Het was lekker rustig toen wij binnen kwamen, een beetje fris maar al snel warm.
Wij hadden vier heren een pb gestuurd waar er drie op gereageerd hadden en ook gekomen zijn.
Ik ken niet alle heren bij naam en gezicht dus als je een pb ontvangt en ik ken je nog niet zo goed stel je dan even voor. Na aankomst omkleden en naar de hetero cinema een filmpje kijken daar werd ik door mijn man lekker gevingerd en al gauw kwam er een man voor mij zitten en begon mij heerlijk te beffen.
Er kwamen meer mannen bij ons zitten om zich lekker af te trekken de man die mij aan het beffen was stopte ermee en ging weer zitten waarop Gerry zijn plaats overnam op het matras en mij daar heerlijk neukte. Na een kopje koffie weer terug naar de cinema waar Benno al gauw tussen mijn benen kwam na weer een lekkere bef serie het matras op en daar geneukt met Benno.Na een break terug naar de cinema lekker rustig zitten en ondertussen kreeg ik een lekkere hoofd massage van Gerry wow wat kan hij goed masseren en de volgende keer heeft hij beloofd om olie mee te nemen en krijg ik een volledige massage mmmmmmm ik werd zowel boven en onder heerlijk gemasseerd. Wij namen weer even een break en er kwam nog een stel binnen hij donkerharig zij blond en als bijen op stroop gingen de heren achter dit stel aan wat hun niet eerst even wat tijd gaf om te wennen in de darkroom waren zij met elkaar bezig en echt iedereen die aanwezig waren stonden daar om hun heen zij werd betast door verschillende mannen wat er verder gebeurde weet ik niet ik ben naar het grote matras gegaan en had vijf mannen om mij heen die mij aan het beffen en betasten waren toen zij langs liep vroeg ik haar kom je me even helpen met deze mannen ?nee werd er lachend gezegd mij te druk dus gingen zij al snel na een sessie weg ben benieuwd wie dit stel was als jullie dit lezen stuur ons dan even een pb.ik ben op het matras heerlijk geneukt en had in beiden handen een lul toen de heren waren klaargekomen weer een break en een tijd gekletst bij het grote matras na een tijdje begon ik de lul van Gerry te strelen en pijpte hem toen ben ik heerlijk op doggystyle genomen waar ik eerst mijn high heels uit moest doen heerlijk klaargekomen. En toen zijn wij zeer bevredigd naar huis gegaan.
Alle aanwezige heren bedankt voor de hete geile middag.
En heren als er een koppel binnen komt laat ze eerst even wennen anders heb je kans dat ze niet meer komen en dat willen we toch niet.
zaterdag 30 Mei
- cbr motorstel
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
- Benno2
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: zaterdag 30 Mei
Ontzettend genoten van deze heerlijke vrouw!!!
Voordeel was dat het helemaal niet druk was, waardoor er tijd en ruimte was voor 1 op 1 sex.
Voordeel was dat het helemaal niet druk was, waardoor er tijd en ruimte was voor 1 op 1 sex.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

- cbr motorstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Klopt toen jij er was , was het nog rustig.
Maar toen dat andere koppel binnen kwam was het erg druk.
Ik heb in ieder geval van jou genoten
Maar toen dat andere koppel binnen kwam was het erg druk.
Ik heb in ieder geval van jou genoten
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
ik kon deze week helaas niet komen ,maar vind het altijd heerlijk om aan jou lekkere kutje te zuigen en te likken.Wil je volgende keer als je gaat mij een pb sturen ....dan ben ik er zekers erbij.
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Beste cbr motorstel.
Ik heb jullie een keer ontmoet in cinema en ontzettend genoten.
Graag ontvang ik een pb wanneer jullie weer aanwezig zijn.
Tot de volgende keer
Ik heb jullie een keer ontmoet in cinema en ontzettend genoten.
Graag ontvang ik een pb wanneer jullie weer aanwezig zijn.
Tot de volgende keer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten