In de aanloop van de grootste gevecht van de decennium, is iedereen zeer gespannen. Gaat de freestyle met overmacht winnen? Of is de orthodoxe stijl in de winnende hand? Het is een gewaagde stap, daarom is de entertainment gehalte ongekend. Iedereen is geprikkeld door deze match-up en zeker benieuwd naar de uitkomst. Ik verwacht wel een spannende match met veel hoogte punten en verassingen waardoor de fans krijgen waar ze naar verlangen. Vanuit het financiële oogpunt, worden astronomische bedragen gemoeid. Dat zou een ultieme voldoening geven als je ook nog als de winnaar uit de bus komt. Zou ik dat gevoel enigszins kunnen benaderen? Dat ultieme gevoel in je dagelijkse leven.
Diep in de bewustheid van een mens, zit een diepe en donkere onbegaanbare afgrond waarin ook je diepste seksuele verlangens verstrooit liggen. Veeg en raap het op, pak het beet en voel! Dit is precies wat ik heb meegemaakt met de laatste UFC (Ultimate Fucking Championship). Er waren in totaal 6 dames en ongeveer 20 mannen aanwezig.
De rollen zijn voor even omgedraaid. De Eva’s hebben de macht over de Adam’s. We stonden naakt in een lange rij en waren geblinddoekt. Ongezien wie aan onze lijven strelen, prikkelden eva’s onze andere zintuigen. Prikkelende aanraking, vrouwelijke geur, zachte stem en zoete geiligheid. Mijn jonge heer was met mij eens en besloot om fier overeind te staan. Eenmaal de blinddoeken eraf werden gedaan, beseften we dat dit nog maar het begin was. Alle beschikbare ruimtes werden met acties gevuld. De darkroom, de cruise ruimte en de filmzalen. Ik bleef in de cruise ruimte zitten terwijl ik naar Elke keek, hoe zij vol met strijdlust een paar stijve pikken achter elkaar bereed. Een DP had zij ook op die dag gekregen. Toen zij op haar rug lag, klom ik op het bed en schoof mijn pik in haar roze uitgebloeide kut. Het is goed doorbloed van het neuken. Opgezwollen en mooi glad geschoren. Het was zo zacht en strak. Elke plooi van kutwand voelde ik over mijn pik glijden. Ik streelde haar mooie ranke lijf. Zachte satijnachtige huid met een paar prachtige borsten. Mijn tong verkende haar borsten en gleed over haar tepels die van de geiligheid overeind stonden terwijl ik haar neukte. Bij elke stoot voelde ik alsof ik klaar zou komen. Het was warm, nat en glibberig… Save it for another day, zei ik tegen mijzelf en nam ik even een reces.
Alle dames waren op dat moment “bezet”. Rosalie, aangelijnd, moest knielen en een paar heren pijpen. Ik trok meteen een nummertje en stond in de rij. Het was geen lange rij, dus binnen de kortste keren, nam zij gulzig mijn pik in haar mondje. Aarghhh… Wat was haar mondje zalig! Met een diepe lange halen, pijpte zij mijn pik stijf en toen zij op haar buik tegen het bed werd gelegd, ging er een stijve pik genadeloos in haar kutje. Toen haar kutje vrijkwam, schoof ik mijn pik in haar. Pfff… Wat een feest in haar kutje! Warm, strak en nat. Mijn harde pik gleed er zomaar in. Haar goddelijke billen verleidden mij om steeds harder te stoten. Kreunend en zuchten nam zij ondertussen een harde pik in haar pijpmondje. Met een volle overtuiging hield zij de andere pik overeind. Ik stootte steeds harder en mijn pik werd steeds stijver in haar zalige kutje. Mijn benen werden zwakker en met tintelingen gevuld. Mijn eikel zwol op en werd steeds gevoeliger. Met een zachte kreet, spoot ik mijn condoom vol en liet ik voor even mijn pik in haar kutje zitten. Ik wou nog heel even van haar heerlijke warme en hete kut genieten. Wat een vrouw! Heerlijk!
Het bleef een tijdje “onrustig” in de cinema. De sling, de gynaecologen stoel en zelf de gay filmzaal werden veelvuldig gemaakt. Ik kwam niet meer in actie. Mijn hersenen raakten oververhit van de intensieve prikkelingen terwijl al mijn fantasieën weer in stukken diep in de afgrond zonken, afwachtend om weer in de nabije toekomst opgeraapt en geborgen te worden. Iedereen die zich openstelt aan brede fantasieën, kan zeker deze ultieme belevenis proeven. Wees zuinig en verstandig. Wie weet mag je het (her)beleven!
Mijn diepe bewondering en dank betuiging voor de dames. Chapeau voor de respectvolle heren en zeker een dikke thumb up voor de organisator(s). Tot volgende keer en vergeet niet om de andere verslagen over deze dag te lezen.
UFC
Gebruikers op dit forum: rene en 12 gasten