dinsdag 6-10-16 bttm aanwezig

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
biyoungtimer
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

dinsdag 6-10-16 bttm aanwezig

Bericht door biyoungtimer »

Vandaag zal ik vanaf 12.00 aanwezig zijn in de darkroom en gloryholes. Ik zou lekker (het liefst oudere) pikken willen zuigen in een gloryhole. Nog nooit gedaan, dus lijkt me ontzettend spannend.
Ook ben ik gespoeld en zou ik graag geneukt willen worden. Mag ook door meerdere mannen.
Ik ben slank, 29, beetje behaard en geschoren. Ook zorg ik dat ik gewassen ben. jij ook?

Wel vriendelijk en lief zijn aub, want het is mijn eerste keer hier :).
biyoungtimer
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: dinsdag 6-10-16 bttm aanwezig

Bericht door biyoungtimer »

Nou, vandaag voor de eerste keer geweest. Heb uiteindelijk drie mannen tot een lekker einde kunnen brengen. Was spannend om te doen, die GC"S.
Vond wel dat er veel mannen waren die een beetje aan het rond dwalen waren, zonder dat het leek dat ze ergens naar op zoek waren. Of ze wachten op een vrouw, dat kan natuurlijk.
Helaas ben ik niet geneukt en had me daar erg op verheugd. Jammer. Had gehoopt dat er genoeg mannen op me af zouden komen. Is het raadzaam om volgende keer concrete afspraken te maken dus?

Meteen de vraag: welke oudere mannen zouden mij wel een keer willen neuken in de cinema?
Jason1966
Geaardheid: bi
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: dinsdag 6-10-16 bttm aanwezig

Bericht door Jason1966 »

Tip: ga woensdag middag naar de Bi/Gay dag. Ik zal er in ieder geval zijn. Ik ben herkenbaar aan een lakslip waaruit mn geschoren pik steekt............
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten