Hoi
Ben van plan om donderdag weer eens naar de EC te gaan. Het is al weer veel te lang geleden. De laatste keer vergeet ik nooit meer. Hing ik over een bioscoopstoel met mijn broek op mijn knieen en achter mij een flinke gast die stevig pompend binnen kwam. Er was een jongen in een blauwe polo die voor mij kwam staan en zijn dikke paal in mijn mond wilde te stoppen. Eerst zag ik dat niet zo zitten maar heb hem uiteindelijk toch toegelaten. Er waren nog 3 kijkers waarvan ik daarna ook een pik in mijn gezicht geduwd kreeg. Ik heb nog een dag kramp in mijn kaak gehad. Maar graag zou ik het donderdag weer veel en vaak doen. Stuur ff een pb als wat wilt afspreken.
Koen
Veel en vaak
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Veel en vaak
Hey dude kan je morgenmiddag niet naar Hilversum komen om 14u?
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Als je zin hebt, aanstaande donderdagmiddag zal ik weer eens in Amersfoort zijn. Ik heb wel zin om gepijpt te worden, maar hou ook zelf van heerlijke pikken in mn mond!koen540 schreef:Hoi
Ben van plan om donderdag weer eens naar de EC te gaan. Het is al weer veel te lang geleden. De laatste keer vergeet ik nooit meer. Hing ik over een bioscoopstoel met mijn broek op mijn knieen en achter mij een flinke gast die stevig pompend binnen kwam. Er was een jongen in een blauwe polo die voor mij kwam staan en zijn dikke paal in mijn mond wilde te stoppen. Eerst zag ik dat niet zo zitten maar heb hem uiteindelijk toch toegelaten. Er waren nog 3 kijkers waarvan ik daarna ook een pik in mijn gezicht geduwd kreeg. Ik heb nog een dag kramp in mijn kaak gehad. Maar graag zou ik het donderdag weer veel en vaak doen. Stuur ff een pb als wat wilt afspreken.
Koen
Jason.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
He Koen,
Ga je vandaag ook naar naaktdag in erotica amersfoort, zo ja wel zin in jou