Een zomerse hete maandag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Een zomerse hete maandag

Bericht door Isa »

Je zal toch maar per ongeluk op een maandag een dagje vrij hebben en blijkt het inene prachtig weer te zijn. De zomerse zon maakt heet, niet alleen de stoeptegels maar vooral de mensen en de geile geesten. Wat fijn dat ik een vriendje heb die ook vrij is en samen met mij in een parkje kan gaan zitten. De zon brand op ons huid en al snel zweten we over ons hele lijf. Onze gesprekken worden met de minuut heter en wij worden geiler, harder en natter. We zien voor ons dat we een ruimte inlopen waar een paar geblinddoekte vrouwen vastgebonden staan aan palen, waar een vrouw aan een kruis vastgebonden staat, waar een sling smekend hangt te bungelen en in afwachting is van een lekkere blote kont in zijn leren riemen, een kooi die schreeuwt om een wilde prooi in te sluiten en een tafel waaraan je de contouren van geile masseurs al kan uittekenen. O, je zal die ruimte maar inlopen op deze hete zomerse dag, je zal maar getuige zijn van al het geils wat hier plaatsvindt. Zwetende kreunende geile gezellige lekkere mensen die een uitstapje maken om de week lekker te beginnen.
De vrouwen die vastgebonden staan worden betast door de mannen en vrouwen die er zijn. Borsten worden gekneed, tepels gelikt en gebeten. De eerste vingers voelen de sappen die bij de dames al hevig gaan loskomen en er zijn er zelfs die dit spuitend op de grond laten vloeien. Er word een dame losgemaakt en deze wordt op handen en knieën door de ruimte geleidt door een grote kletsende zweep . Aan haar haren wordt ze naar de kooi gesleurd en opgesloten om getergd te worden door ieder die dat verlangt. Ook de andere dames worden langzamerhand los gemaakt en in verschillende posities en op alle plekken waar het maar mogelijk is verwend, gelikt, geneukt, gevingerd, gefist en voorzien van heerlijke hete harde pikken, soms 1 , vaak ook twee tegelijk. Waar je maar kijkt zie je geiligheid en genieten mensen van elkaar, in alle soorten, maten, kleuren en met hun eigen voorkeuren. Het lijkt wel een droom....dat dit werkelijk zou kunnen. Maar het kan en het mag, dat weten wij zeker terwijl we zo op ons bankje zitten. Het is zo werkelijk als de zon die op onze hete lijven brand. Wat een waanzinnige hete heerlijke zomerse maandag, een uitzinnig begin van een mooie week :D :D :D :D
blueye
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een zomerse hete maandag

Bericht door blueye »

Hoi Isa, wat een heerlijke fantasie. Lijkt wel of mijn eigen gedachten en dromen onder woorden zijn gebracht. Ben ik alleen nog benieuwd welke rol jij voor jezelf in gedachten had....?
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Heerlijk omschreven ontembare tijgerin .

Gr Jack
jack1
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door jack1 »

Helaas kon niet iedereen maandag vrij krijgen. :(
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ik kan me helemaal voorstellen wat je bedoelt Isa.
Ik stel me voor dat er een rij palen in de ruimte staat, waar een zestal mooie dames aan wordt vastgebonden. Jij staat er ook bij in een spannend pakje, dat tieten en kutje bloot laat. En je hebt een maskertje op. Maar niet zo een waardoor je niets kunt zien. Mee zo'n kanten bal masqué maskertje, waardoor je alles kunt zien wat er gebeurt. Kun je nagaan wat een gedetailleerde fantasie ik heb.
Voordat het echt druk wordt heb ik de tijd om even aan jou te zitten. Ik zoen je en voel of je al lekker nat bent... en dat ben je. We halen herinneringen op van de eerste keer dat je de EC binnenwandelde en ik je op de bank klaar likte. Daardoor krijg ik vreselijk veel zin om je nu ook even te likken. Terwijl jij vastgebonden blijft aan de paal, ga ik op mijn knieën voor je zitten en lik je clitje, terwijl ik twee vingers in je heerlijke natte kutje steek. Lang mag het niet duren, want het feest staat op het punt te beginnen.
En wat voor een feest. zestig, zeventig, ik weet niet hoeveel mensen, heerlijke geile vrouwen, potente mannen. In elke hoek wordt geneukt, gelikt , gepijpt, de-dpt...
Jou, Isa, zie ik in mijn fantasie in een kooi zitten. Je klimt als een aapje tegen de wanden van de kooi op en mannen steken van alle kanten pikken door de tralies, waar jij aan sabbelt, of je door laat penetreren...
Wat een hete maandag inderdaad. Stel je voor dat het allemaal echt zou gebeuren.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
nylons lover
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Daar sluit ik me bij aan Jack1..... :D :D
Greetz NL.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Huh???
Je sluit je aan bij dat je geen vrij kon krijgen???
Is het echt nodig om op dit forum te melden dat je geen vrij kan krijgen...?
Ik verbaas me soms over wat mensen aan non-informatie op dit forum achterlaten...

Maar goed... je hebt wel wat gemist. Dat dan weer wel ;)
nylons lover schreef:Daar sluit ik me bij aan Jack1..... :D :D
Greetz NL.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plumberjack
Leeftijd: 55
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

IMG_3307.JPG
IMG_3307.JPG (17.56 KiB) 5223 keer bekeken
Bedoel je zoiets Isa ?
XiXi
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door XiXi »

Benno schreef:Huh???
Je sluit je aan bij dat je geen vrij kon krijgen???
Is het echt nodig om op dit forum te melden dat je geen vrij kan krijgen...?
Ik verbaas me soms over wat mensen aan non-informatie op dit forum achterlaten...

Maar goed... je hebt wel wat gemist. Dat dan weer wel ;)
nylons lover schreef:Daar sluit ik me bij aan Jack1..... :D :D
Greetz NL.

Volgens mij zegt ie ongeveer hetzelfde als Jack1, namelijk dat hij het jammer vond dat hij geen vrij kon krijgen die dag...lijkt me toch niet zo vreemde boodschap voor een forum.
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Isa »

Heerlijk Benno....jou fantasie....mijn werkelijkheid hihi. Ja die eerste x ec vorig jaar zomer. Ik zie het nog zo voor me en kan de geile spanning weer oproepen. Wat een geluk dat ik jou en je vriendjes trof en wat hebben we daarna een hoop geile dagen meegemaakt. Lekker jou vingers in mijn kutje, je tong over mijn clit...de hitte houdt zo echt niet op he :P

Je hebt mijn rol in dit alles super geil door gefantaseerd ...hou vooral niet op...ik ga ook nog even verder met alles inbeelden...

En Plumberjack , ik weet dat mannen in plaatjes denken maar ik wist niet dat ze ook plaatjes konden afbeelden van een fantasie. En precies zoals ik voor ogen had, je bent geweldig :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 5 gasten