Bejaardensoos of sexcinema

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Freems
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bejaardensoos of sexcinema

Bericht door Freems »

Goedemiddag,

Laat ik beginnen te zeggen dat ik respect heb voor iedereen. Maar het valt mij de laatste tijd op dat er veel ouderen zijn. Die gezellig met een kop koffie of thee zitten te keuvelen op de bank. En sommige daarvan tonen niet altijd respect. Zoals ook afgelopen maandag. Er was een vrouw (21) alleen aanwezig, geen idee hoe ze heet maar ze was wel lekker. Ze heeft zich omgekleed en had wat moeite met haar jarretels. Deze probeerde ze op de bank goed krijgen. Er zat een oudere man naast haar die volgens mij ongevraagd haar in de kruis betastte. Gelukkig was deze vrouw "mans" genoeg om er iets van te zeggen, met een grapje. Maar goed, de boodschap was zeer duidelijk. Je bent mijn type niet!! En ondanks dat de boodschap voor iedereen duidelijk was, heb ik deze vrouw nog zeker 2x maal hetzelfde horen zeggen tegen dezelfde persoon. Ik begrijp dat niet, na 1x moet het duidelijk zijn. Toon respect en luister!! Dat laatste is overigens niet aan enige leeftijdgebonden.

Nogmaals, ik heb respect voor iedereen maar dat "slappe" geouwehoer op die banken zou van mij persoonlijk wel wat minder mogen. Ik besef me dat ik met deze uitspraak niet van iedereen applaus krijg maar dat neem ik voor lief!! Maar ik hoop dat er enige discussie op gang komt vandaar ook de prikkelende titel. En ik heb geen hekel aan de oudere medemens!!!

Geniet van elkaar en een fijn weekend!!!

Groet,
Freems
Dimski
Geaardheid: bi
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bejaardensoos of sexcinema

Bericht door Dimski »

tja
Laatst gewijzigd door Dimski op 19 feb 2016 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Pik = 19 centimeter en lekker dik.
jack1
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door jack1 »

Freems schreef:Er was een vrouw (21) alleen aanwezig, geen idee hoe ze heet maar ze was wel lekker.
Zij is LekkerSletje ;)
driekeerpotent
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

ik ben zelf een oudere tenminste denk dat boven de 50 als ouder telt maar zelfs ik erger mij vaak aan de mensen die daar zitten, en dit zijn niet altijd oudere, ook jongere zitten daar vaak met of zonder mobile telefoon te spelen( wat overigens verboden is ook daar in die ruimte)of hele gesprekken in luide taal te voeren die hier nergens toe doen.
mijn advies is mensen ga dan ergens aan de koffie zitten te kletsen, of komt het dat de koffie hier gratis is.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
lekkersletje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Bericht door lekkersletje »

Dat was ik inderdaad. Maar ik vindt het nog niet zo erg hoor. Leg er vanzelf een knoop in als ze vervelend blijven.

Maar wat wel erg is, is dat 90 procent van de mannen er vanuit gaan dat er zonder condoom gepijpt wordt, het zaad geslikt en vervolgens is neuken teveel moeite? Of mag niet van vrouwlief? Daar ben ik nou een beetje klaar mee.

En laat de mannen nou gewoon lekker kletsen en koffie drinken. Je hoeft er niet bij te zitten hoor.
Loodgieter
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Je hebt helemaal gelijk Lekkersletje.
Die mannen die daar zitten zijn niet ongezellig , en daar hebben diverse dames een speciale band mee.
En Lekkersletje bijt echt wel van haar af.
Er komen wel heel veel gasten , die goed kunnen trekken , en die graag gepijpt willen worden.
Veel dames vinden het heerlijk om een man te pijpen , maar ze komen toch echt om flink geneukt te worden .
Ik zeg altijd als je gepijpt wil worden moet je ook neuken.
En vaak muizen ze er nog tussenuit als ze gepijpt zijn , de dames vinden dat niet zo leuk heren.
Er is niets aan hoor
Je stopt je stijve pik in de dame haar kutje, en je gaat met je heupen/ kont op en neer.
De dames vinden dat heerlijk , en er is echt niemand die naar jou speciaal kijkt .

En vertel na afloop op het forum , hoe je het gevonden hebt.

Gr. Loodgieter
lekkersletje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Bericht door lekkersletje »

Loodgieter schreef:Je hebt helemaal gelijk Lekkersletje.
Die mannen die daar zitten zijn niet ongezellig , en daar hebben diverse dames een speciale band mee.
En Lekkersletje bijt echt wel van haar af.
Er komen wel heel veel gasten , die goed kunnen trekken , en die graag gepijpt willen worden.
Veel dames vinden het heerlijk om een man te pijpen , maar ze komen toch echt om flink geneukt te worden .
Ik zeg altijd als je gepijpt wil worden moet je ook neuken.
En vaak muizen ze er nog tussenuit als ze gepijpt zijn , de dames vinden dat niet zo leuk heren.
Er is niets aan hoor
Je stopt je stijve pik in de dame haar kutje, en je gaat met je heupen/ kont op en neer.
De dames vinden dat heerlijk , en er is echt niemand die naar jou speciaal kijkt .

Gr. Loodgieter
Volgens mij kom jij dat zelf ook nog niet na. ;)
Arrakje
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door Arrakje »

Je zegt respect te hebben voor ouderen.....maar wel het onderwerp met bejaardensoos starten..
HeelHard
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door HeelHard »

Loodgieter schreef: Je stopt je stijve pik in de dame haar kutje, en je gaat met je heupen/ kont op en neer.

Gr. Loodgieter

Weer wat geleerd! :)
partytolove
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 44
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door partytolove »

lijkt me toch normaal dat je respect hebt voor de gedachte en meningen van anderen, je hoeft het er idd niet altijd mee eens te zijn, maar dan nog. en als iemand netjes nee zegt dan heb je dat te accepteren. Niet zo moeilijk volgens mij... Ik ga donderdag in ieder geval voor het eerst een kijkje nemen welke leuke en gezellige mensen ik tegenkom en wat we met hun wel en niet mogen beleven...
Wie komen er ook.. groet ico
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten