Hallo lieve sexuele mensen.
Ik ben kort geleden een keer naar Hilversum en Amersfoort geweest en de sfeer beviel me heel goed. De winkel is netjes en heeft vriendelijk en kundig personeel. En wat me vooral positief opviel is dat het laagdrempelig is en er zowel mannen als vrouwen komen in de winkel ….maar ook in de cinema heb ik begrepen.
Ik ben een hele aantrekkelijk hetero man, lang, slank, beschaafd, hygiënisch en sportief. Hetero dus, en nu komt het, ik wil juist de cinema bezoeken om een groot geschapen nette man via een gloryhole te verwennen met mijn handen en uiteindelijk naar een hoogtepunt te pijpen. Zo nu en dan heb ik gewoon deze wens terwijl ik verder niets wil van (zo een) man, zelf wens ik niet door een man betast of bevredigd te worden, het is puur pikgericht zeg maar.
Sexueel contact met vrouwen in de cinema zoek ik niet omdat ik in mijn dagelijkse leven genoeg aan mijn trekken kom. Maar als het eens voor mocht komen dat er naar mijn mening een opwindende vrouw aanwezig is ga ik misschien toch ook daarin voor de bijl want ik ben wel een echte sexliefhebber.
Bizarre toestanden daar hou ik niet van en ook niet van anale sex, echter heb ik geen oordeel dat een ander daar wel van houdt.
Geraffineerd met sex bezig zijn, en met aandacht, is mijn kundigheid zodat het orgasme alleen maar (veel) heftiger wordt.
Ik vind het leuk dat er de mogelijkheid is om via het forum te schrijven en evt. ervaringen te delen. Dat kan ik iedereen aanbevelen om anderen te prikkelen en te stimuleren. Botte sexuele opmerkingen en verzoeken daar hou ik zelf niet van.
Ik hoop dat ik iemand van mijn wensen heb kunnen prikkelen en wens iedereen veel opwindend sexgenot.
Karel
Aantrekkelijk man van 52 waar je het graag mee wil doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten