Al enige tijd merken wij dat er steeds meer interesse is voor BDSM gerelateerde activiteiten binnen onze EroticCinema muren.
Onze BDSM Avond van 28 Novemeber 2014 was ook een groot succes
en vraagt om een vervolg.
Wij organiseren daarom de eerst volgende
BDSM-Avond in EroticCinema Arnhem
op
Vrijdag 23 Januari 2015.
Voor deze avond hebben wij het Dom/switch-stel Dragoncouple bereid gevonden om deze BDSM-Avond te gaan begeleiden. Zij hebben samen al jaren ervaring in de wereld van de BDSM. Zij zullen deze BDSM-Avond beschikbaar zijn om hun ervaringen te delen en informatie te geven aan geïnteresseerden. Ook helpen zij graag bij het ontwikkelen van het BDSM spel.
Voor het BDSM-spel kan men gebruik maken van diverse attributen die wij beschikbaar hebben voor gebruik in onze Cinema.
Denk daarbij aan een sling, gynaecologe stoel, andreas kruis, bondage bank, kooi, schandpaal, wandrek etc.
Niets moet, maar veel is mogelijk.
Ervaren, maar ook onervaren BDSM liefhebbers krijgen op deze avond alle ruimte om te ontdekken en/of zich verder te ontplooien.
Onze insteek is dat de BDSM-Avond een leuke, spannende & uitdagende avond gaat zijn, waar veel uitgeprobeerd en gespeeld kan worden op BDSM gebied.
Dresscode voor deze avond:
Graag kleding die past in de sfeer van BDSM. Denk daarbij aan kinky & Fetish kleding zoals lak, Leer, latex en Zwart Lingerie. Heeft u daar nog niets in, dan helpen ze u graag bij Erotica in de winkel aan een passende outfit. Op de BDSM avond geven wij 10% korting op alle winkel aankopen.
De BDSM avond op vrijdag 23 Januarie 2015 start vanaf 19.30u en eindigt om 24u.
Entree per stel (m/v): € 15,-
Entree Single M/V: €15,- (Beperkt)
(Let op: Single mannen aanmelden via de gebruikelijke weg met korte persoonlijke beschrijving en verwachtingen.
Zodra het mogelijk is om u op de gastenlijst te plaatsen ontvangt u een persoonlijke uitnodiging van ons terug.
Dit om de gelijke verhoudingen tussen mannen en vrouwen te behouden deze avond)
Nieuwsgierig geworden en willen jullie op onze gastenlijst komen?
Meld je aan via onze aanmelding formulier bij onze agenda of via onze email: arnhem@eroticcinema.nl
Vr. 23 Jan. 2015 BDSM Avond Cinema Arnhem
- Eroticcinema Arnhem
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
- Eroticcinema Arnhem
- Contacteer:
Re: Vr. 23 Jan. 2015 BDSM Avond Cinema Arnhem
Beste BDSM liefhebbers,
Zoals de meesten van jullie al wel weten zijn we regelmatig bezig om leuke dingen te verzinnen en te blijven vernieuwen.
Dit alles om de cinema ten alle tijde uitdagend en spannend te houden.
Onze al bestaande BDSM speel attributen,
- Sling
- Gynaecologen stoel
- Andreas kruis. (2x)
- Bondage bank & wand
- Etc
hebben wij nu aangevuld in de hetero filmzaal met een staande Bondage Kooi.
En onze ruime cruise-ruimte hebben wij aangevuld met een echte schandpaal.
Dit nieuws wilde wij, voor de bezoekers van onze komende BDSM Avond op 23 Januari, niet onthouden.
Alvast veel speelplezier
namens het EC Team Arnhem.
Zoals de meesten van jullie al wel weten zijn we regelmatig bezig om leuke dingen te verzinnen en te blijven vernieuwen.
Dit alles om de cinema ten alle tijde uitdagend en spannend te houden.

Onze al bestaande BDSM speel attributen,
- Sling
- Gynaecologen stoel
- Andreas kruis. (2x)
- Bondage bank & wand
- Etc
hebben wij nu aangevuld in de hetero filmzaal met een staande Bondage Kooi.
En onze ruime cruise-ruimte hebben wij aangevuld met een echte schandpaal.
Dit nieuws wilde wij, voor de bezoekers van onze komende BDSM Avond op 23 Januari, niet onthouden.
Alvast veel speelplezier
namens het EC Team Arnhem.
- Eroticcinema Arnhem
- Contacteer:
Beste iedereen,
wij willen weer iedereen bedanken die de BDSM Avond tot een zeer geslaagde avond hebben gemaakt.
Door de slechte weersvoorspelling durfde niet iedereen meer de straat op, maar natuurlijk hopen wij jullie de volgende x allemaal wel te verwelkomen.
Er is dit keer weer veel gepraat, gelachen, uitgeprobeerd en gespeelt
We gaan ervanuit dat de nieuw geplaatste KOOI & SCHANDPAAL ook niet ongebruikt zijn gebleven.
Al met al, een zeer spannende avond met een goede sfeer.
Was je erbij, laat ons hier horen hoe je ervaring was.
Zet alvast in jullie agenda:
De volgende BDSM Avond zal plaatsvinden op vrijdag 20 Maart.
Wij hopen vele terug te zien, maar ook een hoop nieuwe gezichten te verwelkomen.
Jullie kunnen je vanaf nu al weer opgeven.
Wij bedanken ook "Dragon Couple" voor de geweldige hosting van deze avonden.
Tot 20 Maart!
Het EC Team Arnhem
wij willen weer iedereen bedanken die de BDSM Avond tot een zeer geslaagde avond hebben gemaakt.
Door de slechte weersvoorspelling durfde niet iedereen meer de straat op, maar natuurlijk hopen wij jullie de volgende x allemaal wel te verwelkomen.
Er is dit keer weer veel gepraat, gelachen, uitgeprobeerd en gespeelt

We gaan ervanuit dat de nieuw geplaatste KOOI & SCHANDPAAL ook niet ongebruikt zijn gebleven.
Al met al, een zeer spannende avond met een goede sfeer.
Was je erbij, laat ons hier horen hoe je ervaring was.
Zet alvast in jullie agenda:
De volgende BDSM Avond zal plaatsvinden op vrijdag 20 Maart.
Wij hopen vele terug te zien, maar ook een hoop nieuwe gezichten te verwelkomen.
Jullie kunnen je vanaf nu al weer opgeven.
Wij bedanken ook "Dragon Couple" voor de geweldige hosting van deze avonden.
Tot 20 Maart!
Het EC Team Arnhem
- chasey74
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Trots.
Als trotse sub van mijn Meester VanGelder liep ik naar de speelruimtes van EC. Kijken en genieten van andermans spel en te bedenken dat ik mij de week ervoor door 15 man heb laten (af)neuken.
Naakt. mijn Meester wilde dat ik naakt zou zijn met alleen mijn kousen en hakken aan want zo ziet hij mij het liefst. Dus omkleden werd uitkleden. ik kleed mij ook graag voor Hem uit...
Voor het eerst zouden wij, in bijzijn van anderen, spelen. ik weet echter niet of ik het spelen kan noemen want voor mij betekent het veel meer dan alleen maar een spel. Het is een moment van verbintenis, dat Hij laat weten dat ik van Hem ben. En dat heb ik geweten...
mijn plek, aan zijn voeten. ik voelde mij geliefd, gewaardeerd, begeerd maar bovenal van Hem.
ik voelde mij in m'n element. ik kon mijzelf zijn in bijzijn van anderen. Genieten, in het bijzijn van anderen. trots zijn, in het bijzijn van anderen.
mijn dank gaat uit naar mijn Meester, mijn Dom, mijn Mentor maar bovenal mijn Liefde. ik wil U bedanken voor deze mooie, eerste ervaring. En natuurlijk gaat mijn dank uit naar Dragon Couple en EC.
W/wij hebben vrijdag een prachtig stel ontmoet, slavin e en haar Meester. Altijd fijn om nieuwe BDSM vrienden te maken waarmee jij je passie ongegeneerd kan delen.
Hopelijk tot een volgende keer.
kus chasey
Als trotse sub van mijn Meester VanGelder liep ik naar de speelruimtes van EC. Kijken en genieten van andermans spel en te bedenken dat ik mij de week ervoor door 15 man heb laten (af)neuken.
Naakt. mijn Meester wilde dat ik naakt zou zijn met alleen mijn kousen en hakken aan want zo ziet hij mij het liefst. Dus omkleden werd uitkleden. ik kleed mij ook graag voor Hem uit...
Voor het eerst zouden wij, in bijzijn van anderen, spelen. ik weet echter niet of ik het spelen kan noemen want voor mij betekent het veel meer dan alleen maar een spel. Het is een moment van verbintenis, dat Hij laat weten dat ik van Hem ben. En dat heb ik geweten...
mijn plek, aan zijn voeten. ik voelde mij geliefd, gewaardeerd, begeerd maar bovenal van Hem.
ik voelde mij in m'n element. ik kon mijzelf zijn in bijzijn van anderen. Genieten, in het bijzijn van anderen. trots zijn, in het bijzijn van anderen.
mijn dank gaat uit naar mijn Meester, mijn Dom, mijn Mentor maar bovenal mijn Liefde. ik wil U bedanken voor deze mooie, eerste ervaring. En natuurlijk gaat mijn dank uit naar Dragon Couple en EC.
W/wij hebben vrijdag een prachtig stel ontmoet, slavin e en haar Meester. Altijd fijn om nieuwe BDSM vrienden te maken waarmee jij je passie ongegeneerd kan delen.
Hopelijk tot een volgende keer.
kus chasey
- Dragoncouple
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Vrijdag 23 februari was alweer de tweede BDSM avond, de weersvoorspellingen zaten niet mee.
De voorspelde gladheid hield een paar mensen thuis, maar ondanks dat werd het in EroticCinema weer warm. Warm van gezelligheid, leuke ontmoetingen en mooi spel.
Vanaf half acht stonden wij weer klaar om onze gasten te ontvangen.
Er waren veel stellen aanwezig. Stellen die na de eerste avond de smaak te pakken hadden en graag weer wilden terugkomen, maar ook stellen die voor het eerst kennis maakten met een openbare bdsm gelegenheid.
Nadat onze gasten hadden omgekleed duurde het niet lang of de eersten begonnen met hun sessie/ spel. Een mooie beleving om een ieder van hun eigen spel te zien genieten. Er waren touw en folie bondages, knife play en verschillende andere sm sessies. Ook was er interactie tussen verschillende stellen. Waar men bereid was om samen met elkaar nieuwe ervaringen op te doen. Naast de vele sessies werd er onderling veel informatie uitgewisseld en was het een gezellige avond.
Totaal waren ondanks de afzeggingen toch weer zeven stellen aanwezig en een single man en vrouw.
EroticCinema deed weer zijn best om de avond een succes te maken, naast de al aanwezige speelplekken was de speelruimte nu ook voorzien van een mooie slavenkooi en een schandblok. Nog meer leuks om mee te spelen!
20 Maart hebben wij weer een nieuwe bijeenkomst. De eerste aanmeldingen zijn al binnen. We hopen weer op een gezellige en actieve avond.
Tot dan,
DragonCouple
De voorspelde gladheid hield een paar mensen thuis, maar ondanks dat werd het in EroticCinema weer warm. Warm van gezelligheid, leuke ontmoetingen en mooi spel.
Vanaf half acht stonden wij weer klaar om onze gasten te ontvangen.
Er waren veel stellen aanwezig. Stellen die na de eerste avond de smaak te pakken hadden en graag weer wilden terugkomen, maar ook stellen die voor het eerst kennis maakten met een openbare bdsm gelegenheid.
Nadat onze gasten hadden omgekleed duurde het niet lang of de eersten begonnen met hun sessie/ spel. Een mooie beleving om een ieder van hun eigen spel te zien genieten. Er waren touw en folie bondages, knife play en verschillende andere sm sessies. Ook was er interactie tussen verschillende stellen. Waar men bereid was om samen met elkaar nieuwe ervaringen op te doen. Naast de vele sessies werd er onderling veel informatie uitgewisseld en was het een gezellige avond.
Totaal waren ondanks de afzeggingen toch weer zeven stellen aanwezig en een single man en vrouw.
EroticCinema deed weer zijn best om de avond een succes te maken, naast de al aanwezige speelplekken was de speelruimte nu ook voorzien van een mooie slavenkooi en een schandblok. Nog meer leuks om mee te spelen!
20 Maart hebben wij weer een nieuwe bijeenkomst. De eerste aanmeldingen zijn al binnen. We hopen weer op een gezellige en actieve avond.
Tot dan,
DragonCouple
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten