Lekkere slavin met meester

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Bink
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:26
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Lekkere slavin met meester

Bericht door Bink »

Wat een goed begin van de week is dit zeg. Ik had mij voorbereid op een filmpje kijken en hopen dat er nog iets van actie zou komen (het is ten slotte maandag hé). Nou dat heb ik geweten zeg. Ik zag een meester met een lekkere geblinddoekte slavin rond 13.00 uur de trap afkomen. De meester is zeer duidelijk en houd de bezoekers op afstand totdat hij zegt dat het mag. Hij werd zelf heerlijk gepijpt terwijl zijn slavin kreunend voor hem op de grond zat. (Het blijft toch altijd geiler om het in het echt te zien dan op de film). Ik ga er nu helaas vandoor met in ieder geval nog wel het beeld om mijn netvlies zoals het stel er nu bij ligt op het bed. (De meester onder en de slavin op alle mogelijk manieren om hem heen draaiend en gevend). Ik hoop dat er nog snel een paar mannen komen die deze slavin ook nog even goed gaan gebruiken zodat de meester tevreden zal zijn.
Simon1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2014 10:23
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Lekkere slavin met meester

Bericht door Simon1962 »

Helemaal waar wat bink hier zegt. Nu precies een week geleden. Mega geile middag in Hilversum. Ik kwam in cinema en de meester was zijn blonde slaaf stevig aan het palen. ze kwam een paar keer klaar.
Toen leidde hij haar naar de bank waar hij gepijpt werd. Na een tijdje werd ik uitgenodigd om mee te doen. Ik ben toen door de blonde stoot diep gepijpt. Daarna heb ik haar anaal geneukt terwijl ik haar vingerde. De blonde mature zat op haar knieën en was haar partner nog aan het pijpen . Wat een geile snol heerlijk..... Eind van het liedje was dat ze me nog heerlijk heeft afgepijpt terwijl ik haar grote borsten met zware tepels bevoelde. Klaar gekomen in haar mondje waarna ze mijn sperma doorslikte.
Heerlijk lekker wijf. Zou zo weer willen. Ik was nog niet in Hilversum geweest maar het was wel direct raak daar.
Geile groetjes Simon 8-)
Peter70
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 aug 2008 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Lekkere slavin met meester

Bericht door Peter70 »

Zijn ze er nog? Kan e vragen tot hoe laat?
Peter70
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 aug 2008 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Lekkere slavin met meester

Bericht door Peter70 »

Ah, lees dat het vorige week was. Jammer.
Bink
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:26
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Re: Lekkere slavin met meester

Bericht door Bink »

YES, YES, YES,

Ik blijf voorlopig op de maandag komen naar Hilversum. Ik ben weer aan mijn trekken (leuke woordspeling :)) gekomen (wat kan die vrouw lekker pijpen zeg!) en laat het stel (waarvan zowel de man als de vrouw heerlijk verwend is/wordt) achter in de cinema bij de rest van de bezoekers.

Ik jullie zeker nog een keer te treffen en dan zal ik mij meer met de man dan met de vrouw bezighouden. (de vrouw heeft nu al van mij kunnen genieten)
Peter70
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 aug 2008 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Lekkere slavin met meester

Bericht door Peter70 »

Bij mij onder andere. Ik heb haar lekker geneukt (met condoom) nadat ze me lekker stijf heeft gemaakt.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: jongeboy en 0 gasten