vrijdag 15 januari

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sarinah
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

vrijdag 15 januari

Bericht door Sarinah »

Na lange tijd van afwezigheid zal ik komende vrijdag weer eens aanwezig zijn. Ik kom niet alleen, neem een vriend van me, Alex genaamd, mee.
Ik hoop dat er dit keer écht een paar actieve mannen zullen komen en mee willen spelen.
We zijn er rond 17.00 uur, ik hoop jullie ook. :P
Voor wie het niet (meer) weet; ik ben een bbw, klein van stuk, van 53 en van indische afkomst. Mochten jullie nog vragen hebben dan beantwoord ik deze graag.
dodo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: vrijdag 15 januari

Bericht door dodo »

ik hoop dat het doorgaat
Fotograaf
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Fotograaf »

Hoi, ik heb ook wel zin om te komen a.s. vrijdag.
Heb je mss ook een foto die je hier kan posten, mss (her)ken ik je dan.

Gr. en tot vrijdag
Glenn4U
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Glenn4U »

Vanmiddag en avond heb ik heerlijk van deze mooie dame genoten. Het begon in de darkroom waar S meerdere mannen aan hun pik had gezogen, waarna het feest verder is gegaan op het grote bed. Daar heeft ze mij en meerdere mannen heerlijk leeggezogen en heb ik haar heerlijk een aantal keer diep mogen nemen. Echt een heerlijke Milf met mooie rondingen. Ik heb heerlijk van je genoten.

Later op de avond kwam een ander stel binnen (neuksletjeutrecht), waar het feest verder mee is gegaan. De dame van dit stel C liet zichzelf helemaal gaan. C werd eerst door de vriend van S genomen, waarna ik aanhaakte en haar lekker mocht verwennen. Na diverse wisselingen en veel neuk werk zijn we de darkroom ingegaan, waar C vast werd vastgebonden aan een kruis. Daar werd ze bruut achterlangs genomen. Na een pauze zijn we weer verder op het grote bed gegaan om de pret voort te zetten. Bij het naderen van sluitingstijd heb ik nog over haar heen mogen spuiten. Complimenten hoe heerlijk deze dame pijpt en mee geniet van het neuken.

Graag zie ik beide stellen vaker terug in de EC om zo heerlijk het weekend in te luiden.

P.S. Rond 6uur kwam er een stel binnen, waarvan de vrouw in het begin een lange zwarte jas aan had en later rond liep in rode lingerie. De mooie dame was kort, slank en had een kort kapsel. Helaas is dit stelletje niet lang binnen gebleven. De dame zag er onwijs geil uit. Graag zou ik in contact willen komen met dit stel. (de dame stond te kijken op het moment dat ik Sarinah achterlangs nam). Als jullie dit lezen zou ik graag een PB van jullie willen ontvangen.

groet,
Glenn
Honger en verlangen naar lust!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten