Het is inmiddels alweer 1,5 week geleden, maar wat was het een lekker avondje!
Sinds enige tijd hebben we een kikgroep met jongeren die graag naar de EC gaan. Het is een gezellige groep met jongens, meiden en stellen door elkaar met de leeftijd tot 33. Binnen de groep ontstond het idee om een kennismakingsavond te plannen, dit werd 15 december. Vooraf hebben we contact opgenomen met de cinema, waardoor het mogelijk was om wat langer te blijven en er werd een hapje en een drankje verzorgd, echt top! Nogmaals bedankt!
We hadden afgesproken met elkaar om tussen 7 en 8 te verzamelen in de cinema van Hilversum. Vanuit de groep leek het aardig druk te worden, hoewel een aantal helaas toch moesten afzeggen.
Toen we binnenstapten was het aardig druk, veel jongeren en ook nog een aantal ouderen. Na het kennismakingsrondje werd er meteen gezellig gekletst. Maar we kwamen niet alleen voor het kletsen en al snel verplaatste de groep zich naar de darkroom. Daar kwam natuurlijk het ongemakkelijke moment, hoe begin je nou eigenlijk als je daar staat met 2 stellen en een aantal jongens? Gelukkig kwam Marf toen geheel naakt de darkroom in en begon met een voorstelrondje. Het ijs was gebroken en iedereen trok vervolgens de kleren uit. Zelf startten wij bij de gloryhole, omdat ik het toch wat ongemakkelijk vond om daar ineens te beginnen. Het andere stelletje begon in de darkroom met elkaar te spelen. Nadat ik bij de gloryhole met iemand gespeeld had, vond ik het tijd worden om wat te drinken. De spanning was duidelijk toegenomen bij iedereen, want al snel voelde ik overal handen en was ik zelf ook alweer bezig. We sloten ons aan bij het andere stel in de darkroom. Beide dames werden door vele handen aangeraakt en werden lekker verwend door de jongens. Tussendoor hielden we af en toe een pauze, waarin we wat dronken en gezellig kletsen met elkaar. Langzaam maar zeker werd het steeds rustiger in de cinema. Na 9 uur mochten alleen degene uit onze groep nog in de cinema zijn, waardoor we het rijk alleen hadden. tot een uur of 11 zijn we met elkaar bezig geweest. Ik merk dat ik me in deze setting met leeftijdsgenoten veel meer durf te laten gaan. Het is een erg stoute avond geworden die onze/mijn verwachtingen overtrof! Deze avond gaan we dan zeker nog eens overdoen!
Er is nog steeds ruimte in de kikgroep. We geven voorrang aan stellen en vrouwen, maar laten ook nog steeds jongens toe in de groep. Stuur ons gerust een bericht met daarin je kik, zodat we je kunnen toevoegen. Ik heb niks aan je mobiele nummer, ik ga je toch niet appen of bellen en een berichtje "leuk ik wil er graag bij" werkt ook niet zonder je kik mee te sturen. Jongens alleen moeten soms wat geduld hebben, omdat we de verhouding tussen jongens en meiden wel leuk willen houden.
Aan iedereen die er was, nogmaals bedankt! Het was een gezellig en geilig avondje.
Aan de Cinema, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en dat het zo geregeld kon worden dat we wat langer konden blijven, en dat we er een hapje en een drankje bij konden krijgen!
xx
Heerlijke vrijdagavond
- Stelletje-Gloryhole
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Heerlijke vrijdagavond
Het was zeker een geile topavond! Erg leuke groep en de klik onderling was er zeker. Het begin was inderdaad even ongemakkelijk voor iedereen, Marf erg bedankt voor het breken van het ijs
hierna ging het gekleed in de darkroom staan snel over in voelen, elkaar ontdekken en gelijk bij de gloryholes.
Na een korte pauze ging het op het bed buiten de darkroom wat verder los, maar dat bed was al snel te klein, dus terug naar de darkroom.
De twee dames van de stellen op het bed, de jongens er omheen en bij monden en handen overal
Nog even afgewisseld met de dames naast elkaar op de knieën op de grond maar het bed was toch het meest comfortabel.
Erg geile avond, leuke groep en erg gemoedelijk. Ik kijk uit naar de volgende keer

Na een korte pauze ging het op het bed buiten de darkroom wat verder los, maar dat bed was al snel te klein, dus terug naar de darkroom.
De twee dames van de stellen op het bed, de jongens er omheen en bij monden en handen overal

Erg geile avond, leuke groep en erg gemoedelijk. Ik kijk uit naar de volgende keer

Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
-
- Geslacht: Non-binair
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Eerder zijn wij toegetreden tot Kik-groep voor jongeren. We hoopten voornamelijk contact te krijgen met jongeren (dat lukt prima), maar ook in contact te komen met stellen (onze voorkeur).
Op een gegeven moment is er in de Kik-groep een datum geprikt waarop wij in de avond zouden afspreken met z’n allen. Het was wel onduidelijk hoeveel mensen er uiteindelijk kwamen, maar de opkomst viel zeker niet tegen.
Die avond waren wij wat later. We waren rond 19:30 uur aanwezig, er waren al een paar heren eerder binnengekomen en waren rustig aan het wachten. Het andere stel, Stelletje-Gloryhole, kwam luttele minuten later binnen. We hebben elkaar – alle heren + stellen - netjes voorgesteld en hebben vervolgens onszelf en onze spulletjes verhuisd naar de Darkroom.
Na wat gepraat te hebben in de Darkroom hadden we een ijsbreker nodig. Gelukkig is Marf van alle markten thuis en had hij humor en timing aan zijn zijde. Het andere stel trok zich even terug om op te warmen en ook wij besteedden wat tijd aan onszelf. Even later heeft mijn vriendin zich vermaakt met andere heren en nog iets later kwam het andere stel erbij.
Als stel hebben we ons erg vermaakt. De heren waren aardig, gedroegen zich keurig en de vrouw voelde zich snel op haar gemak. Dat is fijn want onze voorkeur is 2-op-2-contact. Dan is een groepje mannen en een mooie vrouw(
) wel andere koek. We waarderen het enorm dat de mannen zich gedroegen - complimentje. Het andere stel is erg mooi, leuk en aardig. Dus dat maakte de avond sowieso helemaal af.
Wij willen de EC nog bedanken voor de gastvrijheid. Het was fijn dat het zo geregeld kon worden want het gaf ons ‘’jeugd’’ wat tijd voor onszelf. Later waren ook nog hapjes en drankjes geregeld. Alle lof voor de EC.
Hierboven is al gezegd dat je kan aansluiten bij de Kik-groep. Wij zijn erg positief. De een is wat actiever dan de ander, maar het is een prettig middel om in contact te komen en in contact te blijven met mensen van dezelfde leeftijdscategorie.
Op een gegeven moment is er in de Kik-groep een datum geprikt waarop wij in de avond zouden afspreken met z’n allen. Het was wel onduidelijk hoeveel mensen er uiteindelijk kwamen, maar de opkomst viel zeker niet tegen.
Die avond waren wij wat later. We waren rond 19:30 uur aanwezig, er waren al een paar heren eerder binnengekomen en waren rustig aan het wachten. Het andere stel, Stelletje-Gloryhole, kwam luttele minuten later binnen. We hebben elkaar – alle heren + stellen - netjes voorgesteld en hebben vervolgens onszelf en onze spulletjes verhuisd naar de Darkroom.
Na wat gepraat te hebben in de Darkroom hadden we een ijsbreker nodig. Gelukkig is Marf van alle markten thuis en had hij humor en timing aan zijn zijde. Het andere stel trok zich even terug om op te warmen en ook wij besteedden wat tijd aan onszelf. Even later heeft mijn vriendin zich vermaakt met andere heren en nog iets later kwam het andere stel erbij.
Als stel hebben we ons erg vermaakt. De heren waren aardig, gedroegen zich keurig en de vrouw voelde zich snel op haar gemak. Dat is fijn want onze voorkeur is 2-op-2-contact. Dan is een groepje mannen en een mooie vrouw(

Wij willen de EC nog bedanken voor de gastvrijheid. Het was fijn dat het zo geregeld kon worden want het gaf ons ‘’jeugd’’ wat tijd voor onszelf. Later waren ook nog hapjes en drankjes geregeld. Alle lof voor de EC.
Hierboven is al gezegd dat je kan aansluiten bij de Kik-groep. Wij zijn erg positief. De een is wat actiever dan de ander, maar het is een prettig middel om in contact te komen en in contact te blijven met mensen van dezelfde leeftijdscategorie.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
Vindt het nog steeds zo jammer dat ik af moest zeggen! Volgende keer ben ik er koste wat het kost bij. Klinkt alsof ik een erg leuk feestje gemist Heb!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten