YES !!! M'n eerste bezoek !!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sandra Travo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

YES !!! M'n eerste bezoek !!!

Bericht door Sandra Travo »

Lieve allemaal,
Vandaag ben ik voor het eerst naar een EC geweest, die in Amersfoort.
Toen ik de auto eenmaal had geparkeerd, let wel op waar je dit doet anders kan je maar een uur staan, tot 18:00, liep ik naar de winkel, die prettig ligt niet erg in het zicht, maar toch open en herkenbaar.
In de winkel aangegeven dat ik voor de bios kwam, betaald en je word binnen gelaten.
Dat was wel ff wennen, het is erg donker en er hangen meerdere gordijnen, waar een verrassing achter zit, hihi.
Had gehoord dat je je in de privé cabins kon omkleden, maar die vond ik niet zo snel, dus heb me omgekleed op het toilet.
Haartjes goed doen, rokje recht en toen de ruimte in.
Bij de lockers, kwam ik Monica tegen, die me uit legt hoe de lockers werken, er moet een losse euro in, oeps, niet bij me, wel 5 euro, dus moest ik, als Sandra, de winkel in, en dat terwijl in eigenlijk nooit buiten kom. Maar naar de balie en geld wisselen, ohh dat voelde echt stoer.
Snel m'n tas in de locker en Monica was zo lief om me ff een rondleiding te geven.
Het ziet er allemaal netjes uit en er waren wel aardig wat mensen, jong oud man en zusjes.
Bij de tweede gloryhole ruimte, ging ik uitproberen wat er zou gebeuren en voor ik het wist kwam de eerste lul al door het gat, hmmmm, ff kusjes erop en toen ff proeven, hmmm, hij werd steeds harder en groter. Af en toe kwam iemand naar me kijken hoe ik bezig was, maar dat is ook wel geil, hihi.
Opeens kwam er door een tweede gat nog een lul, kleiner maar dikker aan het einde. Ook deze ben ik maar gaan verwennen. Ohhh wat voelde ik me geil worden, de eerste lul werd vervangen door een anders, slap, maar die had ik zo stijf en groot. Met hand en mond was ik beide lullen aan het verwennen, eigenlijk wilde ik er wel 1 in me voelen en ging opzoek in m'n tas, maar kon zo snel geen condoom vinden, dacht dat komt straks wel.
Toen beiden tevreden waren, ben ik nog ff gaan rondlopen en heb met Monica nog ff in de bios gezeten, ohh ships de tijd, ik had maar een uur.
De cabins waren boven, dus snel daarheen me snel omgekleed en naar de auto.
Weer onderweg naar huis, in de file, grrrr, alleen maar zitten denken dat ik beter weer had kunnen betalen en weer terug gaan, ik had nog zooooo veel zin.
Maar moet dus nog maar een X heengaan voor de rest, hihi.
Lieve Monica bedankt voor je rondleiding, heeft me er doorheen geholpen.
XXXXX Sandra.
evertvangisteren
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: YES !!! M'n eerste bezoek !!!

Bericht door evertvangisteren »

Hoi zet je auto de volgende keer in de parkeergarage de Fint aan het begin van de straat links kan je net zo lang blijven als je wilt

Groetjes

PS je kunt ook ook in de wijk parkeren nadat je uit de p zone bent dat is gratis maar 7 à 8 minuten lopen
monicatrava
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door monicatrava »

Lieve Sandra,

leuk dat je vanmiddag toch bent gekomen en ook dapper zo'n eerste keer. :o
Juist dan is het vaak wat lastig en onwennig, maar ik verzeker je : het went snel hoor !
Ik hoop dat je het leuk hebt gevonden en dat weer eens terug komt, in Amersfoort of een volgende keer in Hilversum.

Monica x
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Bij deze:
Bijlagen
Travestie Amersfoort 19-05.png
Plaats reactie