cbr motorstel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
stefanalmere
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

cbr motorstel

Bericht door stefanalmere »

.
Laatst gewijzigd door stefanalmere op 16 nov 2014 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
geilll
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: cbr motorstel

Bericht door geilll »

Ik heb de prachtige vrouw van het stel ook heerlijk mogen nemen in de sling, helaas lag het voor haar niet zo comfortabel en was het erg heet :) maar zeker voor herhaling vatbaar!
venga
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: cbr motorstel

Bericht door venga »

Afgelopen zaterdag was ook ik in de cinema. Na wat films die mij minder aanspraken, kwamen er wat films, zowel in de zaal als bij het matras, die mij meer aanspraken. Ik was net van plan mijzelf af te trekken toen er een stel kwam. Zij is inderdaad mooi. Prachtige borsten, blond lang haar en prachtig gebruind.

Zij kregen een rondleiding en zij gaven duidelijk aan dat zij wel even moesten wennen in de cinema. Eigenlijk willen zij een partner-ruil vertelde zij. Het idee dat zij deze middag actief zouden worden hield ik op 33% kans.
Wat opviel is, dat het gezellig kletsen was en dat zij best ondernemend waren. Eerst keken zij samen naar een film om vervolgens naar de darkroom te gaan. Hier liet hij zich pijpen in de gloryhole om vervolgens uit de gloryhole te stappen en zich verder te laten pijpen. Ik vroeg of ik mocht kijken en daar hadden zij geen bezwaar tegen.
Na een sigaret, kwam er een tweede sessie waarbij hij zich in de gloryhole liet pijpen. Ik kreeg een idee en deed een condoom om met aarbeiensmaak en stak mijn lul ook door de gloryhole. Het duurde niet lang of zij begon heerlijk aan mijn lul te sabbelen. Ik was blij verrast en bedacht dat ook ik nu wel de gloryhole uit kon stappen. Dat klopte, zij pijpte mij verder en hij kwam erbij staan. Hij trok haar shirt naar beneden waardoor haar prachige blote borsten zichtbaar werden. Ik voelde aan haar zware borsten, haar harde tepels en kuste haar in de nek. Dat leverde van haar kant een tongzoen op waar veel vuur in zat. Mijn hand ging naar beneden en mijn vinger gleden als vanzelf haar natte kutje binnen.
Nu wist ik zeker dat zij geil was. Ondertussen trok zij aan mijn lul en aan die van haar man. Ze keek me aan en vroeg, wil je mij neuken? MIjn pik stond al op knappen en ik zij: "altijd" Zij overlegde met haar man en zij besloten naar de matras te gaan.
Ik liep vooruit om mij helemaal uit te kleden en alvast op het bed te gaan liggen. Zij kwam er meteen bij, ging direct op haar rug liggen en ik ben meteen boven op haar gedoken. Eerst gleed mijn lul zachtjes in haar kutje om vervolgens mijn lul met harde stoten in haar kutje te stoten. Zij was nat, vond het lekker om te zoenen en om betast te worden. Ik ben dan ook heerlijk in haar klaar gekomen terwijl zij de lul van haar man ook aan het aftrekken was. Ook hij bleef goed bij de les, hield contact met haar en mij.
Echt een superstel met lef. Ik hoop dat ze mij nog een beirchtje geven, want dit smaakt naar meer en we hebben nog zoveel samen te ontdekken :) .......
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten