mij welkom ik vindt het leuk om reacties te lezen.
te zien dat mensen er naar kijken en de moeite nemen om er over te praten met elkaar.

En ja dat nachtbraker met zijn 23 cm komt, fijn! het zegt idd weinig met een leeg profiel maar hij is welkom.

Positieve reacties met meer woorden zijn leuker omdat het dan ook aangenamer wordt om te lezen en evt zelf ook een reactie te geven.
Hoe meer mensen met een verhaaltje reageren hoe aantrekkelijker het forum en een topic.

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Gebruikersavatar
Sander-1
Berichten: 117
Lid geworden op: 02 okt 2013 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door Sander-1 »

Het is inderdaad zo dat wanneer een stel aankondigt dat ze komen dit ook andere actieve stellen aantrekt. Helaas zie ik sommige stellen niet meer terug. B.v. met Ladyluck, Laura of Stella. Wat de reden hiervan is weet ik niet. Of ze het voor gezien houden of dat ze ergens anders heengaan?
A dirty mind is a joy forever.
hippie
Berichten: 157
Lid geworden op: 18 aug 2013 15:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door hippie »

hallo leermeester en vrienden volg dit gesprek ff en wil graag komen kijken cq meedoen heb nog geen bdsm meegemaakt vind t wel intressant ik probeer er bij te zijn stats 194 88kg besneden met piercing :o gr
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door Nick007 »

Het lijkt erop of jij wilt bepalen hoe alles moet gaan .......helaas voor jou dit is niet de realiteit .....dus ik zou zeggen neem je vrouw mee naar de EC en laat je anderen zien hoe jij het wilt......

Nick


Sander-1 schreef:Kijk, dit zijn regels en ergens controle over houden, goed zo. Ik heb graag dat er een oppasser bij is die alles onder controle houdt. Sorry, maar deze show is mij niet spannend genoeg. Desnoods hou je zelf een opvrij en neuk demo. Ik heb graag vrouwen die wild zijn van mannen en geneukt willen worden waarbij de leeftijd van de man niet uitmaakt.
Gebruikersavatar
Sander-1
Berichten: 117
Lid geworden op: 02 okt 2013 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door Sander-1 »

Ik bepaal niets, dat lees je verkeerd. Ik ga enkel van een voor mij ideale situatie uit. En ter informatie: Ik heb geen vrouw of vriendin.
A dirty mind is a joy forever.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten