donderdag 24 augustus
- stevenmooi
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
donderdag 24 augustus
toch maar weer eens naar naaktdag gegaan.. het was een lekkere warme dag.. toen ik binnen kwam waren er al een aantal mannen wat recpectabele leeftijd.. ik wilde graag weer wat spannends meemaken en hoopte dat er een stel of meerdere stellen zou komen.. de laatste keer waren er 4 vrouwen die zich van alle kanten lieten nemen... dit keer alleen maar mannen.. ik liep wat rond, tot ik op een gegeven moment wel heel geil werd van een ander man zijn piemel... ik liep naar de gloryholes in de gayroom... en de man wenkte me naar de overkant... hij stak zijn grote lul door de gloryhole,waarop ik die gelijk in mijn handen nam.. ik deed mijn lul ook in mijn hand en trok ons beide af.. de man vond het volgens mij wel heel lekker, want hij trok al snel terug... ik deed ook even mijn lul door de gloryhole, maar al snel zag ik die grote lul weer door het gaatje verschijnen.. ik maakte zijn lul lekker nat en trok zijn lul af boven die van mij...wat ik erg geil vond is dat die lul steeds harder werd en de man erg begon te schokken.. ik liet de man helemaal gaan en merkte dat hij bijna aan het klaarkomen was.. ik trok daarop nog harder om te laten merken dat het goed was dat hij kon klaarkomen... niet lang daarna spoot hij keihard tegen mijn buik aan en het geile zaad druipte over mijn buik en lul heen.. hij werd helemaal warm ervan... ik trok mezelf ook nog even rustig af en likte mijn handen een beetje schoon... mmmmm heerlijke ervaring was dat zeg...
- Robdenderen
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: donderdag 24 augustus
Lekker verhaal, dat is wat een bezoekje zo fijn maakt, die spontane ontmoetingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast