eerste keer
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
eerste keer
Ik ben van plan om morgen voor het eerst naar de nudisten dag te gaan, ik ben zelf erg klein geschapen door operaties van vroeger , ben bi seksueel en bottom ingesteld. kan je daar ook gewoon zijn rustig kijken en misschien iets doen? of wordt er verwacht dat je genomen wordt oid? . hoor graag van jullie en hopelijk tot morgen
-
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: eerste keer
Hoi BiBottom,
Mijn ervaring bij de naaktdag (in Arnhem, maar ik neem aan dat het overal vrijwel gelijk zal zijn) is dat mensen voornamelijk een beetje rondlopen of in een filmzaal gaan zitten en dmv oogkontakt aangeven of ze interesse hebben om met je te gaan spelen. Dat loopt meestal heel natuurlijk, je hebt soms wel mensen die je heel specifiek en duidelijk NEE moet influisteren, maar echt vervelend of lastig is het nooit. Alleen rond kijken en niets doen kan natuurlijk ook. Veel plezier.
Mijn ervaring bij de naaktdag (in Arnhem, maar ik neem aan dat het overal vrijwel gelijk zal zijn) is dat mensen voornamelijk een beetje rondlopen of in een filmzaal gaan zitten en dmv oogkontakt aangeven of ze interesse hebben om met je te gaan spelen. Dat loopt meestal heel natuurlijk, je hebt soms wel mensen die je heel specifiek en duidelijk NEE moet influisteren, maar echt vervelend of lastig is het nooit. Alleen rond kijken en niets doen kan natuurlijk ook. Veel plezier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten