bdsm travo sletje zoekt dominante mannen voor 16 dec.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
rwest
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

bdsm travo sletje zoekt dominante mannen voor 16 dec.

Bericht door rwest »

Hai, ik , Denise, zoek voor dinsdag 16 december een flink aantal mannen of zusjes met enige dominante inslag. Ik laat me graag vastbinden en als een sletje misbruiken. Heb je zweepjes.....neem deze dan gerust mee.
Lekker op het grote bed met een spreidstang, in de darkroom of gewoon in de heterocinema. Ben heerlijk vrouwelijke en stijlvol gekleed, mooie make up, kousen, high heels, een lekkere DD cup en zeer gewillig. Wil je met me naar een privecabine boven voor een intiem onderonsje...... om je lekker te laten leegzuigen terwijl jij naar een filmpje kijkt?? vraag het gewoon. Bind me vast en geef me met zoveel mogelijk mannen een heerlijke spermadouche. Zijn er travo zusjes die mee willen doen???? lekker samen sletten??? Ik ben er vanaf ongeveer 1 uur tot een uur of drie....... Laat even weten op wie ik zoal kan rekenen.
Jason1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: bdsm travo sletje zoekt dominante mannen voor 16 dec.

Bericht door Jason1966 »

Denise, goed om te lezen dat ik mijn lust sappen die middag kwijt kan! toch ook een vraag, ik kan ook genieten van warm zaad, dus als ik je vraag om je pik, dan wil ik ook dat jij mij deze geeft.

Jason.

quote="rwest"]Hai, ik , Denise, zoek voor dinsdag 16 december een flink aantal mannen of zusjes met enige dominante inslag. Ik laat me graag vastbinden en als een sletje misbruiken. Heb je zweepjes.....neem deze dan gerust mee.
Lekker op het grote bed met een spreidstang, in de darkroom of gewoon in de heterocinema. Ben heerlijk vrouwelijke en stijlvol gekleed, mooie make up, kousen, high heels, een lekkere DD cup en zeer gewillig. Wil je met me naar een privecabine boven voor een intiem onderonsje...... om je lekker te laten leegzuigen terwijl jij naar een filmpje kijkt?? vraag het gewoon. Bind me vast en geef me met zoveel mogelijk mannen een heerlijke spermadouche. Zijn er travo zusjes die mee willen doen???? lekker samen sletten??? Ik ben er vanaf ongeveer 1 uur tot een uur of drie....... Laat even weten op wie ik zoal kan rekenen.[/quote]
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten