Snelste kennismaking ooit (met Dido & Ennee)

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Snelste kennismaking ooit (met Dido & Ennee)

Bericht door Benno2 »

Dido & Ennee hadden een oproepje geplaatst dat ze op zoek waren naar een stel voor vanmiddag.
Ik had ze een berichtje gestuurd, ook al kom ik alleen en niet als stel. Kreeg een berichtje terug dat het avond zou worden in plaats van middag.
Jammer want ik was er 's middags al. Toen was er een best aardig stel dat zich bezig hield met voelen en gevoeld worden... verder dan dat ging het helaas niet.
Na het eten toch even de deur uitgegaan... om even snel kennis te maken met een stel dat ik nog niet ken, dacht ik.

Ik kom om kwart over 7 de EC binnen en zie ze al meteen zitten in de heterocinema. Snel mijn spullen in de locker gestopt. Dan komen ze de centrale ruimte binnen.
Wat een leuk stel zeg. Hij is een vlotte jonge vent (tenminste vanuit mijn perspectief :D ) en zij een prachtige jonge vrouw, allebei slank en goed gebouwd.
Ik stel me netjes voor en al snel ontspint zich een gezellig gesprek. Tijdens het gesprek draagt Ennee Dido op om zich uit te kleden wat ze terstond doet. Ze draagt dan alleen een minimaal lingeriesetje, waardoor meteen duidelijk is wat voor een heerlijk lichaam ze heeft. Er komt nog een ander man binnen die ze kennen. Dido gaat op bed liggen en we mogen haar betasten. De andere man gaat haar direct likken. Jammer, dat had ik eigenlijk willen doen. Ze ziet er zo lekker uit. Dan verplaatst hij met zijn lul naar haar gezicht en neem ik het van hem over. Ze heeft nu ook de laatste kledingstukken uitgedaan en ligt helemaal naakt voor me. Ze heeft een zalig kutje, dat bovendien superstrak is voel ik met de twee vingers die ik in haar heb gestoken. Snel een condoom om, want dit kutje vraagt er gewoon om geneukt te worden. Terwijl ze Ennee en de andere man pijpt neuk ik haar uitgebreid. Ik moet meerdere malen even rustig aan doen omdat haar strakke kutje mij bijna laat klaarkomen. Ik stel het zo lang mogelijk uit, maar hou het minder lang vol dan ik zou willen.
Met een brul kom ik klaar. Als ik uit haar ga, komt een van de andere aanwezigen (ik ken hem goed van andere bezoeken) met zijn vingers in haar kutje en laat haar vrijwel direct hard spuitend klaarkomen.
aangezien het een bliksembezoek was (nog veel kerstvoorbereidingen te doen), kleed ik me snel weer aan en neem afscheid van het heerlijke koppel, dat even aan het pauzeren is.
Dido en Ennee, kom gauw weer terug. De kennismaking was krachtig, maar veel te kort.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Dido & Ennee
Geaardheid: bi
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Snelste kennismaking ooit (met Dido & Ennee)

Bericht door Dido & Ennee »

Dank je wel Benno voor je lieve woorden. Dat was idd een daadkrachtige ontmoeting ;)
We komen snel weer eens langs en hopen dat er dan ook een paar bi stellen aanwezig zijn (hint)
Dido en Ennee
arnhemse teaser
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Snelste kennismaking ooit (met Dido & Ennee)

Bericht door arnhemse teaser »

Mooi verslag.
Wil wel meehelprn.bj ern vervolg... :D
Groet sem
e="Dido & Ennee"]Dank je wel Benno voor je lieve woorden. Dat was idd een daadkrachtige ontmoeting ;)
We komen snel weer eens langs en hopen dat er dan ook een paar bi stellen aanwezig zijn (hint)
Dido en Ennee[/quote]
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast