Na bijna 2 jaar niet meer in de EC van Arnhem te zijn geweest was ik er gisteren weer eens. In het verleden heb ik toch leuke vrijdagavonden meegemaakt en hoewel het er gisteren niet naar uitzag werd het toch ontzettend leuk en spannend.
Zo rond 19.30 uur het was rustig kwam er een leuk stel binnen en namen plaats in hetero cinema en begonnen gelijk hartstochtelijk te vrijen en al snel bleek dat er onder de standaard kleding toch mooie lingerie verborgen zat. Ik ging op stoelleuning van de rij voor hen zitten en had een geweldig uitzicht, al snel gingen de benen uit elkaar en mocht ik na een voorzichtige aai over haar been verder gaan en had al snel een vinger in haar drijfnatte kutje. Het was duidelijk merkbaar en zichtbaar dat ze hiervan genoot en liet mij hier heerlijk mee doorgaan.
Ook haar heerlijke borsten kwamen aan de beurt maar toch weer terug naar haar drijfnatte kutje en al snel gingen de ogen weer halfdicht en genoot ze weer met volle teugen. Inmiddels had ik mijn jonge heer (nog niet op oorlogssterkte) tevoorschijn gehaald en na een lichte sturing nam ze deze op heerlijke wijze in haar hand, ik denk dat ze dit en nog meer erg goed kan. Zo snel als ze begonnen zo snel zijn ze ook weer gestopt en na in de gang nog een paar woorden te hebben gewisseld bleek dat dit voor hen de eerste keer was en dit langzaam mogelijk gaan uitbouwen.
Leuk stel ik heb genoten en vond het reuze geil en spannend mochten jullie dit weer gaan doen en stellen jullie mijn aanwezigheid op prijs dan hoop ik op een berichtje via een PB.
Vrijdag 22 dec ca. 19.30 uur
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Vrijdag 22 dec ca. 19.30 uur
Hoi,
Ja het was voor ons de eerste keer en we willen het graag een beetje opbouwen. We waren ook een beetje geschrokken dat er vrijwel meteen zoveel mannen er omheen stonden en van alles gingen doen.
Erg jammer want het begin was erg lekker. Zoals je zelf zag genoot C met volle teugen en was het heerlijk om haar benen uit elkaar te duwen zodat jij zicht had op haar kletsnatte kutje en jij haar heerlijk verwende. Ik kon dat goed merken terwijl ze met mij aan het zoenen was.
Wellicht een volgende keer? We geven wel een pb-tje want je deed het op een prettige manier.
Groet,
C en H
Ja het was voor ons de eerste keer en we willen het graag een beetje opbouwen. We waren ook een beetje geschrokken dat er vrijwel meteen zoveel mannen er omheen stonden en van alles gingen doen.
Erg jammer want het begin was erg lekker. Zoals je zelf zag genoot C met volle teugen en was het heerlijk om haar benen uit elkaar te duwen zodat jij zicht had op haar kletsnatte kutje en jij haar heerlijk verwende. Ik kon dat goed merken terwijl ze met mij aan het zoenen was.
Wellicht een volgende keer? We geven wel een pb-tje want je deed het op een prettige manier.
Groet,
C en H
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Vrijdag 22 dec ca. 19.30 uur
C en H,
Leuk jullie berichtje te lezen, ik zie het met plezier tegemoet en geniet nog van de komende dagen.
P
Leuk jullie berichtje te lezen, ik zie het met plezier tegemoet en geniet nog van de komende dagen.
P
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten