Sub slet Angel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Benniebi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Sub slet Angel

Bericht door Benniebi »

Op woensdag 4 mei zal mijn slet vanaf 1400 uur aanwezig zijn om goed doorgeneukt te worden. Al haar neukbare gaten moeten gevuld worden. Dubbele penetratie wordt zeer gewaardeerd. Mini gang bang gewenst. Mond, kut en kont Angel kan het allemaal. Ik bepaal wie wel en wie niet dus accepteer het als je niet mee kan spelen!! Ben je niet schoon of geschoren kun je jezelf bevredigen!! Mijn slet is een echt neuk kanon dus vuile taal mag maar met respect. Hoer en slet zijn doeners, teef is een don"t!! Ze is geen hond. Door een slechte ervaring daten wij niet met donkere mannen.
Deze klasse slet heeft alles in huis om je lul te laten ontploffen. Neuken veilig en je mag spuiten over haar geweldige tieten. Niet in mond of gezicht dat is voor de happy view!! Kun je die discipline niet opbrengen kom dan niet.
Ik reageer niet op pb of vragen. Diegene die ons kennen weten wat ze kunnen krijgen.
Laatst gewijzigd door Benniebi op 02 mei 2016 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Benniebi
Contacteer:

Re: Sub slet Angel

Bericht door Benniebi »

Benniebi schreef:Op woensdag 4 mei zal mijn slet vanaf 1400 uur aanwezig zijn om goed doorgeneukt te worden. Al haar neukbare gaten moeten gevuld worden. Dubbele penetratie wordt zeer gewaardeerd. Mini gang bang gewenst. Mond, kut en kont Angel kan het allemaal. Ik bepaal wie wel en wie niet dus accepteer het als je niet mee kan spelen!! Ben je niet schoon of geschoren kun je jezelf bevredigen!! Mijn slet is een echt neuk kanon dus vuile taal mag maar met respect. Hoer en slet zijn doeners, teef is een don"t!! Ze is geen hond. Door een slechte ervaring daten wij niet met donkere mannen.
Deze klasse slet heeft alles in huis om je lul te laten ontploffen. Neuken veilig en je mag spuiten over haar geweldige tieten. Niet in mond of gezicht dat is voor de happy view!! Kun je die discipline niet opbrengen kom dan niet.
Ik reageer niet op pb of vragen. Diegene die ons kennen weten wat ze kunnen krijgen.
Woodmaster
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Woodmaster »

Klinkt goed zeg.

Ik ga kijken of ik het red om te komen dan.
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Angel kende ik nog niet, maar heb vanmiddag eens goed kennisgemaakt.
Om 14 uur kwam ik binnen en zag meteen dat er al wat gebeurde in de darkroom.
Snel uitgekleed en er naartoe. Daar trof ik een prachtige blonde meid met een netpanty aan waarvan het kruisje opengescheurd was. Een prachtige verschijning.
Ze lag met haar benen wijd en en er stonden een stuk of wat mannen om haar heen die haar een beetje aan het betasten waren.

Ik had de oproep gelezen, dus ik wist dat Angel kwam om goed geneukt te worden. Ze lag er zo heerlijk geil bij, dat ik daar absoluut geen moeite mee had.
Ik heb haar even gelikt (om met haar kutje kennis te maken) en daarna meteen een condoom om gedaan. Ik begon haar te neuken en dat werd gewaardeerd, getuige de kreten die ze slaakte. Heb haar een tijdje flink hard geneukt en toen even een pauze genomen.
Haar meester riep meteen: vooruit de volgende. Laat dat kutje niet ongebruikt. Iemand anders nam het van me over. Ondanks dat er vrij veel mannen waren, was het aantal actieve doeners enigszins gering. Enjoyer en nog een andere man die ik herkende waren er in het begin, en later arriveerden DonRoberto en ook Loodgieter nog. En er waren twee blacks, die na overleg met de meester ook meededen. Verder nog wat mannen die ik niet kenden, maar zeker in het begin waren er nog niet veel doeners.

Vandaar dat ik telkens als Angel vrij was en haar kutje iet werd gevuld ik mijn kans schoon zag om haar weer verder te neuken. Nadat er 1 of 2 man haar in de missionarishouding hadden geneukt moest ze op haar knieën. Ze stak haar heerlijke kontje in de lucht en ik kroop er meteen achter. Nou dat heb ik geweten. Mijn uithoudingsvermogen werd flink op de proef gesteld, want telkens als ik het even wat rustiger aan deed en wat minder hard stootte, begon Angel me met wilde bewegingen van haar heupen, wild van geilheid te neuken. Zalig was het. Omdat het nogal warm was in de darkroom moest ik na een tijdje toch weer pauzeren.

Nu werd Angel in de sling gelegd. Nadat er een paar man haar in deze houding hadden geneukt (en ik even was afgekoeld) was ik weer aan de beurt. Toen ik voor de 4e of misschien 5e keer mijn pik in haar stak zei Angel: jij hebt zeker een 10-strippenkaart. Het zal niet veel gescheeld hebben of ik heb die 10 strippen nog opgemaakt ook. Tja, ze moest toch geneukt worden en haar kutje moest gevuld blijven, dus heb ik daar mijn steentje aan bijgedragen.

Toen ik haar voor de zoveelste keer aan het neuken was (nog steeds in de sling, stond er een man me een piercing in zijn eikel bij het gezicht van Angel. "Is dat een Prince Albert?"Vroeg ze verrukt. Hij bevestigde dat. Dat vond Angel geweldig interessant en ze begon de eikel van die man uitgebreid te betasten en wilde ook weten hoed het in haar mond zou voelen en ze vroeg of het pijnlijk was geweest, etc.

Op een gegeven moment, toen Angel al een tijdje goed doorgeneukt was in de sling begonnen wat mannen klaar te komen op haar mooie borsten. Loodgieter had haar net geneukt en stak zijn grote dikke pik ver achter in haar keel, totdat ze er bijna in stikte. Vervolgens hebben Loodgieter en ik allebei ons zaad over haar heen gespoten.

Kort daarna (ik was net even wezen douchen) hoorde ik een luide oerschreeuw vanuit de darkroom. Het bleek DonRoberto te zijn die klaarkwam. Angel lag inmiddels weer op het bed en was nog steeds druk aan het pijpen en werd nog steeds geneukt. Er kwam nog een man die ze kende en die haar nog even goed heeft geneukt. Hij behoorde kennelijk tot de happy few die in haar mond mocht klaarkomen. Een geil gezicht.

Inmiddels was het zomaar half 4 geworden. De meester van Angel zei dat het welletjes was en voor mij was het ook al tijd om te gaan. Ik heb ze bedankt en ben met een brede smile op mijn gezicht vertrokken. Wat een prachtexemplaar, die Angel. Dank aan jou en je meester. Tot een volgende keer. Dan neem ik weer een 10-strippenkaart.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Benniebi
Contacteer:

Bericht door Benniebi »

Hallo Benno,
Fijn om te lezen dat Angel zo gewaardeerd werd. Wij vinden je recensie erg leuk, dank daarvoor.
DonRoberto
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door DonRoberto »

Na zo'n mooi en uitgebreid verslag van Benno, zal ik me dit keer beperken...

Het was een heerlijk en mooi feestje. Angel is een prachtige blonde slet, met geweldig mooie borsten die alles heerlijk ondergaat. Zoals ook Benno constateerde was het doenersgehalte wat laag. Ook relatief veel mannen die niet wisten waar de lockers of tassen te verkrijgen waren.....

Maar gelukkig hebben Benno, Loodgieter, ondergetekende en andere actieven zich niet onbetuigd gelaten. Actief werd gerouleerd terwijl Angel in de sling lag, zodat ze ongeveer permanent geneukt werd. Mijn 10 strippenkaart had na de sling uiteindelijk nog maar 6 strippen over. Gelukkig mocht ik naderhand op het bed ook nog een paar strippen uitgeven.. (die tellen dubbel...).

Uiteindelijk heb ik haar heerlijk haar prachtige borsten mogen onderkwakken... De oerschreeuw geeft aan dat ik me niet probeer in te houden als ik iets lekkers ervaar.... Angel vond het botergeil om dat te horen...

Angel en Benniebi, dank voor de "gastvrijheid" en volgende keer graag weer een 10 strippenkaart!
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Benniebi schreef:Hallo Benno,
Fijn om te lezen dat Angel zo gewaardeerd werd. Wij vinden je recensie erg leuk, dank daarvoor.
Graag gedaan. Ik hoop jullie nog vaker tegen te komen.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Aduh
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Aduh »

Beter te laat dan nooit, zeggen ze. Hieronder mijn verslag.

Ik kwam rond twee uur aan bij de EC en het was al druk met mannen. Ik kleedde me uit, deed mijn kleren in een kluis en ging in de cinema zitten. Op het gegeven moment, werd het rustig in de hal en ik ging in een andere ruimte kijken. Daar lag zij dan, een blondine op het bed met een net panty aan en benen wijd. Wow! Haar prachtige glad geschoren kutje was vrij te bewonderen. Angel was al bezig een aantal mannen mondeling te examineren. Ik positioneerde me strategisch want ik wil haar mond ook even voelen. Mijn jonge heer was al op sterkte en zag mijn kans schoon. Ik liet mijn stijve pik in haar mond glijden en Angel nam mijn pik gulzig in haar mond. Man man man! Zij pijpte mijn pik zachtjes met haar warme mond en speelde met haar tong. Wat een heerlijk gevoel! Ik werd gek! Zij bleef maar zuigen en mijn pik werd alsmaar stijver en stijver. Ik zag haar borsten en kon me niet weerhouden om even te voelen en te kneden. Waarschijnlijk nep! Echt niet!!! 100% biologisch! Heerlijk stevige borsten.

Haar meester verbod zowat om haar kut onbeheerd achter te laten. Dus, “Kom op! Benen wijd! Neuken die kut!”, “Kont omhoog! Iemand neuken?” zei haar meester. Top meester! De heren lieten deze kans niet zomaar lopen. Zij werd stevig geneukt door een paar mannen. Op het gegeven moment, was mijn pik echt op oorlog sterkte en plaatste mezelf achter Angel. Ik schoof een condoom om mijn pik en wachtte op mijn beurt. Toen haar kut vrij was, klom ik op het bed en stak mijn stijve pik in haar kut. Doggy style! Wat een strakke kut! Ik ben niet groot geschapen maar ik kon elke plooi in haar kutwand voelen. Menig vrouwen zullen er jaloers op zijn! Zij stak haar mooie ronde billen met zachte huid, fier omhoog. Heerlijk om te zien! Ik ben een billen man, dus ik kon het zeker waarderen. Bij elke stoot, werd mijn pik steeds vacuumer in haar kut gezogen. Ik voelde dat ik zou klaarkomen. Ik hield het na een tijdje niet meer en spoot de condoom vol. Hierna werd zij op de lopende band door de aanwezige mannen geneukt. Haar meester hield de gezondheid van zijn sub goed in de gaten. Hij gaf Angel regelmatig te drinken, veegde de zweet van haar gezicht weg en vroeg hoe het met haar ging, maar vooral de sfeer opzwepen. Meester, goed gedaan.

Angel werd naar de sling gedirigeerd en nogmaals door de mannen geneukt. Zij pijpte, kreunde, en schreeuwde van genot. Ik wou haar nog een keertje in de sling nemen, maar mijn jonge heer liet me helaas een beetje in de steek. Dus, het werd kijken geblazen voor mij. Een paar mannen spoten ondertussen ook haar borsten onder. Zij was er erg dankbaar voor. Na een hele korte drinkpauze, werd zij nogmaals in bed gelegd. De overgebleven mannen mochten haar borsten onderkwakken. Eerste poging lukte me niet, maar nadat Angel mijn pik stijf pijpte, was ik klaar om haar te onderspuiten. Het lukte me deze keer wel. Ik kwam kreunend klaar op haar borsten.

Het werd tijd om het feest af te ronden en ik kleedde me aan. Ik bedankte Angel en haar meester voor hun gastvrijheid. Angel heeft liefelijk gezicht, killer body en mooie brede glimlach, oftewel een blonde stoot ;-). Angel en meester bedankt. Als jullie weer een feestje houden, ben ik vrijwel zeker weer van de partij. Ik wil haar nog een keertje voelen.

Een opmerking: er waren een paar mannen die nog volledig gekleed waren terwijl ze aan de activiteiten deelnamen. Met jack en al! Vreemd! De kluizen en evt. de sporttassen zijn gratis te gebruiken, dus onbegrijpelijk dat ze daar geen gebruik hadden gemaakt. Niet dat naakte mannen mij boeien, maar wel respect tonen aan de dame(s) en de organisator(s). Dat de meester volledig gekleed zijn, begrijp ik volledig, want hij was daar om Angel bij te staan en evt. bij noodgevallen. Maar goed, ik had wel een heerlijke middag beleefd en wil graag Angel en haar meester nogmaals bedanken. Bedankt en tot volgende feest. X
Laatst gewijzigd door Aduh op 08 mei 2016 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Benniebi
Contacteer:

Bericht door Benniebi »

Beste Aduh,
Fijn dat je zo tevreden bent over Angel. Je verhaal wordt zeer gewaardeerd en zal een leidraad moeten zijn voor Angel om een volgende keer weer zo gedienstig te zijn.
mvg
B
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten