Stellen afgelopen vrijdagmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
geilebeffer
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Stellen afgelopen vrijdagmiddag

Bericht door geilebeffer »

Wat was het weer een heerlijk geile bedoening afgelopen vrijdag.
Bij binnenkomst zag ik meteen dat het prachtige stel waar ik de week daarvoor op de naaktdag zo van genoten had er ook weer was. Ik wist niet hoe snel ik mijn kleren uit moest trekken:)
Wat een klasse vrouw zeg, en wat een prachtige borsten! Het werd een supergeile sessie op het grote bed in de darkroom. Ik mocht weer heerlijk op haar tepels zuigen en aan haar clitje zitten. Ondertussen stond de man toe dat ik zijn lul in haar kutje geleidde en daarbij af en toe zijn ballen kneedde. Terwijl hij haar stevig doorneukte lag ze met haar hoofd op mijn bovenbeen en moest ik steeds mijn best doen om niet in haar gezicht klaar te komen. Ik had maar al te graag haar kutje gelikt terwijl hij haar neukte. Ik ben hetero maar ik was zo geil dat ik zijn lul ongetwijfeld diep in mijn keel had genomen als hij hem af en toe uit haar kutje in mijn mond had laten glijden.
Op een gegeven moment kwam er ook nog een lekkere stevige dame bij het bed staan en zogen we samen aan de tepels van de klassevrouw terwijl ze door haar man diep geneukt werd en de stevige dame door verschillende mannen achterlangs genomen werd.
Op een gegeven moment spoot de man diep in die prachtige kut. Ik voelde het sperma er meteen langs mijn vingers uitlopen. Helaas betekende dit dat het stel zich terugtrok in de douche en aanstalten maakte om te vertrekken. Wat een heerlijk koppel! Ik hoop ze weer eens tegen het prachtige lijf te lopen.
Een half uur later kwam er een nieuw aantrekkelijk stel binnen. De vrouw werd door de man in de gynacologenstoel gezet. Hij nodigde iedereen uit om haar flink te nemen. Ik had op dt moment geen condoom bij de hand en besloot haar kutje eerst een te proeven. Dat smaakte prima en mijn lul stond ondertussen op barsten. De man vroeg of ik flink over haar kut wilde spuiten en dat deed ik met dikke stralen. mijn zaad mengde met haar kutsap tot een heerlijke glibberige bende. De man bedankte me netjes voor mijn bijdrage en vroeg wie er nu dit fijne besmeurde kutje wilde neuken. Wat een geilheid!
Ik moest hierna helaas er weer vandoor, had graag nog gekeken hoe het verder gegaan was.
Allemaal bedankt voor deze geile belevenis en allicht tot een volgende keer!
D.
Joey.992
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Stellen afgelopen vrijdagmiddag

Bericht door Joey.992 »

Wat een heerlijk geile middag heb je beleeft, snel zelf maar eens ondervinden.
Spontane Hollandse jongen Opzoek naar plezier genot en gezelligheid
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten