Even laten zien wie ik ben

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
joan
Geaardheid: homo
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Even laten zien wie ik ben

Bericht door joan »

Het blijft altijd moeilijk iets over jezelf te zeggen en daarbij nog eerlijk en objectief te blijven ook. Laat ik het maar gewoon bij de feiten houden: Ik ben een vrouw van 62 jaar oud die zich veel jonger voelt. Ik ben 1.75 meter lang, weeg 75 kg, heb bruin groene ogen en blond haar. Ik ben van nature ontzettend nieuwsgierig en in nagenoeg alles geinteresseerd. Ik ben achtereenvolgens onderofficier bij Defensie, agent en rechercheur bij zowel de reguliere politie als de politie te water, schipper van een aantal zeilende charterschepen en eigenaresse van een boekhandel geweest. Ik lees ontzettend veel, ben dol op geschiedenis, ben geinteresseerd in spiritualiteit, ben heel romantisch en gevoelig voor sfeer. Ik ben motorrijdster, heb een zweefvliegbrevet, hou van zeilen, schaatsen, skieën maar ook gewoon van een spelletje doen. Ik hou van de kleine dingen in het leven: een mooie sterrenhemel, een aai, een glaasje wijn bij een haardvuur. Ik heb een transseksueel verleden en ben er nu aan toe om kanten van mijzelf te gaan ontdekken waar ik altijd al belangstelling voor had maar nog niet aan toe was.
Ik ken geen taboe's en ben heel benieuwd om alles ten minste één keer te proberen. Ben van nature sub en voor de juiste vrouw bereid mezelf volledig te geven.

Groetjes;

joan
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten