Enkele weken niets gehoord tot ik vandaag weer eens keek. Bam ! Morgen zijn we in de cinema, het is mort dag, maar .misschien kan je. Wil je nog even een foto sturen? " Morgen bleek vandaag te zijn! Na mijn antwoord met foto (gezicht) kreeg ik een mooi bericht terug. Over het feit dat dit stel dit af en toe doet, niet van opdringerigheid houdt en gewoon kijkt wat er gebeurd. Alles op zo'n
manier beschreven dat je gewoon wist dat het in ieder geval om een heel lieve vrouw ging.
Rond 20 uur pas de cinema ingelopen. Erg rustig op 3 of 4 mannen na die wat aan het mopperen waren dat de schermen het niet goed deden en melden dat de schoonmaker al klaar stond. Balen...ik besloot te vertrekken. Terwijl ik dr deur uitliep zag ik een mooi stel wat rondneuzen in de winkel. Hmmmm, zag alleen haar achterkant, maar dat zag er al goed uit. Van de man van het stel had ik geen foto gezien dus ik wist niet dat het om.het bewuste stel ging.
Terwijl ik naar buiten loop hoor ik " is dit de eerste keer hier, zal ik jullie even rondleiden"? Was het dan toch het bewuste stel, de vrouw draaide zich om en ...bam, het was ze. Uiteraard terug naar binnen.
Wat onhandig (sorry lieve schatten), stonden ze bij de kluisjes. Ik vroeg of zij ....heette (toch even checken) en stelde me voor. " Dus wij lopen hier dadelijk als enige naakt rond"? Nee hoor, ik kleed mij ook wel uit zei ik. Ijs was gebroken.
Het uittrekken van het strakke jurkje van de dame leek een eeuwigheid te duren, maar was het wachten waard. Wat een fantastisch lichaam! Ook de man zag er prima uit en was ook erg vriendelijk.
Eerst even plaats genomen in de heterozaal, waarna zij opstonden en een rondje gingen lopen. Netjes gevraagd of ok mee .mocht, waarop een ondeugend knikje volgde.
Even naar de darkroom, waar de dame plaatsna. In q van de hokjes en eerst gaar man verwende met haar mond door de gloryhole. "Jouw beurt" klonk er ineens! Yess! Haar zalige lippen sloten zich om mijn inmiddels keiharde kik, heerlijk. Niet wild, maar zacht en sensueel pijpte ze mij met een drietal toeschouwers in de ruimte. Zo ervaren ben ik ook niet in de cinema en vind het al snel te druk, maar met dit stel en deze drukte was het heerlijk. Daarna nog even naar de andere gloryhole ruimte, waar een zo mogelijk nog fijnere pijpsessie volgde.
Wat was zij heerlijk, dat strakke lijf, heerlijk lang, die prachtige borsten en dat enigszins onwetende , maar ondeugende gedrag.
Plaatsgenomen op het bed. De man gaf aan even toe te kijken ( hoe kan je dat doen, aan zo de lijf .met je zitten toch

Op bed haar heerlijk gezoend, gepijpt.en haar met mijn vingers verwend (mooi sexy piercing trouwens). Had haar graag nog even gelikt, maar dr tijd begin te dringen. Ze kwam bovemop mij, waardoor ik dat heerlijke lichaam goed kon zien en voelen, vervolgens draaide ze zich om en had ik zicht op haar heerlijke komt ( ook die lik ik graag nog eens). Daarna ging ze op haar rug en ben ok al tongend heerlijk in haar klaar gekomen ! Dank wat fluisterde je geil in mijn oor.
Hierna heeft haar man haar ook nog geneukt terwijl wij nog wat aan het zoeken waren!
Ik noem je naam niet, maar hell yeah, wat was je heerlijk en wat zijn jullie een leuk stel. Ga lekker verder met ontdekken!
Ik hoop dat de paar toeschouwers ook genoten hebben .
Het was heerlijk!