vrijdag 24 okt
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
vrijdag 24 okt
Wij zijn van plan om 24 okt naar Amersfoort te komen, wat kunnen wij daar verwachten? Het is voor ons de eerste keer. Is het er dan druk? Hoe gaat het in zijn werk daar?
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: vrijdag 24 okt
Dag Oldies,
Leuk dat jullie komen volgende week vrijdag. Mijn advies kom gewoon kijken in EC Amersfoort. Niets moet. Als jullie aangeven wat jullie willen zullen de andere gasten dat ook respecteren.
Was laatst nog in Hilversum en daar was ook een stel die voor het eerst waren. Het was ook gezellig en met respect werden zij behandeld. Toen zij weg gingen werd ik en nog enkele heren persoonlijk nog bedankt voor de gezellige middag.
Groet,
Nick
Leuk dat jullie komen volgende week vrijdag. Mijn advies kom gewoon kijken in EC Amersfoort. Niets moet. Als jullie aangeven wat jullie willen zullen de andere gasten dat ook respecteren.
Was laatst nog in Hilversum en daar was ook een stel die voor het eerst waren. Het was ook gezellig en met respect werden zij behandeld. Toen zij weg gingen werd ik en nog enkele heren persoonlijk nog bedankt voor de gezellige middag.
Groet,
Nick
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hoi Nick,
Bedankt voor je reactie en zoals het er nu voor staat gaan we zeker even kijken vrijdagavond. Het lijkt ons leuk om eens mee te maken. Best wel een beetje spannend.
Groetjes Oldies
Bedankt voor je reactie en zoals het er nu voor staat gaan we zeker even kijken vrijdagavond. Het lijkt ons leuk om eens mee te maken. Best wel een beetje spannend.
Groetjes Oldies
- Eroticcinema A'foort
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste Oldies,
Allereerst "Nick306" bedankt voor je duidelijke reactie en uitleg.
Oldies, jullie zijn zeker van harte welkom as vrijdag de 24e. Even ter info voor jullie, deze avond houden wij een stellenvond dit betekent dat de cinema vanaf 20:00 alleen toegankelijk is voor stellen.
Tot 19:30 is deze dag de cinema voor éénieder toegankelijk.
Voor meer informatie over deze stellenavond zie onze agenda of deze link: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 42&t=20899
EroticCinemaTeam
Allereerst "Nick306" bedankt voor je duidelijke reactie en uitleg.
Oldies, jullie zijn zeker van harte welkom as vrijdag de 24e. Even ter info voor jullie, deze avond houden wij een stellenvond dit betekent dat de cinema vanaf 20:00 alleen toegankelijk is voor stellen.
Tot 19:30 is deze dag de cinema voor éénieder toegankelijk.
Voor meer informatie over deze stellenavond zie onze agenda of deze link: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 42&t=20899
EroticCinemaTeam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten