Nieuwsgierig...

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
pijpsletje
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Nieuwsgierig...

Bericht door pijpsletje »

Ik denk er over na om 14-01 op de bi/gay dag langs te komen (in de avond). Ik ben echter compleet nieuw in deze scene en heb geen flauw idee wat te verwachten. Een aantal vragen:
  • Ik oog een beetje als een beer (buikje met veel lichaamshaar) maar ben bij voorkeur bottom. Ik ben in het bezit van een fishnet bodystocking zonder kruisje en een zomerjurkje; zou het aantrekken van 1 (of beide) van deze outfits het door mij gewenste effect hebben? Of is een onderbroekje handiger?
  • Hoe geef ik duidelijk aan dat iedereen mij gewoon kan betasten?
  • Ik wil graag anaal genomen worden maar heb dit nog nooit gedaan. Zijn er mannen met ervaring die me hierin kunnen helpen zodat ik er ook echt van kan genieten?
Ik hoop op wat hulp zodat ik, eenmaal aanwezig, lekker een flink aantal pikken/kutjes/kontjes met m'n mond kan verwennen, heerlijk geneukt kan worden, lekker wat zaad kan proeven en als ik echt veel geluk heb een en ander met een lekkere golden shower af kan sluiten. Kan eigenlijk niet wachten... ;)
Geile beginnende transgender die graag anderen verwent.
Murphy's Law
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Re: Nieuwsgierig...

Bericht door Murphy's Law »

Ik geloof niet dat Golden Showers op het menu staan in de EC. Zal vast een hygiënedingetje zijn.

M.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten