Ik kwam tussen 3 en 4 de cinema binnen en toen was er al behoorlijk wat bedrijvigheid. Beide bedden waren in beslag genomen door 2 stellen, in de heterozaal was een stel bezig en er zat een ouder stel op de bank samen met een zeer lekkere dame in een spannend zwart jurkje. Ik heb mijn spullen opgeborgen in het kluisje en ben even een rondje gelopen om overal lekker te gluren. Daarna wilde ik met een koffie op de bank plaatsnemen om alles vanuit die hoek te bekijken, maar helaas was er op de bank geen plaats meer omdat er nog een stel binnen was gekomen die de andere bank in beslag nam. Zelfs op de leuning, naast alle lekkere dames was er geen plaats meer.
Bij een aantal stellen was de kick van het bezoek vooral het bekeken worden terwijl zij een live show weggaven. (Geiler dan een film kijken)
Na deze live show heb ik nog een paar vrouwen naar een heerlijk hoogtepunt gelikt/gevingerd waarna ik nog even 'goddelijke' gepijpt ben voordat ik weg moest. (Uiteraard wel later dan de bedoeling was)
Ik ben benieuwd of er nog meer bezoekers van afgelopen vrijdag hun ervaringen op het forum plaatsen.
Kan iemand ook iets schrijven over het stel dat later op de avond zou komen. Het verwent worden door een gloryhole is namelijk ook ontzettend geil.
Sowieso zijn de meeste verslagen erg geil om te lezen