secretaresse dag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
jondo
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2011 15:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

secretaresse dag

Bericht door jondo »

Jeetje dit was mooi kom je binnen niet een hele frequente bezoeker maar vandaag effe destoute schoenen aan gedaan. En dan zie je vanmiddag een heel mooi stel aan de gang het was een uur of 2 2 mooie mensen waarvan de dame echt een geweldig lichaam heeft een mooie kop goed figuur en een uitstraling omin te verdrinken wat een ogen!! Ze werd heerlijk genomen door man vriend of voorbijganger iedereen vond het reuze interessant maar gepaste afstand was geboden. Ja en toen kwam ik aan. Mijn jas nog aan want het is koud buiten. Ik werd door de man aangekeken en met een knikje gevraagd om het spel mee te spelen. Zonder woorden maar met het geile gevoel aan de gang. Niet normaal passie en alles wat erbij komt kijken. Geweldig ik vroeg nog komen jullie hier vaak maar bleek een eenmalige actie te zijn diewellicht een vervolg krijgt. Passie hartstocht en natuurlijk die geile penetratie waar elke vrouw die de ec bezoekt toch wil . Niet door mij ik was van slag van het moois zij mij bood, super lichaam mooie borsten een heel klein kontje en een heerlijk plekje tussen haar benen waar iedereen van droomt. We gingen goed en ik denk dat we er een mooi schouwspel van hebben gemaakt. Super leuk zouden we nog eens moeten. Bedznkt voor die onvergetelijke tijd deze vrijdag middag rond een uur of14.00u. Je reactiezou nog komen zoals je had aangegeven dus ben heel benieuwd. Jeetje en hoe zeweg ging super lekker rokje mooie laarzen alsof zezo weer de directie secretaresse ging uithangen! Hou van kwaliteit!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten