Donderdag 14 december tussen 14.00 en 15.00 uur zal ik weer naar Amersfoort komen....Ik denk dat ik naakt zal zijn....voor de verandering

Ik zal deze keer geblinddoekt zijn net als mijn allereerste keer toen ik naar de EC kwam....ik word begeleidt door mijn geile vriend wie verschillende pikken zal uitkiezen om mij onder te laten spuiten. Mijn masker en gezicht mogen helemaal onder komen te zitten met zaad! En als het zaad per ongeluk op mijn borsten beland of langs mijn buik en kutje naar beneden druipt, zal ik natuurlijk niet boos worden....

Dat ik de vorige keer tevens geneukt ben, beviel mij wel....dus grote kans...als ik mijn vriendje lief aankijk...dat dit weer mag gebeuren....hoe-hoe vaak-waar en wanneer zal voor mij een verrassing zijn....
Na ons bezoek bestaat er een kansje dat we even doorrijden naar Hilversum.....maar dat is een beetje afhankelijk van hoeveel muziek er nog in mij en mijn kutje zit....
o ja....ik draag twee staartjes.....just like a sweet girl!

Hoop dat er mannen zijn die zin hebben om donderdag te komen???? Let me know via een reactie op deze oproep en als je helemaal los wilt gaan....ik ben gek op pik foto's

lieve groet Lotte