Wij zijn slechts één keer in de EC geweest en hebben toen veel gezien en uiteindelijk samen het erg lekker gehad.....na veel dromen na nageilen hoop ik dat we binnenkort (hopelijk snel) een aantal fantasieën werkelijkheid kunnen laten worden.....wat allemaal? In het kort:
M'n sletje die allereerst zichzelf gaat verwennen en jullie daar goed uitzicht op hebben. Daarna blinddoek om en bepaal ik wie er bij mag komen en wat er gedaan wordt en wat er gedaan (door haar) moet worden. Haar kontje is (vooralsnog) voor mij, maar wie weet

! Een dp is iets waar we beide erg naar uitkijken en hopelijk zijn er mannen die willen helpen

! Door meerdere mannen goed doorgeneukt worden is een pre en daarnaast supergeil als ze daarna door jullie ondergespoten wordt. Fantasie van mij is om een aantal mannen daarbij te helpen en hopelijk deel ik die fantasie met jullie. We willen er een geile middag/avond van maken, maar wel met frisse/nette/geschoren mannen en ik bepaald wat er gebeurd en niet dat iedereen op een kluitje staat te dringen......stuur pb als je interesse hebt en graag ook wat jij zou willen en evt ervaringen.
Ps: m'n sletje zou graag ook een vrouw erbij willen om met elkaar te experimenteren!!!
XXX J+E