Hallo Iedereen,
Hier een kort verslagje van ons.
Wij hadden aangekondigd dat wij vandaag naar EC amersfoort zouden komen en dat ik heel graag eens een spermadouche wilde krijgen.
Het was een super leuke avond. Erg druk maar erg leuk.
Heel relaxed.
Spermadouche is er niet echt van gekomen, het was daarvoor te druk en te overweldigend.
Maar des al niettemin hebben wij het als heel erg leuk ervaren.
Leuke, gezellige en vooral geile mannen die mij met respect hebben behandeld.
Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke complimenten.
Ook wil ik Patricia, heel erg bedanken voor haar gastvrijheid en de hygiene in de Bioscoop.
Het was voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Wel zullen wij het niet meer verkondigen in het forum of misschien wel, maar dan pas een uur voordat wij gaan. hahahahaha.
Dit omdat er te veel mannen aanwezig waren voor 2 vrouwen.
Groetjes en zeker tot ziens!!
xxxxxxxxx
Ervaring 7 maart Spermadouche
- geiljongding
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 25
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Ervaring 7 maart Spermadouche
Goedemorgen,
Overweldigend is idd een juiste omschrijving. Wij waren gisteren voor het eerst in Amersfoort en waren beide wat overweldigd. Leuk jullie ontmoet te hebben en we hebben met veel plezier naar jullie gekeken...
Wie weet tot een volgende, meer actieve, keer!!
Overweldigend is idd een juiste omschrijving. Wij waren gisteren voor het eerst in Amersfoort en waren beide wat overweldigd. Leuk jullie ontmoet te hebben en we hebben met veel plezier naar jullie gekeken...
Wie weet tot een volgende, meer actieve, keer!!
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Het was inderdaad een erg lekkere vrijdagmiddag maar wel erg druk. Eerst Patty die elke man graag wilde leegzuigen of over haar borsten wilde laten klaar komen. Vervolgens G en R die weer eens Amersfoort kwamen bezoeken en nog wel precies op de juiste dag. Ik heb weer heerlijk met G kunnen stoeien
En tussen door zeker drie nieuwe koppels die de Erotic Cinema van dichtbij wilde beleven. Enigszins bevangen door de drukte werd het voor de een een kort bezoek en voor de ander eerst even de kat uit de boom kijken. En vervolgens kwamen jullie binnen.
Helaas moest ik deze avond nog aan het werk en kon ik niet veel langer blijven. Want toen jullie en Biuwe binnen kwamen wist ik zeker dat het nog een lange hete avond zou worden. Daar had ik graag nog verder naar willen kijken of meespelen
. Hopelijk hebben jullie het nieuwe koppel dat samen met jullie buiten even een rookpauze had ingelast goed op weg kunnen helpen. Zo te lezen hebben ze in ieder geval nog even kunnen aanschouwen hoe het er in de EC aan toe gaat. Ook als het druk is blijft iedereen netjes. Het zag er in ieder geval erg veel belovend uit. En als er weer eens zulke plannen zijn, geef dan maar een gil, dan probeer ik zeker van de partij te zijn. Het was in ieder geval weer eens een ouderwets gezellige en druk bezochte vrijdag. Tot een volgende keer.

Helaas moest ik deze avond nog aan het werk en kon ik niet veel langer blijven. Want toen jullie en Biuwe binnen kwamen wist ik zeker dat het nog een lange hete avond zou worden. Daar had ik graag nog verder naar willen kijken of meespelen

-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Leuk om te lezen zeg!
Wij hadden het donderdag niet aangekondigd en toen was het inderdaad een stuk rustiger.
Voor g-sub zeker zo fijn..
Maar een keertje meer koppels ontmoeten en spreken lijkt O/ons ook leuk...
Niet zo zeer om direct iets samen te doen, maar zeker wel om ervaringen te delen en te kijken hoe iedereen zich vermaakt!
Fijn dat ook jullie een positieve ervaring hebben..
Wij hadden het donderdag niet aangekondigd en toen was het inderdaad een stuk rustiger.
Voor g-sub zeker zo fijn..
Maar een keertje meer koppels ontmoeten en spreken lijkt O/ons ook leuk...
Niet zo zeer om direct iets samen te doen, maar zeker wel om ervaringen te delen en te kijken hoe iedereen zich vermaakt!
Fijn dat ook jullie een positieve ervaring hebben..
Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten