Hi wij (stel) zullen vanavond voor het eerst een sexbioscoop bezoeken. We zullen rond 20.30 in Hilversum zijn en de heterozaal bezoeken. Zij zal een korte sexy jurk aan hebben zonder ondergoed. Ze is zeer aantrekkelijk slank petit met grote borsten. Ze houdt ervan om bekeken te worden en misschien is ze ervoor in om ook te worden aangeraakt. Als jij zelf er goed uitziet en verzorgd is ze misschien wel voor meer in. Het windt haar ook op als je zegt dat je het heerlijk zou vinden om haar kutje te mogen ruiken...
Laat even weten of je ook komt dan kunnen we checken of het de moeite loont voor ons om te komen. Het is anders eenzaam als we alleen daar zouden zitten
Groetjes en misschien tot vanavond
Exotisch stel vanavond in Hilversum
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Exotisch stel vanavond in Hilversum
Jong, grote borsten => veel interesse, denk ik.. helaas kan ik vanavond niet maar ik zou jullie graag een keer ontmoeten.Indian Beauty schreef:Laat even weten of je ook komt dan kunnen we checken of het de moeite loont voor ons om te komen. Het is anders eenzaam als we alleen daar zouden zitten
Voor een eerste keer is het wellicht verstandiger het niet aan te kondigen zodat je rustig de boel kunt verkennen.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Exotisch stel vanavond in Hilversum
hey hallo jammer dat ik jullie advertensie nu pas lees. Ik ben Don Columbiaan van 40 en zou graag nader kennis willen maken 

Gebruikers op dit forum: Yerome en 4 gasten