stel 26 april 13.00 uur

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Pieter
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

stel 26 april 13.00 uur

Bericht door Pieter »

Vandaag was het toch geen strandweer, dus maar weer eens naar Hilversum gegaan.
Toen ik om 13.00 uur binnen kwam waren er reeds 2 stellen.

1 stel was in de darkroom op het grote bed bezig

Het andere stel was op het kleine bed voor de darkroom lekker aan het vrijen en trok mijn aandacht :D
Het was een leuk, lekker en aardig stel.
Af en toe een babbeltje mee kunnen maken en genieten van de dame die aan het genieten was van haar mannetje.

Een tip voor veel van de aanwezige mannen: als het stel regelmatig subtiel aangeeft dat ze het niet erotisch vinden dat iedereen zijn kleren (en soms ook zelfs zijn jas) aanhoud dan is het handiger dat je wat uit doet.
Natuurlijk is het niet verplicht, het is tenslotte geen dresscode dag of naaktdag.
Maar met je jas aan op een metertje afstand van het stel blijven staan, en nog erger: hen vrij irritant volgen als ze zich verplaatsen,heeft totaal geen zin. integendeel Ga dan gewoon in de cinema zitten en een film kijken.
Bij het stel kwam het nu over als "aapjes kijken" en ze zijn na enige tijd dan ook vertrokken.

vr. groet,
Pieter
wij2
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: stel 26 april 13.00 uur

Bericht door wij2 »

Daar sluiten wij, als stel, ons helemaal bij aan.
Daar zou de leiding wellicht eens wat aan moeten doen qua regels.

Dat is voor ons ook vaak een afknapper.

Goed verhaal.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat,
f4T50
Leeftijd: 52
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door f4T50 »

Een herkenbaar verhaal Pieter. Wel vraag ik me af wat je eraan zou kunnen doen. Als dit in een specifieke gedragsregel zou zijn te vatten dan had de EC dit waarschijnlijk al gedaan.

Vooropgesteld dat de EC nou juist NIET voldoet aan het clichebeeld van ranzige zaaltjes vol met stiekeme morsige types in lange regenjassen, in tegendeel, zijn de mores binnen de diverse stromigen (gay, bi, hetero, etc.) niet altijd op alle punten hetzelfde. Een vluchtige aangeklede ontmoeting tussen 2 onbekenden zal in de bi-wereld vaker voorkomen dan in de heterowereld. Daar is verder niets mis mee natuurlijk, maar dat kan af en toe wel eens schuren. En zeker als beginner zal niet iedereen meteen enthousiast uit de kleren gaan.

Maar je jas uit trekken is een hele kleine moeite. Je kunt je spullen bovendien gratis en veilig opbergen in de EC. Nogmaals, een vaste regel zou ik hier zelf niet voor kunnen verzinnen. Sociale controle lijkt me in dit soort gevallen het meest doeltreffend. Als iemand om wat voor reden dan ook niet lijkt aan te voelen dat hij een spel stoort , kun je subtiel hinten tot je een ons weegt. Mijn ervaring is dat als je iemand vriendelijk (!) maar duidelijk vraagt om op een leuke manier "mee te doen" al was het maar door je kleding aan te passen, het probleem vaak meteen is opgelost. Hier kun je als ervaren medebezoeker ook een rol in spelen.

De enkele uitzondering die stug volhardt in storend gedrag is dan bewust aan het saboteren en kandidaat voor melding bij de EC medewerker. Met dat laatste moeten we natuurlijk niet doorschieten. Smaken verschillen nu eenmaal en het moet voor iedereen van goede wil leuk blijven.

Nogmaals, duidelijk aangeven wat wel en wat niet, werkt volgens mij nog altijd het beste. Voor iedereen. Een jassenverbod of een heksenjacht op overdadig geklede bezoekers, hoe onsexy ook, lijkt me overbodig.

En hoe cru misschien ook, in sommige gevallen kan ik wat meer kleding om esthetische redenen best wel waarderen. Dat is verder volmaakt onbelangrijk. Doe wat je zelf het prettigst vind, rekening houdend met de andere bezoekers.

vr.gr. F4T50
Ricard0
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door Ricard0 »

Ik sluit mij aan bij het bovenstaande, wellicht kan er wel een regel komen als; voor de heren geen jas aan en tas mee in de gehele cinema (er zijn gratis kluisjes en een centrale verwarming aanwezig) en in de "darkroom" voor de heren maximaal een boxershort en schoenen.

Voorbeeld: Afgelopen week was er een jongeman binnen die uren lang rond liep met een winterjas aan, ijsmuts op en 2 tassen waaronder 1 laptoptas (buiten temperatuur 14 graden, en zon).

Dit komt een actieve erotische sfeer niet ten goede. Zeker als zo iemand je passief aan staat te gapen / staren op 50 cm afstand terwijl je heerlijk met een mooie dame aan het neuken bent.
Actief / >2x klaarkomen, atletisch en gespierd (79kg, 178cm), fris en verzorgd, fijn gereedschap (23 x 15cm Ø).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten