BOFKONT afgelopen vrijdag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Bink
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

BOFKONT afgelopen vrijdag

Bericht door Bink »

Wat was ik afgelopen vrijdag toch een ontzettende bofkont toen ik onverwachts een bezoekje bracht aan de cinema in Hilversum. Er stond geen aankondiging voor de middag op het forum dus het was spannend wat ik aan zou treffen beneden.

Ik kwam tussen 3 en 4 de cinema binnen en toen was er al behoorlijk wat bedrijvigheid. Beide bedden waren in beslag genomen door 2 stellen, in de heterozaal was een stel bezig en er zat een ouder stel op de bank samen met een zeer lekkere dame in een spannend zwart jurkje. Ik heb mijn spullen opgeborgen in het kluisje en ben even een rondje gelopen om overal lekker te gluren. Daarna wilde ik met een koffie op de bank plaatsnemen om alles vanuit die hoek te bekijken, maar helaas was er op de bank geen plaats meer omdat er nog een stel binnen was gekomen die de andere bank in beslag nam. Zelfs op de leuning, naast alle lekkere dames was er geen plaats meer.

Bij een aantal stellen was de kick van het bezoek vooral het bekeken worden terwijl zij een live show weggaven. (Geiler dan een film kijken)

Na deze live show heb ik nog een paar vrouwen naar een heerlijk hoogtepunt gelikt/gevingerd waarna ik nog even 'goddelijke' gepijpt ben voordat ik weg moest. (Uiteraard wel later dan de bedoeling was)

Ik ben benieuwd of er nog meer bezoekers van afgelopen vrijdag hun ervaringen op het forum plaatsen.

Kan iemand ook iets schrijven over het stel dat later op de avond zou komen. Het verwent worden door een gloryhole is namelijk ook ontzettend geil.

Sowieso zijn de meeste verslagen erg geil om te lezen :oops:
f4T50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: BOFKONT afgelopen vrijdag

Bericht door f4T50 »

Potverdriedubbeltjes!!!

Had ik me afgelopen vrijdag nog zo voorgenomen naar de cinema te gaan, komt er iets tussen. Deze thuisblijver had dus maar weer eens ongelijk. Goed om te lezen dat het een geslaagde dag was. De aankondiging van Angel c.s. had me behoorlijk voorverwarmd, maar zoals gezegd: het heeft niet zo mogen zijn.

Hopelijk is er nog voor de jaarwisseling kans op een "rematch" .

Geile groet, F4T50
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten