Vrijdag 19 - Wie komt? (Latex/CrossDress)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ltx_CrossDress
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 sep 2014 20:35
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Vrijdag 19 - Wie komt? (Latex/CrossDress)

Bericht door Ltx_CrossDress »

Hey allemaal,

Net voor het eerst in latex/cross dress outfit naar EC Hilversum geweest, echter was het rustig. 1 stel en een paar mannen. Mijzelf even vermaakt door te kijken, een opblaasbare buttplug zelf te dragen en een beetje onderuit te hangen. Maar ik voelde mij nog niet heel erg op mijn gemak in crossdress outfit, is er morgen misschien een trava/crossdresser die mij rustig aan eens aan het handje (of ketting als dat je ding is ;)) rond te leiden? Als ik mij op mijn gemak ga voelen is er veel mogelijk ;)

Ik wil gaan in mijn nylon lingerie catsuit met daar over heen een latex rok, latex topje, laklaarzen (Al zag ik vandaag dat die er helaas niet mooi meer uit zien :( Maar heb geen andere hakken) met mijn boeien en collar om.

Als iemand daar zin in heeft, ik kan vanaf 18:00

X,
Latex crossdressertje (Die als deze stap gezet is toch eens goed na wil denken om van CDtje een travje te maken)
Altijd 100% safe, 26, M, 1.90
Gebruikersavatar
Ltx_CrossDress
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 sep 2014 20:35
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdag 19 - Wie komt? (Latex/CrossDress)

Bericht door Ltx_CrossDress »

Ik besef mij dat dit misschien wat kort dag is, ik kijk sowieso tot 17:00 morgen of er iemand wil :) Anders word het misschien een andere keer. Zijn de avonden in het algemeen trouwens minder bezocht dan de midagen, of had ik pech met de rust?

19/9 15:52
Ik ga in ieder geval (gezien ook nog geen idee of ik de enige cd/tv zou zijn) eerst even naar Silhoutte voor een nieuw paar hakken. Mocht ik vandaag nog gaan ben ik er rond 20:00
Altijd 100% safe, 26, M, 1.90
Gebruikersavatar
Ltx_CrossDress
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 sep 2014 20:35
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdag 19 - Wie komt? (Latex/CrossDress)

Bericht door Ltx_CrossDress »

Net toch nog even wezen kijken, bij binnenkomst welgeteld 1 en later 2 heren aanwezig. Ik ben dit keer niet eens aan omkleden toegekomen :P Ik zie steeds dat er geen vaste drukke tijden zijn, maar zijn er vaste tijden dat het juist rustig is? (Zowel gisteren als vandaag tussen 19:30 en nu of later was het kalm) (En oeps, sorry, staat wel erg apart zo, 3 eigen posts onder elkaar)

Maar de dag is niet verloren, nieuw paar hakken is binnen :D
Altijd 100% safe, 26, M, 1.90
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten