Geil verhaaltje...
Xxxx Nick
M’s eerste ervaring op de Geile naaktdag 16-04-215
- StelArnhem
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: M’s eerste ervaring op de naaktdag 16-04-215
Wat een ontzettend geil verhaal ook. Krijg allemaal kriebels in de buik ervan.
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om het te delen met ons.
Heerlijke ervaring voor alle mensen die erbij zijn geweest.
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om het te delen met ons.
Heerlijke ervaring voor alle mensen die erbij zijn geweest.
cockring schreef:Ik had nog een belofte staan om een leuk verslag te schrijven van de laatste naakt dag in Arnhem.
Eerst wat voor informatie, M heb ik vorig jaar leren kennen in een sauna, toeval wil dat ze ook in mijn werkgebied woont.
Ze heeft een lekker slank lijf en heerlijke kleine borstjes.
Na wat afspraken gemaakt te hebben, gevraagd of zij wel eens in een sexbios was geweest.
Na deze vraag met een nee beantwoord, kon ik een datum inplannen.
Na de datum geprikt te hebben, hadden we afgesproken bij een restaurant in Ede.
Ik had haar wel een opdracht gegeven om geen slipje aan te trekken.
Dit had ze netjes braaf uitgevoerd. Toen op weg naar Arnhem, ja je raad het al, komen we in de file op de N224.
Uiteindelijk waren we om 18:15 in Arnhem, in de auto al gepolst of M nerveus was.
Ze had kriebels in haar buik.
De auto op een veilige plek gezet. En toen richting de cinema.
Binnen gekomen kregen we al te horen dat het al een zeer gezellige dag was, en dat er op dat moment 3 stellen aanwezig waren.
Boven hadden we het geluk dat er nog een locker vrij was, een beetje proppen maar uiteindelijk al onze spullen erin gekregen.
Toen ik M een rondleiding wou geven kwamen we Nick en Nikki tegen, die hadden het zeer leuk gehad, dat was wel te zien.
In hun kielzog 2 andere stellen. Die zagen er lekker uit, maar helaas gingen die zich aankleden.
Rondleiding maar even uitgesteld, even met Nick bij gepraat, want die had ik ook al een lange tijd niet meer gezien.
M was heerlijk aan het kletsen met Nikki.
De twee andere stellen hadden zich inmiddels aangekleed en met het andere stel (zie verslag Nikki) werden gegevens uitgewisseld met het Bond duo.
Dat moment was voor mij de reden om M haar rondleiding te geven, uitleg van de verschillende cinema’s gegevens, wel leuk om te zien, hoe onbevangen M was, bij de gloryholes zit een gordijn waar je subtiel even naar binnen kan gluren, M niet, enkele mannen stonden in vol ornaat te kijk.
Ik geloof niet dat ze er moeite mee hebben gehad.
Toen na achteren gelopen, in de ruimte bij sling vloog ze me om de nek en als dank een geile tongzoen.
Gelijk maar even gebruik gemaakt om te peilen bij M, of dit opwindend genoeg was, ze was kleddernat.
Hierna weer terug naar de lockers. Nick en Nikki zaten bij de lockers, ff wat persoonlijke info verteld.
De gesprekken kregen een wat diepere lading, dus eerst maar koffie gehaald, misschien tot teleurstelling van enkele heren.
(ik las later op de chat dat we alleen maar koffie zaten te drinken )
Ik had M al door laten schemeren dat ze eerst een lekkere massage zou krijgen. Voor dat we dit zouden gaan doen, eerst onze nicotine behoefte aangevuld.
Na deze pauze zijn we naar het grote bed gegaan, en kreeg M haar beloofde massage. Langzaam gleed ze weg in een droomwereld, waar ik goed kon voelen hoe natter en natter ze begon te worden, ze lag op haar buik en met de aanwezigheid van enkele heren ( netjes op de achtergrond) dus werd het tijd voor wat actie.
Ik vroeg haar om op haar rug te gaan liggen, ik wou haar natte kutje graag proeven, na weer diverse orgasmes, werd het tijd om mijn kloppende pik in haar nauwe kutjes te drukken, maar eerst nog even teasen, na weer meerdere orgasmes, ontdekte ik een ander stel, dat in de ruimte was gekomen.
Een vrouw op hele hoge hakken en een heerlijke outfit, die door haar partner op zijn hondjes werd genomen.
De vrouw lag met haar hoofd ter hoogte van M’s heupen.
Elke keer kwam mijn natte pik uit haar lekkere Kutje. De vrouw kreeg de opdracht van haar partner om pik diep te pijpen, ik vroeg eerst aan M of zij dit goed vond, want het was tenslotte haar eerste keer. M had geen bezwaar.
Keer op keer mijn pik in haar natte grot en toen mijn pik aangeboden. Deze werd gulzig afgelikt en tot de wortel verdween deze diep in haar keel.
Ik stond bijna op spuiten, dus even pauze. M heeft geen vrouw/vrouw ervaring en op de vraag of de vrouw van het stel haar mocht aanraken, werd gelukkig met een ja beantwoord. M werd heerlijk gelikt door de vrouw terwijl ze nog steeds geneukt werd door haar partner. De dame was ook voorzien van een piercing.
Dit heb ik M ook laten weten, waarna ze een bepaalde blik in haar ogen kreeg.
M haar benen wat wijder gespreid, zodat mijn tong ook aan het werk gezet kon worden.
Samen met de vrouw M verwent, waar ook onze tongen met elkaar in gevecht gingen.
Hierna was het tijd om iets verfrissend te drinken, wel raar als je zo lekker ligt te beffen en toch een droge mond krijgt.
Toen we van het bed afgingen kon M het niet laten om de vrouw even tussen haar benen te voelen, wel heel erg voorzichtig volgens de vrouw.
Ik zag dat Nick en Nikki ook in de ruimte stonden, ze hadden heerlijk na ons zitten te kijken. Zij hadden ook wel zijn in iets verfrissens, dus ik in mijn blote kont boven op de trap mijn bestelling door gegeven, wat met heel veel plezier naar boven gebracht werd.
Dat M het goed kon vinden met Nikki, was wel duidelijk.
Na het drankje en een sigaret op het balkon, keken we op de klok, toch al weer een paar uur aan het sexen.
Na weer wat plaag spelletjes M weer flink door geneukt en na weer een aantal orgasmes even een rustige sessie voor mijn specialiteit. Beffen.
Na een half uur was het bed behoorlijk nat, M lekker naïef! Ben ik spuitend klaar gekomen? Ja en niet 1x maar meerdere keren.
Inmiddels waren Nick en Nikki ook op het bed komen liggen, samen streelden zij M.
Toen bleek dat M ook nog speeltjes had meegenomen, dit noemen ze nu met voor bedachte rade.
Even terug naar de locker. Komt ze aan met een vibo en een elektrische tandenborstel met een speciaal geprepareerd opzetstukje. Weer ontspannen achterover en de vieb er in een de tandborstel op haar klit. En een duim in haar maagdelijke kontje. Ik ben maar gestopt met het tellen. Maar het bed werd steeds natter, en dan met een onschuldig hoofd, dat gebeurd anders nooit. Jaja! Heerlijk samen intiem met Nick en Nikki het laatste kwartier op bed doorgebracht.
M voelde zich een beetje schuldig, met de vraag moet jij niet klaar komen? Ik heb haar verteld dat het zeker geen must is, maar als ze mij wil zien en horen klaarkomen, dat doe ik dat graag voor haar.
Na even lekker gepijpt te zijn M, vroeg ik haar om te gaan liggen.
En ik ben heerlijk klaar gekomen, hierna even wat handdoeken gehaald en ons heerlijk afgespoeld te hebben was het op onze klok al 22:10
De schoonmaker stond al te wachten, tot dat hij de ruimte kon schoonmaken.
Hierna hebben we afscheid van die lieve schatten en zijn we in de auto gestapt om M weg te brengen, naar de plek waar ik haar had opgehaald.
Onderweg hebben de film nog even terug gedraaid, en als het aan M ligt, wil ze elke week naar de naaktdag.
Elke week zal hem niet worden, maar we gaan ons best doen.
Even nog een voor Nick en Nikki, bedankt voor een gezellige en zeker geile avond, en ondanks dat we elkaar al heel lang niet gezien en gevoeld hadden, wij pikken gewoon de draad op, waar we de vorige keer zijn geëindigd. That’s where friends are for. Xxxxx ook van M
Beide Bi !!!
- CoupleGooi
- Leeftijd: 36
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: M’s eerste ervaring op de Geile naaktdag 16-04-215
Wat een geil verhaal! Misschien moeten we ook maar eens naar Arnhem afreizen.....
Komen jullie de volgende naaktdag weer?
Komen jullie de volgende naaktdag weer?

Sportief en geil stel, hij 38 NL blond, sportief, zij 36 Latijns, knap en sexy zoekt stel of vrouw.
- StelArnhem
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 28
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: M’s eerste ervaring op de Geile naaktdag 16-04-215
Niet standaard elke naaktdag, maar het is wel een favoriete dag voor ons om zo binnen te lopen.
Wij laten het graag aan het toeval en verassings effect over.
Wij laten het graag aan het toeval en verassings effect over.
Beide Bi !!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten