Fun with Susan

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Fun with Susan

Bericht door Benno2 »

M had gevraagd of ik mee wilde doen om een Engels sletje te neuken vandaag. Eigenlijk geen tijd vanwege werk, maar paar dingen opgeschoven en op naar de EC.
Als ik binnenkom is M al begonnen. De Engelse Susan is gekleed in een zwart rokje, zwarte top en zwarte hoge hakken. Ze heeft lang donker haar, grote borsten, een forse, prachtige kont en een leuk gezicht... tenminste, wat ik er van kan zien, want ze heeft een zwart gezichtsmasker op dat er de hele middag niet af zal gaan. Ik begroet M en kleed mij uit. Op dat moment is er nog een andere man bij, C. Het rokje van Susan gaat snel uit. M bindt haar vast aan het rek met witte touwen. Ik probeer te helpen, maar heb daar echt geen kaas van gegeten. Het blijkt dat je de knopen zodanig kunt aanleggen dat ze wel goed vast zit, maar niet haar polsen afknelt als ze er onverhoopt heel hard in gaat hangen. Het duurt vervolgens niet lang voordat bewezen wordt waar dat goed voor is. M begint Susan afwisselend te strelen en te slaan en vervolgens te vingeren tot ze van extase in de touwen hangt... zonder haar polsen af te knellen. Zo zie je maar weer.

Ik maak ook kennis met Susan, zonder dat ze mij ziet, maar ik maak mijn aanwezigheid duidelijk door haar voluptueuze lichaam te betasten. Het valt haar op dat ik zachter ben in mijn aanraking dan M. Dat zal wel zo zijn, maar er iets anders is inmiddels behoorlijk hard geworden. Mijn pik staat stijf overeind en hij heeft er zin in. Susan wordt losgemaakt en gaat voorover staan. Ik penetreer haar achterlangs en ze reageert er meteen goed op. Ze wil echter wel snel haar hoge hakken uit. Opnieuw steek ik mijn pik in haar smachtende kutje, dat zich nu echter wel wat lager bevindt. C gaat aan de andere kant staan en wordt intussen door Susan gepijpt. Al gauw geeft ze aan dat ze gaat komen. Hier moet ik even zeggen dat Susan Engels praat, dus dat ze dingen zegt als: "Oh, I'm gonna come!" en : "You fuck me so good!" en nog veel complimenteuzere dingen, die ik niet zal herhalen, omdat het dan op opscheppen begint te lijken. Het is wel een beetje lastige houding zo staand, dus zet M haar daarna op haar op haar knieën op bed en daar neuk ik haar veel harder, waardoor zij ook weer nog harder klaarkomt en nog harder schreeuwt.

Inmiddels is er een ander stel gearriveerd dat ik goed ken, John en Ella. Zij gaan met elkaar aan de slag op het grote bed. Ik ben zo aan het opgaan in de seks met Susan, dat ik me verder niet met hen bemoei. (sorry daarvoor)
We verhuizen naar de gynaecologenstoel. Waar eerst C haar neukt. Daarna gaat M met tong en vingers te werk totdat Susan het uitgilt van genot. Daarna mag ik haar weer neuken. Nu haar weelderige lijf zo voor mij uitgestald ligt, ga ik helemaal los en Susan reageert er zo heerlijk op dat ik wordt aangespoord om nog meer mijn best te doen. Susan roept dingen als: "Oh, I love that cock!" en meer van die vleierij. Er verzamelen zich langzaam meerdere mannen in de ruimte waar de stoel staat. M zet Susan tegen het rek en begint haar met een lang touw en een ingewikkeld maar kunstig knopenpatroon in te binden, waarbij een dubbel stuk touw haar clitoris omklemd. Ook dit vindt ze kennelijk heerlijk. Het is fantastisch om mee te maken hoe een vrouw zo gevoelig reageert op elke aanraking. Daardoor kan ik ook niet van haar afblijven. M zegt: "Je zou zeggen dat ze een maand geen seks heeft gehad, maar dat is toch echt niet zo".

Er volgen nog diverse neukbeurten, waarbij ze zich afvraagt of ik niet moe wordt. Nou eh.. nee dus. Ik kan deze vrouw uren blijven neuken. En dat doe ik ook. Zo'n twee uur na aanvang is het tijd om weer terug naar mijn werk te gaan. We zijn dan inmiddels in de heterozaal en Susan gaat op haar knieën zitten met haar hoofd op het matras. Tijd voor een eindsprint. Nog even lekker hard tegen die ronde kont aan kletsen in dat drijfnatte kutje. "My pussy is going to explode!" schreeuwt Susan. Niet veel later explodeer ik zelf . Met een schreeuw kom ik klaar. "Yes! Sir Benno!" roept Susan. Klaargekomen en tot ridder geslagen in een keer.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 12 feb 2017 11:01, 6 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Fun with Susan

Bericht door Plumberjack »

He Benno.

Of dat ik erbij geweest ben !!
Je verhalen worden steeds beter man .
Heerlijk om te lezen
Dat andere stel was John en Ella.
Slecht van je dat je Ella niet even verwent hebt
Je moet dat gene wat je weg geeft wel verdelen tussen je meisjes.

Zie je straks

Gr. Jack
Laatst gewijzigd door Plumberjack op 26 jan 2017 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Fun with Susan

Bericht door Plumberjack »

Heb het even vertaald

Maar je Russische vriend vind het ook een goed en geil verhaal.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Fun with Susan

Bericht door Benno2 »

Ha die Jack,
Ja voel me ook een beetje schuldig naar John en Ella.
Maar de lekkere Engelse Susan had even mijn volledige aandacht.
Voor mij geen Brexit
Benno
Plumberjack schreef:He Benno.

Of dat ik erbij geweest ben !!
Je verhalen worden steeds beter man .
Heerlijk om te lezen
Dat andere stel was E en M
Slecht van je dat je M niet even verwent hebt
Je moet dat gene wat je weg geeft wel verdelen tussen je meisjes.

Zie je straks

Gr. Jack
Laatst gewijzigd door Benno2 op 12 feb 2017 11:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Fun with an English girl

Bericht door bikerontheroad »

Goed verhaal benno,heerlijk genoten helaas moest ik ook om 14.00 aan het werk
Afz c
FunWithSusan
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 jan 2017 15:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: United Kingdom
Contacteer:

Re: Fun with an English girl

Bericht door FunWithSusan »

Dear Benno and all the other visitors,

Many thanks for expressing yourself in this way; very nice to read my visit throughout your perspective. Google Translate was a very good friend; while reading your blogpost. Very exciting to notice your experience, with a lovely attention for details and senses. Your interest in me resulted in effortless and unlimited joy. Remember; like I said: you weren’t only a good fucker. Besides that you took care of me, when M. asked you to. As a blindfolded woman, that’s a gift. I’m grateful! (Also many kudo’s to the guy who licked me awesomely in the cinema……., who was that?!)

It was my second time in Amersfoort with my (astonishing!) Dom M. The first time we experienced loads of ‘watchers’, yesterday we could enjoy some ‘doers’. Resulting in black and blue knees (goodness, definitely my favourite position), a ravished cunt and actually… my skin is still glowing.

I had a great time, M did his job as my Dom pretty damn good again. But honestly; the ambiance in EC Amersfoort is really lovely. Totally different from the scene in Britain. Everyone is enjoying erotic movement in every kind of way, within own boundaries and based on own desires and wishes. I would love to have some more online contact with visitors; so that’s why I registered. Are there visitors who are interested? In… English… Please ;-)

Truly looking forward to the next session in Amersfoort. I will be back in February…

With love,
Susan.
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Fun with an English girl

Bericht door bikerontheroad »

Hello susan ,nice to read that you like the licking i think it was me,you named me crisly, when you vidit amersfoort again you can send me a pb and i will lick you again with all plesure.
C XXX :P
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Fun with Susan

Bericht door Benno2 »

Hi Susan,

The pleasure was all mine.
I loved taking care of you and being able to hold all that loveliness in my arms and hands.
And I really like fucking you as much as I can.
Hope to see you again soon.
XXX
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Fun with Susan

Bericht door bi44 »

Hello Susan,

This was the Peter with the cold hands (because I showered....). I entered the cinema and at the lockers I met the older couple (John and Ella?), I heard some action in the hetero cinema and I saw you and your friend on the small bed under the screen, I quickly undressed myself and took a shower, to present you a fresh and naked body and dick. I put my double cockring on and positioned myself beside the bed, you were touching another man (with the curly hair) and he politely made some room so I could present myself to you. You're friend told me a new one had arrived and you blindfolded touched me and I touched you're tits, my hands were could because of the shower..... :oops: but you continued to touch and feel and stroke me and you were really complimentous about my body and cock. You asked me if you could lick my cock and started to suck me. You're friend saw I had a condom and asked me to put it on and to fuck you from behind. I still enjoyed your sucking very much but I put the condom on and positioned myself behind you and pushed my hard cock in you're wet cunt. I looked around and saw Ella with John's dick in her mouth and stroking and naked guys and you and.... it was too much, I felt I would come very quickly....sorry :oops: I came very fast like a nervous schoolboy on it's very first time...
Ik hope you enjoyed it nevertheless and I hope to meet you again soon..
X
Laatst gewijzigd door bi44 op 28 jan 2017 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
FunWithSusan
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 jan 2017 15:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: United Kingdom
Contacteer:

Re: Fun with an English girl

Bericht door FunWithSusan »

bikerontheroad schreef:Hello susan ,nice to read that you like the licking i think it was me,you named me crisly, when you vidit amersfoort again you can send me a pb and i will lick you again with all plesure.
C XXX :P
Hey Grizzly ;-)

Thank you for your blogposts, lovely to have some interaction with the guys I 'met' last Wednesday.
Due to M and all of you, I experienced a memorable visit (again!).

Was it you, dear C, who told me several times I have a sexy and kissable mouth?
Or was it someone else?

Was it you who adored me with his full mouth from ass to clitoris and way back again? It made me shiver...

Was it your face I pushed deeper and harder into my soaked pussy? I remember bold skin, shaved head. Someone spread my cunt wide open so you (?) could reach every inch of my ass and pussy.... Mmm I loved it!

These mysterious memories and exciting question marks are exactly the reason why I love to be blindfolded: almost everything is a mystery to me...

Hope to visit again soon,
With love,
Susan.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Ploppie en 24 gasten