Afgelopen woensdag 12 oktober heb ik afgesproken met Flirt4you in het EC in Amersfoort om samen met hem een vriendin te verwennen. Rond de klok van twee hadden we afgesproken in het EC om elkaar daar te treffen en het beloofde een hele spannende middag voor mij te worden. Lekker fris gedoucht en intiem geschoren maakte ik mijzelf klaar om richting Amersfoort te gaan, waar ik erachter kwam dat het vandaag gay- bidag was in het EC. Mijzelf afvragend hoe dat zou gaan als ik daar eenmaal met een stel bezig ben, er mannen aan mijn kont zouden zitten… begaf ik mij naar de ingang van de winkel waar ik al vriendelijk werd ontvangen. Met een muntje voor de koffie in de hand opende ik de deur van het vertrek waar het op dat moment al redelijk druk was waardoor de kluisjes allemaal waren bezet en ik een tas meekreeg om mijn persoonlijke spullen in te doen.
Eenmaal mijn kleding uitgetrokken, twee condooms en handdoek in de hand besloot ik de darkroom in te gaan om te kijken wat er op de sling gaande was… Een hoop rinkelende kettingen en gekreun door een man die in de sling, zich aan alle kanten liet verwennen door vijf mannen. Een pik in z’n mond, in z’n hand en in z’n kont. Onder de indruk van dat tafereel besloot ik mijn eg e vervolgen naar de hetro bioscoop en bij het betreden van de ruimte zag ik een grote groep mannen zich om een stel verzamelen.
En daar lag zij… met haar mooie blonde krullen links voor in de stoel, haar jurkje opgestroopt, mooie kousen en blauwe charatels, liggend met haar benen wijd en een goed gebouwde man op zijn knieën met zijn linkerhand haar weelderige kut te vingeren. Strelend met zijn vinger op haar klit lag ze zichtbaar genietend te kermen van genot. Wauw wat een beeldschone vrouw… Zou dat het stel zijn waar ik mee heb afgesproken? Is het werkelijk waar dat zij mij hebben gevraagd met hun deel te nemen?
Achteraan bleef ik staan met een glimlach op mijn gezicht en de gedachte dat ik straks misschien haar heerlijke kut mag likken. Het was nog voor tweeën en ik wist niet zeker of zij het stel waren waar ik mee had afgesproken. Laat ik nog even wachten op een afstandje en wellicht dat het stel mij wel herkent als ze passeren. Verschillende keren hoorde ik de deur opengaan en nieuwsgierig keek ik om het hoekje of er een ander stel binnen komt.
De blauwe engel werd op het podium gelegd onder het scherm en daar werd goed duidelijk hoe mooi en geil ze was. Op haar rug met haar benen wijd had ik zicht op haar volle natte kut en ik werd er beren geil van. Ik zag hoe Flirt haar begon te beffen en enkele minuten - haar van genot kronkelende lichaam - in bedwang hield. Mijn pik werd harden en mijn grijns groter… Even later bij het opstaan van de dame, haar jurkje naar beneden brengend en wat overleg met Flirt vertrok het stel naar de grote ruimte om zich te ontdoen van kleding.
Ik bleef nog even in de bios en enkele minuten later trof ik de dame met enkele mannen in het halletje wachtend op Flirt. Een andere man wees erop dat ze niet mocht worden aangeraakt en ik passeerde haar met een geile blik. Ze heeft me gezien, dat weet ik zeker… dit is mijn moment om flirt aan te spreken… maar wie was die vent die voor haar op zijn knieën zat? Iedereen is nu naakt… fuck wie was het…
Enkele minuten later, in de grote ruimte kwam het stel binnen en hij geleide haar naar het wandrek om haar daar een paar flinke kletsen op haar mooie volle billen te geven. Licht voorover gebogen stond zij daar in haar blauwe charatels, kousen en verder naakte lichaam. Ht was druk met allemaal mannen die graag wilde kijken… Moet ik het stel nu aanspreken met al die mannen om me heen? Oei ik wordt onzeker…
Hij gaf haar opdracht een man uit te zoeken en ik was er eigenlijk van overtuigd dat ze mij zou uitkiezen… met een beeldschone glimlach en haar volle blonde bos krullen kwam ze in mijn richting lopen en nodigde de man naast mij uit met haar mee te gaan naar de darkroom. Shit, dit was mijn moment… maar ik had de ballen niet om contact te leggen. De inmiddels grote groep mannen volgde en in de darkroom ontstond een wachtrij voor de gloryholes waar zij stuk voor stuk de lullen in haar mond nam… wat een feest om te zien… ik hoorde haar kreunen van genot en kon niet wachten om aan te sluiten, maar de rij was groot en ik dacht ik kom terug als het iets rustiger is.
In de hetrobios aangekomen ben ik op die zelfde stoel gaan zitten waar zij zojuist is klaargekomen en nam mijn lul in mijn hand om met een heerlijke trio op het scherm mijzelf eens lekker voor te bereiden… Een leuke vent komt naast mij op de stoel zitten en lonkt naar mij of ik zin heb om gepijpt te worden. Ik twijfel… omdat ik mijn blauwe engel en haar vent graag wil neuken… maar voor ik het wist zat hij voor mij op de grond en had hij mijn pik in zijn mond. Met zijn had mijn ballen masseren en zijn andere hand mijn tepel tussen duim en middelvinger, dacht ik met mijn ogen dicht aan hoe zij mij zat te pijpen… hij verplaatste zijn hand naar mijn anus en begon over mijn ster te wrijven, fuck dit is lekker… hij moet erin… en met wat vocht duwt hij zijn duim in mijn kont… kut, wat is dit lekker. Hij zuigt alsof zijn leven ervan af hangt en pompt met zijn duim in mijn kont… ohhhh heerlijk, ga door, ga door… Ik doe mijn benen ophoog zodat hij er beter bij kan en denk maar aan een ding… hoe ik wordt genomen door het stel dat ik zo even op het podium heb zien genieten van elkaar…
Voor ik het wist kwam ik klaar en was mijn droom voorbij…
Ik ging naar het toilet om te plassen en na mijn handen te hebben gewassen komt zij binnen… naakt in de zelfde ruimte als ik… ik voelde me schuldig maar ook voldaan… wat een mooie vrouw, heerlijke borsten en mooie volle poes waar ik graag aan zou zitten… maar ik had de ballen niet om mijzelf voor te stellen…
Ik besluit mijzelf aan te kleden en bij het verlaten van de cinema passeer ik de hetro bios en zie mijn blauwe engel op dezelfde stoel liggen met haar benen wijd en Flirt tussen haar benen… Ik ben te laat en besluit weg te gaan…
Heerlijk stel… jullie hebben mij gemist, maar ik jullie zeker niet. Wij hebben van elkaar genoten zonder dat jullie ervan af wisten… een volgende keer spreek ik jullie aan… ik weet nu wie jullie zijn en zie uit naar een heerlijke trio met jullie.
Sorry.
Blauwe engel…
- Bob1973
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Blauwe engel…
Leuke jonge vent die het leuk vind om een stel te verwennen. Goed uitziend, licht behaard, geschoren daar waar nodig met een lekker lichaam.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten