De eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
bistel10
Geaardheid: bi
Contacteer:

De eerste keer

Bericht door bistel10 »

Hoi ....

Wij zijn woensdagavond voor het eerst naar de cinema in Amersfoort geweest. Na heel lang hier reeds over gefantaseerd te hebben, hebben we toch de stap genomen om van de fantasie eens realiteit te maken. De cinema ziet er heel erg netjes en proper uit. Ook de speciale desinfecterende zeep wisten wij zeer te waarderen die op verschillende plaatsen hangt. Dat zouden ze overal zo moeten doen ...

We kwamen rond 8:30 's avonds aan en er waren zo'n vier mannen aanwezig. Cin (Nickname ivm privacy) vind het heel erg geil als mannen zich voor haar mastruberen. Ook vind ze het leuk om dit over te nemen. Opdringerige mannetjes zit ze helemaal niet op te wachten maar deze waren gelukkig niet aanwezig. Na eenmaal rond te zijn geweest verscheen de eerste lul door een gloryhole waar Cin zich met volle overgave op storte. Later kwam daar ook een andere man bijstaan zodat ze al vlug beide handjes bezet had. We hadden vantevoren afgesproken dat ik me afzijdig zou houden en dat er alleen met haar borsten gespeeld mocht worden. Het duurde niet lang of ze wist niet meer hoe ze moest gaan staan van geiligheid. Zo draaide met haar kontje zichzelf in alle mogelijke posities en ik wist dat ze zichzelf op die manier probeerde klaar te "rijden". Hoe geiler de mannen werden hoe heter Cin werd. Dit volgde al snel tot een explosie eerst in haar rechterhand, vervolgens in haar linkerhand.

Al met al een hele leuke ervaring die haar niet onberoerd liet. Er zal dus nog wel een volgende keer komen. We weten nog niet of we dit op de forum aanmelden ... dit ook omdat veel dames/stellen veel verder gaan als hetgeen Cin wil (alleen mastruberen) ... en ze wil geen verwachtingen scheppen die ze nadien niet wil/kan realiseren. Maw een gangbang is niet aan ons besteed. We kunnen in ieder geval alle stellen laten weten ... wil je ooit een schone cinema bezoeken ... denk eens goed over Amersfoort!!

Groetjes ... Bistel
edhunter
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: De eerste keer

Bericht door edhunter »

jammer dat ik het gemist heb.

wie het kleine niet eert, is het grote niet ....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: maximlllah en 36 gasten