Vanavond 4 februari?

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
bert_junior
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Vanavond 4 februari?

Bericht door bert_junior »

Zit er over te denken vanavond weer eens naar de cinema te gaan, want dat is alweer even geleden ;)

Jonge Nederlandse student, ongeveer 1,90m lang, kort donkerblond haar, geschoren op de juiste plekken, hoog libido, en natuurlijk vrouwvriendelijk!

Mochten er vanavond nog dames of stellen gaan, dan waarschijnlijk tot vanavond ;)
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
bert_junior
Contacteer:

Re: Vanavond 4 februari?

Aanwezig, jammer dat het nog zo rustig is ;)
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
bert_junior
Contacteer:

Re: Vanavond 4 februari?

Gisteravond was helemaal top!

Jammer alleen dat het stel dat (waarschijnlijk) voor de eerste keer aanwezig was bijna in de verdrukking werd geholpen. Volgende keer: als een stel even de rust opzoekt, laat ze dan even, of hou wat afstand. Als zij meer willen laten ze dat echt wel merken. Door ze met bijna 20 man sterk bijna onder de voet te lopen en te volgen jaag je ze vaak alleen maar weg, en dat wil niemand ;)
Aan nieuwe stellen: laat duidelijk merken wat jullie wel of niet willen, echte heren zullen dit respecteren :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Onderzoeker en 12 gasten