ik heb de erotica in arnhem al een paar keer gezien als ik er voorbij liep maar ik ben er nog nooit daadwerkelijk binnengeweest. vandaag besloot ik een account te maken en rond te kijken wat er allemaal te lezen valt op het forum en ik dacht, laat ik een bericht plaatsen!
qua seks ben ik vrij actief (zolang het hygienisch en safe is natuurlijk) en ben ik hetero. ik vind het wel leuk om te experimenteren en zou graag daarom ook de stap willen zetten om binnenkort naar de erotic cinema te gaan.
zelf was ik van plan aanstaande donderdag te gaan naar de naaktdag aangezien er voor een heteroman als mij dan toch de grootste kans is om een stel of een vrouw tegen te komen. ik wil dit puur voor de plezier doen en wie weet wordt het wat en zo niet jammer dan

mijn vraag is dan ook, wat kan ik verwachten aanstaande donderdag? ik kom binnen in de winkel en dan? waar kan ik heen, wat moet ik doen , wat mag wel en wat niet? heb mezelf ingelezen maar verder heb ik totaal geen beeld bij wat ik kan verwachten. zelf was ik van plan om rond de middag te gaan, weet niet of dit überhaupt een goede tijd is qua opkomst?
ik ben 24 jaar oud en ben een sportief type, gebruik geen drugs en drink heel soms
wie weet zijn er enkele stellen en/of vrouwen die aanstaande donderdag ook aanwezig zijn en mij wegwijs willen maken in het wereldje van de erotic cinema. ben benieuwd naar de reacties!
ook reacties van mannen zijn gewoon welkom, hoe meer kennis hoe beter