Geil stel

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Geilstel1344
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 okt 2017 15:24
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Geil stel

Bericht door Geilstel1344 »

Zat 21 okt komen we middags langs we gaan dan samen in de glori holes waar mn vrouw zoveel mogelijk mannen klaarpijpt en doorslik zei volgt mijn ordes op .daarna wordt ze genomen door Max 6 mannen enkel met condoom.kkaarkomen over haar tieten en gezicht .daarna vertrekken we weer
Gr en tot zat middag. Ps voor andere geile ideeën p.b. welkom.
staaf2017
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2017 11:10
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Geil stel

Bericht door staaf2017 »

Hoelaat zijn jullie van plan te komen?
JhonJhon
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2017 21:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Geil stel

Bericht door JhonJhon »

Kan kijken of ik er bij kan zijn! Ik hoop het!
1martin
Berichten: 514
Lid geworden op: 09 okt 2012 11:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geil stel

Bericht door 1martin »

Hoi Geil stel .
Jammer dat ik nu pas leest , klinkt als mosterd na de maaltijd,
had er dus graag bij willen zijn om haar mondje vol te spuiten .
hete groet 1martin
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Geil stel

Bericht door EddieEagle »

Geilstel1344 had aangekondigd zaterdagmiddag te komen. Eventjes via pb de geplande tijd overlegd en ik ben dan ook blij dat ze zaterdag op het afgesproken tijdstip de cinema binnenkomen.

Het schijnt hun eerste keer in de ero cinema te zijn en ze kleden zich om. Zij is een mooie brunette en heeft een leuk zwart setje aan. Ze verdwijnen in een gloryhole en gaan daar even met elkaar bezig. Misschien pijpt ze al wel een andere man door een gloryhole, want ik zie dat iemand zijn pik vanuit de heterozaal aanbiedt.

Na mezelf te hebben opgewarmd in de heterozaal, ga ik nu ook proberen me te positioneren in een aangrenzende gloryhole om haar pijpkunsten aan den lijve te ondervinden. Maar ze komen al vrij snel weer uit de gloryhole en nemen nu plaats op het bed in de heterozaal. Hier wordt eerst de man lekker gepijpt, maar na een poosje worden andere mannen uitgenodigd. Gelukkig gaat het er netjes aan toe en vindt er geen bestorming van de vrouw plaats, zoals soms wel eens het geval is.

De eerste man die aan de beurt is kan nog vrij lang weerstand bieden aan de pijpkunsten van de vrouw, maar spuit na zo'n vijf minuten toch haar mondje brullend vol. Ik ben als tweede aan de beurt en voel haar heerlijke warme mond om mijn paal heen glijden, die al snel heel hard wordt. Ik voel tegelijkertijd aan haar volle borsten en na een vrij korte tijd spuit ik ook haar mondje vol. Ze kan er wel wat van zeg :D De derde en laatste man is erg opgewonden en komt klaar binnen tien seconden. Gelukkig maakt het allemaal niet uit of je er lang of kort over doet, als je er maar van geniet!

Het stel is er voor vandaag klaar mee. Ze kleden zich om er vertrekken weer. Ik heb er erg van genoten en ik hoop dat ze snel weer terugkomen. Dan gaan we neuken, oke? ;)

Naderhand ook nog even met oude bekenden gekletst. Het was weer geil en gezellig.

Bedankt en groetjes, Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Geilstel1344
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 okt 2017 15:24
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geil stel

Bericht door Geilstel1344 »

Dank je wel eddie voor je leuke verslag komen snel weer terug om het geil over te doen met alles erop en eraan gr mail je als we komen gr geil stel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten