Een tijdje geleden schreef ik een verslag over een gezellige zaterdagmiddag met CBR Motorstel en Stelbuitenseks. Er was toen een oudere man die helemaal lyrisch werd toen hij C's kontje zag. "net een studentenkontje" zei hij. We lagen collectief in een deuk en sindsdien is het woord studentenkontje bijna een eigen leven gaan leiden.
Vandaag kom ik om 3 uur de EC binnen. M en C liggen op bed en er staan een stuk of wat mannen omheen, waaronder Gerry en EddieEagle en een paar waarvan ik de naam niet weet. Wie er ook is: de man die destijds met het woord studentenkontje noemde. Hij zit op de grond aan zijn pik te trekken. Tja... ik verzin deze dingen niet hoor. Sommige mensen die mijn verslagen lezen denken misschien dat ik de dingen overdrijf of dat ik er van alles bij verzin. Maar nee, alles gebeurt echt zoals ik het opschrijf.
C ligt nu op haar buik op bed en M zit schrijlings bovenop haar. Als ik om het bed heen loop zie ik M's bruingebrande kontje op C's beduidend lichter gekleurde kontje. De oudere man ziet het ook en ik kan het niet laten. "Kijk die twee studentenkontjes toch", zeg ik. De man glundert. "Ja, mooi hè", zegt hij, "de mooiste kontjes die er zijn. Het zijn net zusjes". Iedereen ligt in een deuk. Even later begint de man te mijmeren: "Ik weet nog dat ik samen met ze op school zat. De een zei dan tegen de ander: mag ik je kontje zien..." En zo brabbelt hij voort. Geen idee waar hij het over heeft. Hij leeft in een eigen wereldje, lijkt het.
Enfin, kleren uit en in de locker en gezellig aanschuiven. C en H en andere H gaan naar buiten om te roken. M blijft binnen, want die probeert te minderen. Dat komt goed uit, want nu heb ik haar even voor mij alleen. Vorige week heb ik M schandelijk verwaarloosd en ik verdien eigenlijk de reservebank. maar aangezien er even geen andere mannen zijn die iets willen, mag ik meteen al van de reservebank af. Ik begin met een stevige befbeurt. Naast ons op het grote bed is de oudere man nu komen liggen met zijn hoofd aan mijn kant. Terwijl ik M aan het likken ben ligt hij naast ons als een bezetene te rukken. Zijn ademhaling gaat met horten en stoten en telkens als hij hard uitademt voel ik zijn adem in mijn nek blazen. Best storend.
Als ik M ga neuken blijft de oudere man naast ons liggen rukken. Ik denk nu dat ik het begrijp. Seks hebben met een vrouw zit er voor hem niet meer in, of lukt niet meer. maar kijken naar seksende mensen is een surrogaat voor hem, een manier om toch nog iets erotisch te beleven. De rest fantaseert hij er gewoon bij. Ergens is het ook gewoon best komisch. Ik schiet in de lach. "Die man...", zeg ik tegen M. Zij schiet ook in de lach en binnen de kortste keren heb ik de "slappe"lach. Op dat moment komen de anderen ook weer terug van het roken en moeten we uitleggen wat er zoal te lachen valt. De oudere man kleed zich aan om te vertrekken. Voordat hij gaat zegt hij: "Jullie moeten weten, dat ik dit nooit zal vergeten". "Hij kan dus ook nog rijmen en dichten zonder zijn hemd op te lichten", zegt M.
Even later liggen M en C een jongeman te pijpen op het bed. C zit uitdagend met haar studentenkontje achteruit en ik heb erg veel zin om haar te neuken. Terwijl ik dat doe gaat H, haar man M beffen. Met nog wat andere mannen die er omheen staan en links en rechts borsten voelen en clitjes stimuleren is het een geile boel op het grote matras. Als C schoppend klaarkomt weet ik net een knietje in mijn ballen te ontwijken, maar dat geeft niets. Dat zijn we gewend.
Later is M met haar vibrator Gerry aan het stimuleren onder zijn ballen, terwijl ze hem pijpt. Ik neuk haar staand van achter. Dan komt er een stel binnen, dat ik herken van een hele tijd geleden. Het zijn M en S, ofwel Hotstel (als ik het goed heb onthouden). Ze doen het rustig aan en gaan eerst een kopje koffie drinken.
Ik kom C tegen in het gangetje bij de toiletten en neem haar mee naar de sling, waar ze gewillig in gaat liggen. Ik begin haar kutje te likken. Net als ik haar wil gaan neuken klimt ze er opeens weer uit en zegt: "Even wat doen". En weg is ze. Geen idee waarheen. 5 minuten later is ze er weer en klimt ze terug in de sling. Ik pak de draad op waar we gebleven waren en lik haar kutje nog even, alvorens de kettingen flink te laten rammelen. Zo'n beetje alle mensen die in de EC aanwezig zijn komen toestromen. Vele handen gaan over C's lijf. S vraagt of ze ook gediend is van vrouwenhanden. "Ja natuurlijk", zegt C. Niet veel later komt ze klaar, waarbij ze niet kan schoppen, want haar benen liggen in de beugels.
Nu is het voor M en S tijd voor actie. S kleed zich helemaal uit en wordt door M op het grote bed gelegd. Hij doet haar benen uit elkaar en begint haar te likken. De mannen verzamelen zich er omheen. M gaat haar nu neuken. Na een tijdje stapt hij opzij en ben ik aan de beurt. Ik heb al behoorlijk wat afgeneukt vandaag en voel dat het tijd is om mijn zaad te verschieten. Ik neuk S zo lang als ik het nog volhoud en dan moet ik toch echt klaarkomen. Na mij neemt een ander het over en ik moet even bijkomen op de bank.
als ik me me ga opfrissen in het toilet komt M binnen."Ik heb C even geleerd hoe ze zichzelf kan laten spuiten"., zegt ze. "Oh?", vraag ik. "Kijk, ik doe het even voor", zegt ze. Ze gaat op haar hurken zitten, steekt twee vingers in haar kutje en beweegt ze heen en weer. Binnen enkele seconden spatten de druppels op de grond. "Goh, ik wist niet dat het zo makkelijk was", zeg ik.
studentenkontje 2 (the sequel)
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
studentenkontje 2 (the sequel)
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: studentenkontje 2 (the sequel)
Het was weer een heerlijk geile zaterdagmiddag feestje , alle mannen bedankt voor de gezellige middag.
En M ......heerlijk dat H door jou ff ontvoerd was en dat jullie elkaar lekker ondergespoten hebben hihi.
Op naar het volgende feestje...
En M ......heerlijk dat H door jou ff ontvoerd was en dat jullie elkaar lekker ondergespoten hebben hihi.
Op naar het volgende feestje...
- cbr motorstel
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: studentenkontje 2 (the sequel)
Ja het was echt weer heerlijk arabiannights32 vond het ook heerlijk dat we hem samen pijpte.
En ja ik heb H even meegenomen en zijn samen heerlijk spuitend klaar gekomen
Heren bedankt dat jullie ons even samen onze gang lieten gaan
Het volgende feestje is alweer in aantocht
En ja ik heb H even meegenomen en zijn samen heerlijk spuitend klaar gekomen

Heren bedankt dat jullie ons even samen onze gang lieten gaan

Het volgende feestje is alweer in aantocht
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 9 gasten