Doeners,
zie ook andere recente mails hier over.
We hebben veel te veel verschillende themadagen en dat is erg verwarrend voor iemand die hetero is. Of het nu naaktdag, travstie of fetish of bi-gay is, het draait allemaal om homo- of bisexuelen en we weten als hetero gewoon niet meer wanneer we naar de cinema kunnen. Ook voor mensen die spontaan binnen lopen, zoals stellen is dat heel teleurstellend. Je gaat als je zin hebt, en niet als het volgens de agenda kan. maar als er dan toch themadagen moeten zijn, maak dan op de woensdag een Doenersdag voor hetero's. Lijkt me heel leuk en laat dan de avonden altijd allemaal normale avonden zijn. Waarom zou dat niet kunnen?
Verder, kunnen jullie iets gaan doen aan de kwaliteit van de films? Ik ben echt niet zo kritisch maar kom op, jullie zijn een cinema!
De films zijn regelmatig van erbarmelijke kwaliteit. Films van 20 jaar oud die zonder enige interesse zijn opgenomen, mannen die vrouwen hardhandig misbruiken, dubbel anaal, kokhalzen, you name it. Voor een beetje erotiek is een mooie sexy film toch voor iedereen leuk? De werkelijk verschrikkelijk slechte duitse amateurfilmpjes in de centrale ruimte worden op gezet omdat ze drie uur duren en de man achter de balie er dan voorlopig geen omkijken naar heeft. Getuigt echt van interesse! Ik heb er al meerdere malen iets over gezegd, maar het helpt niet.
In de heterozaal in Hilversum zit al jaren een vieze bruine vlek in het beeldscherm. Kan daar iets aan gedaan worden?
Veel mensen, vooral ook stellen merken nogal eens op dat het overal zo vreselijk donker is. Als je van buiten naar binnen gaat, breek je je nek en je hebt geen overzicht in wie je begroet etc etc. Kluisjes vinden op de tast. Koffie is lastig.
Dus kan er in de centrale ruimte veel meer licht aan dan nu het geval is?
Gay activiteiten. Ik heb overal respect voor, maar ik krijg een afknapper van gay activiteiten in de heterozaal. Ik zit een film te kijken en twee mannen gaan elkaar met veel verve zitten pijpen enz enz. Daar heb ik last van en dat vind ik een nadeel van cinema's. Misschien willen jullie daar eens aandacht aan besteden
Verder vind ik veel dingen heel leuk hoor ! Anders kwam ik natuurlijk niet

Ik vind de hygiene aktie met handdoeken overigens heel erg goed!
Bedankt!
Wild Romance