Soms heb je gewoon mazzel

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Soms heb je gewoon mazzel

Bericht door Benno2 »

Vandaag loop ik rond 3 uur op goed geluk de EC binnen. Zit er een jong koppel op de tweede rij van de heterocinema. Het zijn R en M, ofwel swinginghotcouple. Heb ze niet eerder ontmoet en volgens mij zijn ze ook niet vaak geweest. R is een uitzonderlijk mooie meid met lang zwart haar. Ik schat in dat ze Indisch is, maar zeker weten doe ik het niet. M lijkt mij meteen een erg aardige vent. Ze zijn nog aangekleed, maar R heeft de pik van M al uit zijn broek en is bezig hem te trekken. Ik ga een rij voor ze zitten en kan zo van dichtbij gadeslaan hoe ze hem begint te pijpen. Dat doet ze zo goed, dat ik - helemaal onder de indruk - zeg: "Dat doet ze goed zeg!" (sorry dat ik niets originelers kan verzinnen). Ze neemt de pik van M helemaal in haar keel. Je kunt zien dat ze er genoegen in schept om hem zo diep mogelijk te nemen, ook al moet ze er zo nu en dan van kokken. Ze overleggen even over wat ze gaan doen en staan dan op en lopen richting de centrale ruimte, waar ze zich uitkleden en hun kleding in een locker opbergen. Ik kleed me ook helemaal uit.

"Je had wel even kunnen waarschuwen dat je zo'n mooi meisje mee zou nemen", zeg ik tegen M. Hij zegt: "Je had wel even kunnen waarschuwen dat er zoveel mannen waren". Ik kijk om me heen en zie inderdaad een behoorlijke groep mannen, het grootste deel vrij oud. Misschien niet helemaal waar dit jonge stel op zit te wachten. Ik zeg hun dat ze zelf bepalen wie ze willen toelaten. Ze gaan richting darkroom.

Daar aangekomen laten ze er geen gras over groeien. R trekt haar slipje uit (ze draagt daarnaast alleen nog een bh en klein hemdje) en gaat meteen in de sling liggen. M begint haar te neuken. Je kunt merken dat ze al behoorlijk opgewonden is. Ze kreunt en slaakt kreten van genot. Het enige wat er aan ontbreekt is een pik in haar hand, lijkt ze te denken, want ze grijpt die van mij en begint me te trekken. Als ik wat dichter bij kom staan, buigt ze zich half uit de ligstand om mijn pik in haar mond te nemen. Zoals ik al net daarvoor heb kunnen zien, pijpt ze geweldig. Eerst voel ik me bevoorrecht dat ze mij hiervoor heeft uitgekozen, maar dan nemen gevoelens van pure lust het over. Ik zie hoe lekker M haar neukt en begin er steeds meer zin in te krijgen om haar ook te neuken. Ik doe haar hemdje omhoog en haal haar borsten uit haar bh terwijl ze mijn pik hongerig naar binnen hapt.
M vraagt haar: "Wat wil je doen?" R zegt: "Naar het bed".
"Waarom niet", zegt M, "We zijn er nu toch".

Dus gaan we naar het bed. Ze doet de rest van haar kleren uit en terwijl M die opbergt, vraag ik of ik haar mag likken. Ze ligt helemaal naakt op bed en haar lichaam is fenomenaal. Ik ga tussen haar benen liggen en begin haar kutje te likken. Ze is heerlijk nat en mijn vingers glijden gemakkelijk naar binnen. Ze reageert erg gevoelig als ik haar clitje lik. Dan vraag ik (hoogstwaarschijnlijk met een geile, gretige blik) of ik haar mag neuken.
Als ik haar penetreer voelt het zo hemels, dat ik in eerste instantie denk dat ik meteen moet klaarkomen. Dat wil ik nog niet, dus concentreer ik me en doe even rustig aan. Als het weer gaat, voer ik het tempo op en stoot ik krachtig in haar. "Oh, fuck, neuk me", kreunt ze. Nou, heel graag! Ik ga er volledig voor. Wat een mooi meisje ligt er onder mij, samen met mij te genieten.
Terwijl ik zo bezig ben komt D , een goede bekende, binnen. Tijdens het neuken begroet ik hem.

Na een korte pauze gaat M haar weer neuken. "We zijn er nu toch", zegt hij. Hij neemt haar op z'n hondjes en dat ziet er buitengewoon smakelijk uit. Er staat een jongeman bij het bed en R heeft al een paar keer zijn kant op gekeken. Dat is M ook opgevallen en hij draait R's lichaam de kant op van de jongeman. Ze gaat op haar buik liggen en terwijl M haar zo blijft neuken, pakt zij de pik van de jongeman en begint hem te pijpen. M oppert nog dat hij R ook zou mogen neuken, maar het is al te laat. Ze heeft hem zo lekker gepijpt dat hij al is klaargekomen.

Dan gaat M op zijn rug liggen en komt R bovenop hem zitten. Hier geniet R erg van en ze berijdt M als een volleerde amazone, helemaal in extase. Ik ga op het bed staan en houdt me vast aan een van de stangen aan het plafond. Dat is maar goed ook want ze pijpt me zo heftig dat ik bijna door mijn benen zak van genot. Daarna laat M haar op haar zij liggen en neukt hij haar zijdelings. Met haar hoofd ligt ze bij de rand van het bed en weer pijpt ze me tot gek wordens toe.

Ik vraag M of ik haar ook nog even op z'n hondjes mag neuken. "Jullie zijn er nu toch", zeg ik. Ja hoor, daar gaat ze op handen en knieën voor me zitten. Het is nog lekkerder dan ik me had voorgesteld. Ik ga er nu helemaal voor, dit is de eindsprint, dat voel ik. Mijn orgasme voelt als een explosie... maar dan wel een hele lekkere explosie.

We praten nog wat na, alvorens ik weer aan het werk moet. Ik kleed me aan en vertrek. M en R, heel leuk jullie te hebben ontmoet. Hopelijk tot gauw.

Benno
Laatst gewijzigd door Benno2 op 10 mei 2017 18:04, 7 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
XiXi
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Soms heb je gewoon mazzel

Bericht door XiXi »

Gezien de enorme verrassing, probeer ik ook even een stukje te tikken...

Op het laatste moment besluit ik vanmiddag om toch nog even naar de EC te gaan. Als ik rond half drie binnenloop is het nog vrij rustig en ik neem plaats achterin de cinema. Leuke film met mooie dames.

Maar vrij snel komen (naar ik nu weet, na het lezen van Benno's reactie) M en R de cinema binnen lopen en mijn hemel, wat een prachtkoppel. Op de middelste rij voelen ze zich al gauw thuis en voordat ik er erg in heb zit de pik van M al helemaal in de keel van R.
De geile blik van R voorspelt veel goeds en samen lopen ze naar de kluisjes om zich om te kleden, de stoet mannen achter zich aan. Ik besluit nog even in de cinema te blijven zitten, 'k ben niet zo'n haantje de voorste.

UIteindelijk overwon mijn nieuwsgierigheid en dan toch maar richting darkroom gelopen en daar hing R al in de sling met M genietend tussen haar dijen. Benno werd af en toe heerlijk gepijpt en de mannen stonden allemaal gehypnotiseerd te kijken terwijl hun handen het mooie lijf van R streelden. Op naar het bed.

Benno vroeg of hij haar mocht neuken en R stemde toe, maar alleen met condoom. Aangezien het niet al te druk was, durfde ik het aan en dook ik m'n kluisje in om een condoom te pakken. R keek mij een aantal keer heerlijk aan, terwijl ze naakt op haar rug op het grote bed lag. Zulke lekkere ogen dat ik mijn condoom afscheurde terwijl ik 'm om probeerde te doen, haha, zenuwen denk ik.
Dus ik een tweede condoom halen en toen ik die om had was M zo vriendelijk om haar hoofd mijn kant op te draaien. Vol overgave nam R mijn pik in ontvangst en begon vol overgave te zuigen. Een ietwat oncomfortabele positie voor haar, dus ik nam het ritme over en neukte haar in haar keel. Nadat ik goed voor haar ging staan kwamen de kunsten van R volledig tot hun recht en voelde ik al snel dat m'n ballen hun lading gingen lozen en op moment supreme hoorde ik M aan R vragen of ik haar nog mocht neuken. Maar daarvoor was al te laat, R trok m'n onderboek bijkans kapot terwijl ze mijn naakte heupen tegen haar gezicht trok en ik het condoom volspoot. Even sterretjes bij mij van genot....wat een ervaring!

Daarna nam M en R een korte pauze voor een glaasje water en een babbeltje, waarna het feest na zo'n 10 minuten weer begon. Mijn tijd zat er helaas op en met spijt in mijn hart trok ik m'n kleren weer aan, de kans missend om misschien nog bij R tussen haar heerlijke dijen te belanden. Nog even omkijken en zwaaien en de neukende M zwaaide terug, R was al weer druk bezig om Benno in de zevende hemel te pijpen.

R en M, fantastisch om jullie te ontmoeten...hopelijk hebben jullie het goed naar jullie zin gehad, ik zeker. Misschien hou ik het een volgende keer wat langer vol, 'k doe dan wel een dubbel condoom om m'n pik om die heerlijke mond/keel van R te temmen :D
Hopelijk tot ziens en zo niet, bedankt voor de fijne middag.
Laatst gewijzigd door XiXi op 11 apr 2017 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Jesus Benno
Je wordt steeds beter met je verslagen
Ik hoef helemaal niet meer naar EC
Ik zie het allemaal voor me zoals jij het omschrijft
Scheelt me 12 piek .
Als ze je maar niet verbieden van die geile verslagen te schrijven
Straks komt er geen hond meer in EC , zitten ze allemaal op jou verslagen te wachten
Ben benieuwd , wat je morgen meemaakt
We houden je in de gaten

Haha , en op goed geluk loop ik EC binnen .
Dames geloof hem niet , wij noemen hem al de neus
Hij woont 2 km bij EC vandaan , je kan niet aan hem ontkomen
Hij ruikt het , en volgt je spoor , maakt niet uit welke route je neemt .

Gr. Jack.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ja Jack, ik weet het.
Ik heb het stuk niet voor niets "Soms heb je gewoon mazzel" genoemd.
Deze keer ging ik echt op de bonnefooi naar binnen. Echt geluk hebben.
Maar misschien heb je gelijk en ging ik gewoon mijn neus achterna.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Beste M en R,

Als jullie dit lezen, stuur me even een berichtje alsjeblieft.

Groet,
Benno
swinginghotcouple
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door swinginghotcouple »

Beste Benno,

Bedankt voor je leuke recensie. We hebben een leuke middag gehad. Er hadden wel wat meer jongere mannen mogen zijn voor de dame.
En voor hem had er nog wel een leuke dame mogen zijn. We waren eerder ook al eens in Amersfoort geweest. We maken zo nu en dan een ontdekkingsreis door Nederland en zoeken leuke spannende plekken waar we geile dingen kunnen doen :)

Je vertelde dat er zo nu en dan een feestje is met meerdere stellen. Wij zijn benieuwd waar dat is.

groetjes van ons!
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Beste R en C,

Volgende keer zorgen we dat er wat leuke, actieve jonge mannen bij zijn voor haar en een dame (of stel) voor hem.
Dat moet te regelen zijn ;)

Locatie en tijdstip van het andere feestje heb ik jullie per pb gestuurd.

XXX
Benno
swinginghotcouple
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door swinginghotcouple »

Wij willen graag in contact komen met plumberjack ivm volgende week ivm aanmelden.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Is al gebeurd :D
swinginghotcouple schreef:Wij willen graag in contact komen met plumberjack ivm volgende week ivm aanmelden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten