De eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
wanjobi123
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 mar 2016 14:03
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

De eerste keer

Bericht door wanjobi123 »

Hoi hoi,

Ik ben van plan om woensdag voor het eerst naar de cinema te gaan, ik vraag me alleen af wat ik me er van moet voorstellen aan 't begin ofso. Vanaf binnenkomst in de shop tot aan boven.. Wat moet ik doen?? Zodra ik boven ben, kleed je je dan meestal direct uit of houd je wat aan... Ik probeer mezelf daar een voorstelling bij te maken


Xxx
Ronny
Berichten: 203
Lid geworden op: 12 apr 2012 18:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: De eerste keer

Bericht door Ronny »

Kijk eerst eens rustig rond niets moet
wanjobi123
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 mar 2016 14:03
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: De eerste keer

Bericht door wanjobi123 »

Oke, en bijvoorbeeld bij de glory holes, als ik mijn piemel door het gat doe, kan ik dan verwachten dat zowel man als vrouw er aan kan gaan zitten.. Beetje rare vraag maar probeer me dat een beetje in 't beelden..

Xx
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: De eerste keer

Bericht door Benno2 »

Beste Wanjobi,
De EC is geen kermisattractie waarvoor je een kaartje koopt en dan alles maar vanzelf gaat beleven.
In de cinema zijn verschillende ruimtes, waar mensen interactie met elkaar hebben. Dat begint vaak met een praatje.
Je kunt natuurlijk proberen om je piemel gewoon in het eerste het beste gat te stoppen en te wachten of er wat gebeurt, maar ik raad je aan eerst contact te maken met de aanwezige mannen en eventuele vrouwen (daar zijn er namelijk meestal minder van).
Soms is er al wat seksuele interactie gaande en dan kun je daarbij aanhaken, maar het komt ook vaak voor dat er her en der wat mensen staan of zitten af te wachten tot er wat gebeurt.
Het is eigenlijk net als in iedere andere openbare gelegenheid... echter met dit verschil: vrijwel iedereen die naar EC komt, komt er voor hetzelfde: enige vorm van seksuele interactie.
Dat betekent echter niet dat je zomaar aan iedereen mag zitten of kunt verwachten dat ze iets met jou willen. Ieder heeft zo zijn voor- en tegenkeuren en nee is ook in EC altijd nee.
Probeer een praatje te maken en kijkt of het klikt. Ik beloof je dat er dan heel veel moois te beleven is.
Succes!
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gay'tje
Berichten: 390
Lid geworden op: 24 feb 2012 20:38
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: De eerste keer

Bericht door Gay'tje »

Je kunt er vrijwel zeker van zijn dat wanneer jij je piemel door het gat steekt je heerlijk wordt afgezogen. Geen moeilijk gedoe, gewoon lekker genieten.....
wanjobi123 schreef:Oke, en bijvoorbeeld bij de glory holes, als ik mijn piemel door het gat doe, kan ik dan verwachten dat zowel man als vrouw er aan kan gaan zitten.. Beetje rare vraag maar probeer me dat een beetje in 't beelden..

Xx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: newbe40leergierig en 2 gasten