Hallo heren, vrijdagmiddag 7 maart om 12 uur zal ik aanwezig zijn om mij lekker te laten gebruiken door jullie.
Ben dus op zoek naar fris ruikende en geschoren mannen of jongens met een flinke dikke pik, wil deze graag pijpen en daarna op het matras of in de stoel geneukt worden door jullie.
Tot vrijdagmiddag Patty.
blonde volle dame wil geneukt worden
- pauline22
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: blonde volle dame wil geneukt worden
Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Ben jaloers op degenen die daar gebruik van kunnen maken. Voor mij is het helaas wee te ver weg..
- chocotof
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
ik zal mn best doen om te komen 

-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Dat is balen dat ik moet werken! Ik kom in de avond langs, hopelijk is er dan ook nog genoeg te beleven!
Bi-schierige en licht gespierde jongen is vooral opzoek naar vrouwen en of stellen waarbij de vrouw actief deelneemt aan het spel.
- dirty_harry
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
- Fetish: Kousen - panty’s - voeten
- Contacteer:
Ik ben vrijdagnamiddag (rond 16 00 uur) in de buurt. Ben je er dan nog? Lijkt me heerlijk om je lekker te komen neuken! Heerlijke uitnodigende foto van jou, trouwens!!! Hier een foto van mijn gereedschap!
- dirty_harry
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
- Fetish: Kousen - panty’s - voeten
- Contacteer:
Beste heren,
ik heb door omstandigheden vanmiddag al de eer gehad om met Patty kennis te maken! Pfffieuw!!! Ik waarschuw je: Ze is onverzadigbaar en houdt ervan om heerlijk doorgeneukt te worden! En pijpen doet ze graag en gretig. Erg lekker!
Ik ben helemaal leeggeneukt dus ik weet niet of ik morgen kom, maar ze heeft behoefte aan veel lullen! Kortom, komt allen tesamen om Patty aan zoveel mogelijk stijve pikken te helpen!
dirty Harry
ik heb door omstandigheden vanmiddag al de eer gehad om met Patty kennis te maken! Pfffieuw!!! Ik waarschuw je: Ze is onverzadigbaar en houdt ervan om heerlijk doorgeneukt te worden! En pijpen doet ze graag en gretig. Erg lekker!
Ik ben helemaal leeggeneukt dus ik weet niet of ik morgen kom, maar ze heeft behoefte aan veel lullen! Kortom, komt allen tesamen om Patty aan zoveel mogelijk stijve pikken te helpen!
dirty Harry
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten