Morgenmiddag zal ik het slettenlijf van mijn neukteefje ter beschikking stellen.
Heren, en uiteraard dames, neem deze kans om uw lusten op haar te botvieren.
Ze zal gewillig haar kut en kont aanbieden.
En uiteraard zal ze, zoals menigeen al heeft mogen ervaren, naar hartelust pijpen.
Ze vindt het lekker om hard, héél hard geneukt te worden.
En dan het allerliefst, ook nog dubbel.
Het zou dus fantastisch wezen, als er mannen zijn die deze verlangens van dit sletje weten te behartigen.
We zijn er om 13.00 en blijven totdat ik merk dat er geen of te weinig actie is......!!!
Verslagen graag.....!!
Maar de ervaring heeft geleerd dat de meesten wel het vermogen hebben om deze aankondiging te lezen, vervolgens hun lusten te bevredigen, maar niet in staat zijn hun waardering met anderen te delen.
Bijzonder betreurenswaardig. Dus in de toekomst zullen aankondigingen minder worden en zal ik bepaalde mensen persoonlijk benaderen voor dit soort feestjes.......!!
Warme en vriendelijke groet
Slet neuken
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Non-binair
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Slet neuken
Wat een geile uitnodiging ik ga zeker proberen erbij te zijn.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Ik probeer er om 13.30 uur te zijn.
-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Uh, was dit nu vandaag? Of pas morgen? Ik zie een reactie van 14:15 dat ie er om 13:30 is, en ik zie geen enkel verslagje. ik zou het wel heel jammer vinden als ik het al heb gemist. Ik hoop dat wel op een uitnodiging in de selecte groep want ik heb vorige keer -inderdaad als een van de weinigen- wel keurig een verslagje gemaakt.
-
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Vandaag, dinsdag 31 meiGBrick schreef:Uh, was dit nu vandaag?
Wat altijdlief bedoelt? Geen idee
-
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Helaas voor jou GBrick, maar het was inderdaad vanmiddag. En ook helaas voor jou, je hebt weer heel wat gemist. Alles wat haar Meester in de aankondiging beloofd had heeft ze ook nu weer waar gemaakt. Vanaf het rondje pijpen aan het begin, even na 13:00, tot het klaarkomen in haar mond rond 15:30 was het weer één geil feest. En nee, niet alleen in dat geile bekkie. Korte commando's zijn bij deze slet al voldoende om haar in het gewenste standje te krijgen om haar in kut of kont te neuken. Perfect afgericht om je als man eens lekker op af te reageren. En hoe ze er zelf ook van geniet merk je als ze met dat geile lijf begint te trillen. Voor de toeschouwers leek het soms misschien wat grof. Maar als je dan merkt hoe ze protesteert als je wilt stoppen dan zegt dat genoeg. Neuken is zo plezier voor twee. Trouwens ook mooi was het om te zien hoe zij samen met die andere vrouw elkaar aan het verwennen waren. Blijft toch iets heel erotisch om naar te kijken.
Terugkijkend op weer een grandioze middag: Meester bedankt dat wij haar weer mochten gebruiken.
En slet/snol/hoer/teef (doorhalen wat niet van toepassing is) ik hoop nog vaker gebruik van je te mogen maken.
En zeker niet te vergeten de EC natuurlijk. Bedankt ook voor de fijne ambiance en keurige verzorging.
Terugkijkend op weer een grandioze middag: Meester bedankt dat wij haar weer mochten gebruiken.
En slet/snol/hoer/teef (doorhalen wat niet van toepassing is) ik hoop nog vaker gebruik van je te mogen maken.
En zeker niet te vergeten de EC natuurlijk. Bedankt ook voor de fijne ambiance en keurige verzorging.
-
- Contacteer:
Maja84 bedankt voor de reactie. Ik had -tegen beter weten in- nog even hoop na de reactie van altijdlief, maar helaas voor mij dan dit keer deze geweldige slet gemist. Hopelijk volgende keer beter. Ongetwijfeld hebben de wel aanwezige mannen genoten. Lof voor de Meester.
-
- Contacteer:
Oeps....Maja=Haja
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten