verslag sexy suzy 11-04

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Patrick666
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

verslag sexy suzy 11-04

Bericht door Patrick666 »

Wat was ik blij dat Suzy op de maandga naar erotica kwam... Ik had wel weer eens zin in een feestje met Wendy of 1 van haar vriendinnen, en de vorige keer met Suzy was ook al een succes, maar de bezoekjes waren meestal op de woensdag, en dan heb ik het helaas vaak druk. dus vorige week woensdag een dagje vrij gepakt om de reis naar Amersfoort te maken en te genieten van deze heerlijke meid.

Bij de shop aangekomen na een lekkere wandeling in het zonnetje stond er al een man te wachten bij de ingang, klagend dat de winkel voor 12.00 nog niet open was, schijnbaar om iets terug te brengen. Toen de deur open ging zag ik naast de balie al de heerlijke Suzy staan, ze ging al vrij snel naar boven om zich klaar te maken voor het feestje. Na de aanschaf van mijn bandje en de handdoek ben ik me gaan uitkleden en lekker gaan zitten om te wachten tot Suzy haar entree zou maken. Dit duurde niet lang gelukkig, want mijn pik was tijdens de reis met de gedachte aan de vorige ervaring met haar al flink hard geworden. Toen was er ook een lekker stelletje aanwezig.... was ook een geweldige ervaring... Toen Suzy binnenkwam in haar lekkere gele bikini met zwarte hotpants en heerlijke hakjes waren er nog niet echt veel mannen, en Suzy zag dat mijn pik er al helemaal klaar voor was. Ze trok een condoom over mijn harde pik en begon er lekker aan te zuigen. Duidelijk een dame met ervaring :) Terwijl ze mij pijpte kwamen de andere mannen ook rond haar staan en genoten van het uitzicht van dat heerlijke lichaam van Suzy (Suus, je hoeft je echt geen zorgen te maken over rimpels, ziet er allemaal perfect uit) Toen ze klaar was met pijpen draaide ze zich om, zodat ik mijn pik in haar natte kut kon laten glijden. Terwijl ik haar zat te neuken ging de volgende pik al in haar mond en werd een andere pik lekker afgetrokken. Ik heb nog even met haar lekkere tieten gespeeld, en toen kwam ik voor de eerste keer klaar in die heerlijke kut van haar. Dus heb ik plaats gemaakt voor de andere mannen.

Terwijl de rest bezig was werd mijn pik alweer lekker hard, en zag ik dat ze dit keer toeliet dat mannen haar beften en vingerden. En aangezien ik een fan ben van het squirten heb ik netjes op mijn beurt gewacht en ben ik Suzy ook lekker gaan vingeren. Mijn vingers gleden soepel haar nog natter geworden kut in, en met mijn twee vingers verwende ik haar gevoelige plekjes... het duurde iets langer dan mijn ervaring bij Tiffany, maar na een tijdje kwam Suzy heerlijk over mijn hand klaar. Waarna ik een condoom om heb gedaan en Suzy nog eens lekker heb geneukt, door de stimulatie van het vingeren kwam ze nog een keer over mijn pik klaar nadat ze meerder malen had gekreund dat ik haar nog harder moest neuken, wat ik dan ook probeerde. Toen ik weer klaar kwam ging ik met slappe knienen van het bed, en ben ik even mijn pik gaan wassen. Op een later tijdstip was mijn lul weer klaar voor Suzy en heb ik netjes mijn beurt afgewacht... terwijl ik genoot van hoe Suzy bezig was greep ze ineens weer mijn pik vast terwijl ze gebeft werd. Toen zag ze ineens dat er een reguliere gast wel heel langzaam doorliep terwijl hij zich aan het aftrekken was, dat vond zij samen met de betalende gasten niet zo leuk, en het was ook niet de eerste keer dat hij vertraagd (stilstaand) stond te genieten. Stamelend zei hij dat hij toch wel door de ruimte mocht lopen en ging met zijn pikkie weer terug naar de cinema waarna we hem niet meer hebben gezien. Deze ramptoerist mocht de pret echter niet drukken en Suzy is nog een aantal keren lekker over mijn hand spuitend klaar gekomen en daar genoot een andere man ook van die telkens probeerde het kutvocht van Suzy op te vangen. Suzy heeft zichzelf lekker twee keer onder laten spuiten door alle aanwezige mannen, en tijdens het douchen lekker haar tieten tegen het raam aangedrukt. Het is niet super druk geweest, en ik heb de extra stelletjes zeker niet gemist... Mijn pik ga ik zo meteen weer even leeg trekken na het herbeleven in mijn hoofd van de dag :)

En huib... bedankt voor de tip van de internetsite met de geile filmpjes van Suzy en Wendy, daar ga ik zo weer even naar kijken, en voor de heren die deze tip ook willen krijgen die moeten maar naar het volgende feestje komen... Ik ga er de volgende keer weer bij proberen te zijn... Hopenlijk komt er ook een keertje een Suzy en Wendy dag... dan ga ik zeker genieten van een eventuele lesbo show :)

Suus bedankt voor e heeeerlijke middag en tot de volgende keer, kus, ook op je heerlijke squirt kutje
Patrick!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: stel 85 en 9 gasten