Elles en Ilse bedankt!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Rembrand
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Elles en Ilse bedankt!

Bericht door Rembrand »

Eigenlijk is bovenstaand niet helemaal waar. Een bedankje voor de Amersfoortman is zeker ook op z'n plaats.
Moe maar voldaan zit ik achter m'n computer en ik weet dat dit niet voor iedereen is weggelegd :-).
Mijn terugreis liep aanmerkelijk vlotter dan de terugreis en vandaar ook nog wat tijd om wat terug te kijken op een geslaagde avond.
Door de files kwam ik laat aan maar werd zeker niet gemist. Er heerste een relaxte sfeer en het was te zien dat de dames in topvorm waren.
Ilse op het matras en Elles op de bank zorgden ervoor dat iedereen aan z'n trekken, of zoiets, kwam. Nadat Elles aangaf te willen verhuizen naar de sling werd ik ineens een gelukkig man en mocht haar als eerste een slinger geven. Dat dit nog nog andere werd vervolgd is niet meer dan normaal.
In eerste instantie werd gedacht dat de sling te lag hing, al gauw bleek dat dit echter was om iedereen te kans te geven te helpen bij het versieren van Elles, Rembrand had het niet beter gedaan.
Na de sling kwam iedereen weer in de buurt van het matras en werd er rustig afgebouwd waarbij wel opviel dat de enigzins wat getinte man niet van ophouden wist, een genot om naar te kijken en , denk ik, voor Ilse om te beleven. Na afloop ging iedereen zeker tevreden naar huis.
Mensen het was een goed geslaagde avond, Amersfoortman en de dames: reuze bedankt en hopelijk tot ziens.

Jan
Leven en laten leven
levensgenieter
Contacteer:

Re: Elles en Ilse bedankt!

Bericht door levensgenieter »

Daar is geen woord van overdreven! De dames vol op stoom, de heren vol respect, de sfeer ontspannen en gezelliig. Mede omdat de dames daar tussen de bedrijven (of moet ik zeggen 'het bedrijven'?) door ook nog eens kans zagen voor kwinkslagen en gebekte opmerkingen. Overigens was Ilse er door onvoorziene omstandigheden niet, dus de dame die hier met 'Ilse' wordt aangeduid moet Bianca geweest zijn, maar ik geloof dat ze zelf ook een beetje vrij met hun identiteit omgaan :) . Het is maar goed dat ze aan de balie niet om een ID vragen...
Kortom: dames, en begeleiders: super, complimenten, bedankt.
Rembrand
Contacteer:

Bericht door Rembrand »

Excuses voor het door elkaar halen van de namen.
Denk maar zo What's in a name?
Leven en laten leven
mari1256
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door mari1256 »

het mag inderdaad wel eens gezegd: een zeer geslaagde avond, natuurlijk erg druk, maar in dit geval was dat geen beletsel voor een geile, ontspannen avond en dat was natuurlijk voor een groot deel aan de dames te danken, die ,duidelijk op hun gemak, al die mannen de baas waren en deden waarvoor ze gekomen waren, genieten dus!! een gebeurtenis die om herhaling smeekt!!
Black
Contacteer:

Bericht door Black »

Mooie Bianca en Ellis HARTELIJK BEDANKT voor de niet snel te vergeten avond. Het bedanken moet in hoofdletters want in kleine letters doen we deze dames heel er tekort. Ook Amersfoortman mogen we niet vergeten te bedanken want hij speelt zeer bescheiden toch een heel beklangrijke rol om deze gezellige middagen en avonden mogeklijk te maken. Het was een superavond met veel erotiek, maar gelukkig ook ontspannen en met humor. Het blijkt dat ondanks het feit dat het druk was er toch een heel gezellige sfeer was zonder irritaties. De dames waren natuurlijk onweerstaanbaar aantrekkelijk en in supervorm waardoor iedereen en gelukkig ook zij volledig aan hun trekken konden komen. Volgens mij hebben alle aanwezig hun best gedaan om het gezellig te maken maar dat kwam natuurlijk vooral door de inspiratie door deze superdames. Daarom dus nogmaals: BEDANKT mooie Bianca en ELLeS.

Black
Zwart maar zeker niet zwartgallig en als ik onsterfelijk zou zijn, zou ik de dood uitvinden om nu plezier te kunnen beleven aan het leven. Leef vooral nu want seks na je 90ste is als biljarten met een stuk touw
piercing lady
Contacteer:

Bericht door piercing lady »

Alleen ons (Elles en Bianca) en natuurlijk Amersfoortman bedanken is niet eerlijk. Jullie doen jezelf dan te kort. Ik wil dan ook alle heren bedanken die donderdagavond aanwezig waren. Jullie hebben je weer perfect gedragen en daardoor konden wij heerlijk van jullie genieten.
De spierpijn die ik (Bianca) vandaag voel laat mij elke keer weer even terug denken en genieten van die heerlijke avond. :)
Nogmaals mijn hartelijke dank en wie weet tot een volgende keer.
Rembrand
Contacteer:

Bericht door Rembrand »

Ach Bianca,
Wij mannen doens ons niets tekort..............Wij zijn gewoon bescheiden!!!!!!!!
Leven en laten leven
amersfoortman
Leeftijd: 51
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door amersfoortman »

Hoe leuk kan het worden als iedereen elkaar respecteerd , ook ik heb genoten afgelopen do avond , niet super aktief deelgenomen net een griepje achter de rug :mrgreen: , wel jammer dat Ilse door omstandigheden niet kon komen .

Bianca en Elles ken ik al geruime tijd en ik weet dat ze hun mannetje staan , het was GEIL en gezellig , wel druk maar niet te of storend , iedereen gedroeg zich super.

Het bed de banken, sling zijn goed gebruikt , Bianca is verwend door 'black' geen straf voor dr :oops: en Elles heeft afgesloten met een uitgebreide spermadouche.

gr Pieter
hetero ,sportief,schoon,geschoren,gentlemen, slank,18cm,fris,verzorgt,aktieve doener,ervaren ...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten